auto prestaties ten opzichte van de fiets en ligfiets

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par plasmanu » 09/01/20, 19:53

https://www.energieazoteliquide.com/bat ... -ou-250-kw

Gezien het aantal spelfouten heb ik niet gelezen tot het einde.
Maar waarom niet, wat is een elektrische stikstofgenerator?
Als het 220v stikstof is, wil ik, maar driefasige stikstof, dat heb ik thuis niet
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par Christophe » 09/01/20, 20:38

GuyGadebois schreef:
Janic schreef:ze ontstonden al lang geleden met bussen op perslucht.
https://www.assisesdelamobilite.gouv.fr ... a-141.html

Sinds wanneer geloof je in overheidswebsites? : Mrgreen:


Je kunt daar iets slims lezen, ik had het niet beter kunnen zeggen!

"Nee, de persluchtauto zal ons niet van vervuiling redden om de simpele reden dat de thermodynamische efficiëntie ervan te betreuren is. De primaire energiebalans is erg ongunstig, erg (!), En de autonomie belachelijk; anders is het belachelijk. zou weten in Mexico-Stad of Delhi en andere grote steden die er 20 jaar geleden in geloofden en het snel opgaven, met spijt "
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par Janic » 09/01/20, 20:54

Sinds wanneer geloof je in overheidswebsites? : Mrgreen:
Ik geloof niet, ik geef aan zonder meer.
Je kunt daar iets slims lezen, ik had het niet beter kunnen zeggen!
"Nee, de persluchtauto zal ons niet van vervuiling redden om de simpele reden dat de thermodynamische efficiëntie ervan te betreuren is. De primaire energiebalans is erg ongunstig, erg (!), En de autonomie belachelijk; anders is het belachelijk. zou weten in Mexico-Stad of Delhi en andere grote steden die er 20 jaar geleden in geloofden en het snel opgaven, met spijt "
wat bevestigt wat ik eerder heb gezegd, namelijk voor niches zoals in explosieve atmosferen of korte reizen. Je moet lezen klantenlokker wat ik schreef.
zijn thermodynamische efficiëntie is betreurenswaardig.
dit is onnauwkeurig en komt neer op eenvoudige vloeistofdynamica. Wat dit type gebruik opvalt, is eigenlijk de verminderde autonomie, omdat het onevenredige tanks voor het type voertuig zou vereisen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par Christophe » 09/01/20, 20:59

Je spreekt jezelf tegen lieve janic ... als de autonomie wordt verminderd, komt dat omdat de prestaties slecht zijn ...

Anders kun je je handtekening verminderen, het is pijnlijk ...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par sicetaitsimple » 09/01/20, 21:34

Christophe schreef:als de autonomie wordt verminderd, komt dat omdat de prestaties slecht zijn ...


Allebei mijn kapitein! De opbrengst is slecht EN de autonomie wordt (fysiek) verminderd voor ruimtebeperkingen.

Daarom is de auto met vloeibare stikstof onmiddellijk uitgerust met twee 300l-tanks! Geen problemen, oplossingen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par GuyGadebois » 09/01/20, 21:38

sicetaitsimple schreef:
Christophe schreef:als de autonomie wordt verminderd, komt dat omdat de prestaties slecht zijn ...


Allebei mijn kapitein! De opbrengst is slecht EN de autonomie wordt (fysiek) verminderd voor ruimtebeperkingen.

Daarom is de auto met vloeibare stikstof onmiddellijk uitgerust met twee 300l-tanks! Geen problemen, oplossingen!

Wat als we de persluchtmotor met vloeibare stikstof zouden laten werken? (Ik ga uit).
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par sicetaitsimple » 09/01/20, 21:50

GuyGadebois schreef:Wat als we de persluchtmotor met vloeibare stikstof zouden laten werken? (Ik ga uit).


Nou dat is het precies, waarom zou je uitgaan? Maar hey, pas op, er zijn nog gepatenteerde tips ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par GuyGadebois » 09/01/20, 21:52

sicetaitsimple schreef:
GuyGadebois schreef:Wat als we de persluchtmotor met vloeibare stikstof zouden laten werken? (Ik ga uit).


Nou dat is het precies, waarom zou je uitgaan? Maar hey, pas op, er zijn nog gepatenteerde tips ...

Een gasverwarmer (wisselaar) is vereist, anders zal de motor exploderen na bevriezing!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par sicetaitsimple » 09/01/20, 22:00

GuyGadebois schreef:Een gasverwarmer (wisselaar) is vereist, anders zal de motor exploderen na bevriezing!


Het processchema is beschikbaar op de bovengenoemde site, veel plezier.
Opmerkingen zijn over de "vloeibare stikstof" -draad en op andere forums al een tijdje.
Het "sarcasme" is overal, maar de meest recente vooral hier.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par plasmanu » 09/01/20, 22:33

Sarcasme zit in de menselijke natuur.
Het is humor of bashen, maar het is ook om te testen wie wat doet, hoe en waarom.

Ik heb alles gelezen en de laatste fouten maakten me af.
Hij moet woorden missen. Zoals "hogescholen" na "octrooi". Het is een grap...

Het is een gasfabriek die de vlammen zonder vlammen waard is.

Op AliExpress staan ​​flessen voor niets voor niets, de compressor om ze moeilijker te vullen en H300 is een geweldige brandstof.
Het is mijn mening, ik heb onbeperkt water, een groot vlak land op het zuiden, van de zon van 's morgens vroeg tot' s avonds het hele jaar door, het weer.
En dus het laatste wat ik deed was mijn fiets repareren. Laat het hydraulisch remcircuit leeglopen.
Aan elk zijn visie op dingen.

Maar onder het dak van een gebouw in het stadscentrum met een raam op het noorden, begrijp ik dat we anders denken.

PS: is er een patent om helium 3 van de maan op te halen, te extraheren, terug te brengen en te gebruiken.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten