Chemtrails en contrails, wat is het verschil?

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Chemtrails en contrails, wat is het verschil?




par Nofy » 02/09/07, 21:46

Bonsoir à tous,

Er zijn 5-jaren die ik niet kon beantwoorden, maar nu en door het observeren van de lucht ben ik er zeker van dat er iets boven ons gebeurt.
Ik heb nog geen antwoord en niemand heeft er nog een kunnen krijgen. Het enige antwoord was om ons te vertellen dat kerosine nu van mindere kwaliteit was en vliegtuigen rookte !! ... Het is de wereld op zijn kop, als we de kwaliteit van brandstoffen voor onze auto's zien.
Dus om ter zake te komen, "chemtrails": chemische sporen en "contrails" contrails. De meeste mensen merken het verschil niet eens, en toch is het significant.
Als ik het goed heb begrepen, zendt een vliegtuig condensatiesporen uit boven een hoogte van 8000 meter (temperatuur ruim onder nul) en dit spoor verdwijnt naarmate het vliegtuig zich voortbeweegt ( Hier kennen we het fenomeen goed) terwijl de chemische sporen onder 8000 meter zouden worden bespoten en niet verdwijnen, zich vormen als een dikke yoghurt om zich vervolgens uit te spreiden om een ​​sluier te vormen ... Bovendien is het zeer zeldzaam nu om een ​​zuivere blauwe lucht te observeren zoals in het verleden, behalve misschien de week van de Paris Air Show! ... Ik zeg niet dat dit een enorm plot is en ik stel mezelf gerust door mezelf te vertellen dat onze managers proberen ons misschien zo goed mogelijk te beschermen tegen de opwarming van de aarde, en dat dit kan worden gebruikt als test om een ​​toekomst voor te bereiden die aan deze kant waarschijnlijk niet rooskleurig is ... En dat is wat niveau dat we bepaalde dingen voor ons moeten verbergen om de bevolking niet in paniek te brengen. Als je nu op "chemtrail" op een zoekmachine klikt, kun je van alles en nog wat lezen ... je moet het juiste doen. Ik probeer niemand te overtuigen, maar ik hoop dat je na goed lezen over dit onderwerp een andere blik op onze lucht zult werpen, voordat deze “op ons hoofd valt”. Ik heb foto's gemaakt boven mijn huis, maar ik weet niet hoe ik ze aan dit bericht moet toevoegen, maar hoe dan ook, je zult er honderden zien op alle sites die over dit onderwerp gaan.
Nu kan André misschien, zoals gewoonlijk, ons informeren over wat er gebeurt.

Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 02/09/07, 23:37

Nofy Hi!

Ik zie dat je hebt het gemaakt! : Cheesy:

Dus, zoals beloofd, twee foto's die ik heb genomen op donderdag, augustus 2 2007 om uren 16, naast Mimizan in de Landes.
Ik probeerde te zwemmen toen ik zag een vliegtuig épandait boven mijn hoofd en draaide rond! :schok:

Ik heb donker op het strand, krijg mijn digitale camera, en ik doe deze twee foto's.
The Ocean (west) is achter, het weer was zonnig, en de wolken waren op de landinwaarts naar het oosten.

Wij zien duidelijk chemtrails drie, twee evenwijdige en een gebogen ...
Beeld

Beeld

Deze foto's zijn een voorbeeld, maar ik heb andere genomen ...
Wat ik wel kan zeggen is dat deze strepen zijn niet normaal gedrag, hun voortbestaan ​​is erg lang.
Aanvankelijk lijken ze contrails maar ze uren strijd uiteindelijk vormen een mistige, melkachtige sluier, die de sterkte van het zonlicht sterk vermindert.

Sinds het begin van de "zomer" heb ik regelmatig naar de lucht gekeken, en ik heb bij talloze gelegenheden in de vroege uren van de ochtend een zeer blauwe lucht waargenomen, waarna de bezem van de vliegtuigen hun zeer witte stront liet vallen, strepen die rond het middaguur vormde een ondoordringbare sluier, wat resulteerde in "bewolkt" weer en een zonloze dag.

In mijn mening, de dingen zijn duidelijk, de zomer stront die we hadden in Frankrijk is het gevolg van deze spuiten.

Toen ik was op vakantie aan de Atlantische kust, realiseerde ik me dat een aantal van de tactiek was om af te verspreiden, waar de mensen niet te hemel kijkt, wordt deze spuiten vervolgens weggeblazen westen naar het interieur ...

Voor mij lijkt de "klimaatschild" -hypothese die ontwikkeld is op sites die gewijd zijn aan chemtrails, mij behoorlijk relevant, als we kijken naar de UV-indices die zijn voorspeld over een groot aantal regio's.
Een ander verontrustend feit is dat weer-France regelmatig heeft geplant in haar prognoses kondigen zonnige dagen waar we werden getrakteerd op een koele, donkere ...

Laat hen die twijfelen wat vaker te verhogen de neus en observeer de evolutie van deze strepen langs de dag ...

A+

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 03/09/07, 00:49

Hallo,

Over de lucht kijken is er een mogelijkheid om afbeeldingen op te nemen die per webcam op verschillende sites worden uitgezonden? Het kan interessant zijn om te strippen.

Anders had ik erover gehoord, maar ik geef toe dat ik niet naar de lucht kijk. Waarschijnlijk niet trots genoeg : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 03/09/07, 20:09

Bedankt, Nofy voor het lanceren van dit spannende onderwerp.
Bedankt Camel1 voor de foto's. Heb je gezien wat voor soort vliegtuig het was? Vliegtuig voor toerisme, jacht, transport, propeller (s), jet?
Ik had dit fenomeen al waargenomen, maar schonk geen aandacht.
Vanaf nu zal ik met een ander oog naar de hemel kijken ...
We hebben het recht om te weten wat deze Gugusses doen met onze belastingen.
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 03/09/07, 22:04

Bonsoir à tous,

Kameel, jouw foto met het vliegtuig dat omdraait, ik moet bekennen dat ik dat nog nooit heb gezien, ik ben opgenomen!

Ik denk niet dat de rotte zomer die we hadden, direct gerelateerd is aan chemtrails, omdat ik uit mijn geheugen nooit regen zag volgen na deze sprays.

Aan de andere kant, wat ik observeerde is dat we "droge" onweersbuien hebben ... dat wil zeggen dat we een zeer donkere lucht hebben, bliksem en het gebrul van een zeer gewelddadige donder, maar geen regendruppel ... Wat me ook opviel zijn min of meer rare regenbogen, want in plaats van de kromming van de aarde te volgen, zijn ze recht als "i's" en niet erg lang .. ze zijn te zien tussen twee of drie chemtrails, zeker vanwege het barium.

Ik merkte ook op dat we het alleen over chemtrails hebben in zogenaamde "ontwikkelde" landen. Ik ben op zoek om erachter te komen of hetzelfde gebeurt in de oostelijke landen en meer in het bijzonder in Rusland, want als we wat verder gaan, aan de kant van het HAARP-project van de Amerikanen, zal ik verrast zijn dat de Russen maak de taak gemakkelijker.

Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 03/09/07, 23:10

Salut à tous!

Om Cuicui te beantwoorden, gezien de schijnbare hoogte (zeer hoog), denk ik dat het een straalvliegtuig is, een vliegtuig voor degenen die in een rechte lijn gaan, en een andere voor degene die terugging (c gaat het toch niet om lijnvliegtuigen? : Cheesy: )

Nofy schreef:Kameel, jouw foto met het vliegtuig dat omdraait, ik moet bekennen dat ik dat nog nooit heb gezien, ik ben opgenomen!


Ben mij ook, in die tijd had je gezien hoe ik uit het water rende en rennen om me bij mijn spullen te voegen, om de camera te hakken!
Ik wilde vliegen, maar de tijd om aan te komen, hij was al gestreken boven de wolken ...

Ik denk niet dat de rotte zomer die we hadden, direct gerelateerd is aan chemtrails, omdat ik uit mijn geheugen nooit regen zag volgen na deze sprays.


Ben me, ik zag de volgende dag regenen (ochtend van D-day, blauwe lucht, smudges in de ochtend, melkachtige lucht rond het middaguur, koel weer in de middag, en drijvend de volgende dag ...
Ik heb het vaak gezien.

Aan de andere kant, wat ik observeerde is dat we "droge" onweersbuien hebben ... dat wil zeggen dat we een zeer donkere lucht hebben, bliksem en het gebrul van een zeer gewelddadige donder, maar geen regendruppel ... Wat me ook opviel zijn min of meer rare regenbogen, want in plaats van de kromming van de aarde te volgen, zijn ze recht als "i's" en niet erg lang .. ze zijn te zien tussen twee of drie chemtrails, zeker vanwege het barium.


+1

Ik merkte ook op dat we alleen over chemtrails spreken in zogenaamde "ontwikkelde" landen


Ben op de sites over chemtrails, we praten over een programma waarbij de VS, Canada, Rusland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en Italië ... en enkele anderen, uit het hoofd, betrokken zijn.

Wat Griekenland betreft, hadden ze dit jaar niet mee willen doen, maar met wat hen de laatste tijd is overkomen, zou ik niet verrast zijn dat volgend jaar ... : Mrgreen:


Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp, raad ik deze pagina (en volgende) een getuigenis aan van iemand die blijkbaar goed op de hoogte is van wat het teruggeeft ... die van forum die vaardigheden in de chemie hebben (in het bijzonder) zijn van harte uitgenodigd om hun mening te geven over ...

http://www.chemtrails-france.com/temoignages/recit_d_initie/pages/recit_d_initie_001.htm

Het is lang genoeg om te lezen, maar het is echt een vraag, en het is het waard!

Goede nacht!

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 04/09/07, 10:21

Dit alles doet me denken aan een vage herinnering aan een Amerikaans bedrijf dat de volgende service verkocht: rainmaker.

Blijkbaar werkt het goed genoeg en het gaf sommige boeren de vrees voor een droogte om de breuk te beperken.

De gebruikte methode was luchtverspreiding met kleine vlakken van fijne deeltjes (metaal als ik het me goed herinner) rond het veld.

Dus de methode is bekend ... en niets zou het op grotere schaal verhinderen ...

Wat is precies het doel van deze chemtrails (als ze echt speciaal zijn ???) en wie betaalt? ... Beperk de opwarming ... geploegd ... maar er is een andere prioriteit en ze kunnen maar beter een methode tegen Katrina vinden en de opmars van woestijnen beperken ....

ps: op zoek naar viel ik erop, de deeltjes en regen worden ook genoemd: http://www.dinosoria.com/insolite_pluie.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 04/09/07, 16:56

Ik herinner me dat ik zo'n tien jaar geleden werd getroffen door een ongewoon spektakel. Tegen de avond hoorden we het geluid van een straalvliegtuig dat op vrij grote hoogte vloog. Het vliegtuig was zichtbaar als een metalen punt dat zonlicht weerkaatste. Hij begon zijn witte pluim uit te stralen toen er nog geen was, dus het was geen condensatiepad. Hij beschreef langzaam een ​​grote cirkel in de lucht en sleepte zijn pluim. Toen stopte hij met het maken van zijn trein en ging terug naar waar hij vandaan kwam. Het witte pad strekte zich uit over de hemel, gloeiend in de vuren van de ondergaande zon, een prachtig spektakel onderbroken door het vallen van de avond. Het vliegtuig deed er alles aan om opgemerkt te worden. Het was genoeg om je neus naar de hemel te tillen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 04/09/07, 17:14

Cuicui schreef:Hij begon zijn witte pluim uit te stralen toen er nog geen was, dus het was geen condensatiepad.


Niet noodzakelijk ... de trein verschijnt alleen vanaf een bepaalde hoogte (of liever onder een bepaalde T °), het is voldoende dat het vliegtuig in fase van opkomst was, zodat de trainingen erg goed lijken snel ...


Cuicui schreef:Hij beschreef langzaam een ​​grote cirkel in de lucht en sleepte zijn pluim. Toen stopte hij met het maken van zijn trein en ging terug naar waar hij vandaan kwam. Het witte pad verspreidde zich over de hemel ...


In dit geval is het raar ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 04/09/07, 20:14

Een artikel over het onderwerp in NEXUS.

Homepage

-Themes

-Geopolitique

: Gif uit de lucht
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten