Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par eclectron » 20/04/21, 15:13

Ter info, ik heb deze video als opening gepost.

De techniek om een ​​klein beetje te nemen dat vals of omstreden zou zijn en daaruit af te leiden dat alles waardeloos is, is menselijk, maar het is niet mijn manier om het te zien.
Zelfs als 1% van wat er is correct is, is het nog steeds 1% correct openen. Het is aan iedereen om te oordelen wat juist is.

Chris Essonne is duidelijk een bijnaam, dus je kunt lang in de schooldirectory zoeken : Lol:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par GuyGadeboisTheBack » 20/04/21, 15:24

eclectron schreef:Ter info, ik heb deze video als opening gepost.

De techniek om een ​​klein beetje te nemen dat vals of omstreden zou zijn en daaruit af te leiden dat alles waardeloos is, is menselijk, maar het is niet mijn manier om het te zien.
Zelfs als 1% van wat er is correct is, is het nog steeds 1% correct openen. Het is aan iedereen om te oordelen wat juist is.

Chris Essonne is duidelijk een bijnaam, dus je kunt lang in de schooldirectory zoeken : Lol:

Meer dan 2 uur en 20 minuten om de waanideeën van een gekke boef te typen om te proberen er mogelijk 1% "no sucks" in te vinden, excuseer me als ik iets anders te neuken heb in mijn leven. Voor info, ik heb een masterdiploma in scheikunde van Polytechnique, ben promotor bij CentraleSupélec en algemeen ingenieur van de Ecole des Mines ... : Roll:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par eclectron » 20/04/21, 15:31

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Meer dan 2 uur en 20 minuten om de waanideeën van een gekke boef te typen om te proberen er mogelijk 1% "no sucks" in te vinden, excuseer me als ik iets anders te neuken heb in mijn leven.

Ik vind daar inspiratie : Wink:
Niemand behalve jijzelf dwingt je om iets te doen.
Het is altijd grappig om te zien dat mensen zeggen dat ze iets anders te doen hebben, maar toch de tijd nemen om het te zeggen : Lol:

GuyGadeboisLeRetour schreef: Ter info, ik heb een masterdiploma in scheikunde van Polytechnique, ben promotor van CentraleSupélec en General Engineer van de Ecole des Mines ... : Roll:

en niet minder een mens met zijn kwaliteiten en zijn fouten : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par GuyGadeboisTheBack » 20/04/21, 17:27

eclectron schreef:Het is altijd grappig om te zien dat mensen zeggen dat ze iets anders te doen hebben, maar toch de tijd nemen om het te zeggen : Lol:

Is dat ... Ik nam nog steeds de tijd om te proberen "dat" te bekijken. Maar goed, ik stopte snel. Als ik zie wat je "inspireert", denk ik dat ik er goed aan heb gedaan te weigeren over bepaalde dingen met je te praten! Meer dan goed gedaan, zelfs ...: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par Obamot » 20/04/21, 17:41

Het is niet waar. 2 pagina's over niets en het gaat door.
Ik keek naar de auteur van de thread en deze was verborgen ...

Weer een klap van ÉCLat-CTRON.

We gaan geen 200 pagina's typen, waardoor dit "ding" wordt vergrendeld ... Het heeft geen zin en een man die niets naar voren brengt.
1 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par eclectron » 20/04/21, 18:07

GuyGadeboisLeRetour schreef:Is dat ... Ik nam nog steeds de tijd om te proberen "dat" te bekijken. Maar goed, ik stopte snel. Als ik zie wat je "inspireert", denk ik dat ik er goed aan heb gedaan te weigeren over bepaalde dingen met je te praten! Meer dan goed gedaan, zelfs ...: Mrgreen:

We functioneren niet allemaal hetzelfde, ik ben benieuwd naar alles als het me vraagt ​​en ben bereid mentaal heel breed te luisteren, maar dat weerhoudt ons er niet van om heel voorzichtig te blijven (misschien zelfs te veel)
Ik voel me heel snel als er iets ergs of gevaarlijks voor me is.

Dus je had met me kunnen praten ... Alleen jij beschermde je.

En je weet niet voor welk doel deze video mij inspireert.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par eclectron » 20/04/21, 18:12

Obamot schreef:Het is niet waar. 2 pagina's over niets en het gaat door.
Ik keek naar de auteur van de thread en deze was verborgen ...

Weer een klap van ÉCLat-CTRON.

We gaan geen 200 pagina's typen, waardoor dit "ding" wordt vergrendeld ... Het heeft geen zin en een man die niets naar voren brengt.

Misschien heb je het voor jou niet nodig.
Ik wist van tevoren welke ontvangst aan deze video zou worden gegeven en het kan me niet schelen, maar misschien inspireert het zelfs een stille video.
Het was geen video om uit te wisselen, maar om te informeren.
Nu de pilaren van de toonbank, je doet wat je wilt. : Lol:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par GuyGadeboisTheBack » 20/04/21, 19:24

eclectron schreef:Dus je had met me kunnen praten ... Alleen jij beschermde je.

Nee, ik hoef mezelf niet te beschermen tegen wat ik heb getest, geleerd, verteerd ...
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par eclectron » 21/04/21, 07:49

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Nee, ik hoef mezelf niet te beschermen tegen wat ik heb getest, geleerd, verteerd ...

Daarvan zeker.
maar iets anders, anders had je gesproken. Alleen jij was bang. (Ik kan verschillende redenen projecteren, maar het kan ons niet schelen, nietwaar : Wink: )
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Chris Essonne anti-zwaartekracht Nikola Tesla




par GuyGadeboisTheBack » 21/04/21, 11:52

eclectron schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
Nee, ik hoef mezelf niet te beschermen tegen wat ik heb getest, geleerd, verteerd ...

Daarvan zeker.
maar iets anders, anders had je gesproken. Alleen jij was bang. (Ik kan verschillende redenen projecteren, maar het kan ons niet schelen, nietwaar : Wink: )

Wanneer je bepaalde gevaarlijke (potentieel dodelijke) praktijken op jezelf toepast, vertel je het niet zomaar aan iedereen, laat staan ​​aan mensen die je niet kent en nog minder zonder de persoon voor je te hebben. Al deze ‘minus’ toegevoegd ( : Cheesy: ) betekenen dat we er uiteindelijk niet over praten!
0 x

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten