auto prestaties ten opzichte van de fiets en ligfiets

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par sicetaitsimple » 08/01/20, 11:59

GuyGadebois schreef:Ik heb niet gezegd dat het niet werkte, ik zei dat we 29 jaar hebben gewacht tot dit zou gebeuren.


Het lijkt erop dat de laatste woorden van Guy Nègre waren: "Eric Dupont heeft me vermoord".
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par Janic » 08/01/20, 14:41

Ik heb niet gezegd dat het niet werkte, ik zei dat we 29 jaar hebben gewacht tot dit zou gebeuren.
dit is al gelukt, maar niet in het industriële stadium wanneer het slechts een niche is met een beperkte reikwijdte. Hetzelfde geldt voor MCE5 en variabele compressie!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par GuyGadebois » 09/01/20, 18:00

Janic schreef:
Ik heb niet gezegd dat het niet werkte, ik zei dat we 29 jaar hebben gewacht tot dit zou gebeuren.
dit is al gelukt, maar niet in het industriële stadium wanneer het slechts een niche is met een beperkte reikwijdte. Hetzelfde geldt voor MCE5 en variabele compressie!

Dus het is niet gelukt.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par Janic » 09/01/20, 18:10

Dus het is niet gelukt.
we moeten de resultaten van een project, een uitvinding die bestaat uit het verifiëren van de haalbaarheid, en de industrialisatie die afhankelijk is van het financiële systeem en de betrokken markt niet verwarren.
Het is alleen om de geschiedenis van het elektrische voertuig te zien, dat soms succesvoller is geweest dan de thermische en andere keren het omgekeerde en daarom ups en downs, zelfs zeer lage, producties. Dus soms geleid tot andere tijden op een date!
https://fr.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1
Dernière édition par Janic de 09 / 01 / 20, 18: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par GuyGadebois » 09/01/20, 18:21

Janic schreef:
Dus het is niet gelukt.
we moeten de resultaten van een project, een uitvinding die bestaat uit het verifiëren van de haalbaarheid, en de industrialisatie die afhankelijk is van het financiële systeem en de betrokken markt niet verwarren.

Als we binnenkort 30 jaar wachten om een ​​auto te kunnen kopen en de ontwerper / bouwer (inmiddels overleden) gaat van Carros naar wie weet waar dan van "ik weet niet wie" naar Tata, dan van Tata naar "Wie weet waar? which ", en dat het prototype nog nooit heeft gereden *, nee dat is niet wat ik een succesvol project noem. Helemaal.

* https://hoax-net.be/non-la-voiture-a-ai ... kilometre/
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par Janic » 09/01/20, 18:32

Als we binnenkort 30 jaar wachten om een ​​auto te kunnen kopen en de ontwerper / bouwer (inmiddels overleden) gaat van Carros naar wie weet waar dan van "ik weet niet wie" naar Tata, dan van Tata naar "Wie weet waar? which ", en dat het prototype nog nooit heeft gereden *, nee dat is niet wat ik een succesvol project noem. Helemaal.


* https://hoax-net.be/non-la-voiture-a-ai ... kilometer /
u neemt deze site niet serieus! ?
Nègre heeft zijn voertuig nooit ontwikkeld voor snelwegen of lange reizen (het volume perslucht maakt alleen korte reizen mogelijk), maar alleen in niches waar dit type voertuig de verwachte service kan bieden, waaronder stedentrips bijvoorbeeld.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par GuyGadebois » 09/01/20, 18:36

Janic schreef:u neemt deze site niet serieus! ?

Ja, en des te meer omdat er onderaan de tekst drie links staan, waarvan er twee doorverwijzen naar serieuze "Schone auto" en "Natuurmotor" sites die niet liegen. De persluchtauto is een hersenschim die begint met een goed gevoel maar die nooit het daglicht zal zien. (We wedden?)
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par Janic » 09/01/20, 18:49

Janic schreef:
u neemt deze site niet serieus! ?
Ja, en des te meer omdat er onderaan de tekst drie links staan, waarvan er twee doorverwijzen naar serieuze "Schone auto" en "Natuurmotor" sites die niet liegen.
liegen ze niet? Zoals alle autosites zouden ze de sleutel onder de mat kunnen leggen als ze slechte dingen zeggen over de voertuigen die fabrikanten gratis ter beschikking stellen.
De persluchtauto is een hersenschim die begint met een goed gevoel maar die de dag nooit zal zien. (Wedden we?)
ze ontstonden al lang geleden met bussen op perslucht.
https://www.assisesdelamobilite.gouv.fr ... a-141.html
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par GuyGadebois » 09/01/20, 19:27

Janic schreef:ze ontstonden al lang geleden met bussen op perslucht.
https://www.assisesdelamobilite.gouv.fr ... a-141.html

Sinds wanneer geloof je in overheidswebsites? : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Autoprestaties tegen fiets en ligfiets




par sicetaitsimple » 09/01/20, 19:39

Ik snap niet waarom je kibbelt over een oplossing voor het verleden als de toekomst voor de deur staat!

Auto met vloeibare stikstof

Tank met vloeibare stikstof: 2 maal 300 liter - 100 kWH
Gemiddelde lithiumbatterij 10 kWH
Vermogen van de elektrische stikstofgenerator met vloeibare stikstof: 20 kW
130 kW elektromotor met versnellingsbak met 2 versnellingen
Bereik 600 km


https://www.energieazoteliquide.com/bat ... -ou-250-kw
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 153 gasten