Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Adrien (voormalig nico239) » 12/07/18, 09:43

sen-no-sen schreef:
nico239 schreef:
Vandaar de vraag: wat zou uw tolerantie zijn voor een afname in snelheid?
70, 60, 50? minder?


Dit is een relevante opmerking, maar we kunnen deze reflectie niet te ver extrapoleren in de zin dat logica ons ertoe zou brengen te reageren nul.
Er is een drempelwaarde voor de voertuigkracht die de snelheidsvermindering onaanvaardbaar zou maken voor de bestuurder.
Voor een motorfiets is een hypersportrol op 90Km / u al aan het slepen, want tegen 30km / u is het al veel te veel voor het cardio-aantal fietsers ... de snelheid op een weggestuurd voertuig kan worden vastgesteld door een convergentie van parameters van het prijs / risicotype en de kracht van een voertuig volgens een rijplezier / koopkrachtverhouding.
Onder een bepaalde snelheid is het nodig om toegang te krijgen tot een nieuwe strategie, dat wil zeggen om de transportmodus te veranderen ... iets dat overheden voorlopig niet willen instellen.


Precies ik niet extrapoleer ik vraag wat is de tolerantie PERSOONLIJK voor de traagheid ....

Vreemd genoeg is het bijna onmogelijk om een ​​antwoord te krijgen telkens als ik de voorstanders vraag naar lagere snelheden.

En ik vraag me af waarom?

Aan de andere kant is de drempel gerelateerd aan de kracht van de voertuigen, mijn geloof is het niet al te het onderwerp.

De nieuwe wet verlaagt de snelheid om veiligheidsredenen, jammer voor degenen die een Ferrari of een Yamaha R1 hebben, ook voor die 90 was het al stom.
Ik had een 900 CBR en de STILLE snelheid is ongeveer 130 : Mrgreen:

De vraag blijft aan degenen die geloven dat dit een goede maatregel is.

Wat zou TA / HUN PERSOONLIJKE tolerantie zijn voor een daling in snelheid?
70, 60, 50? minder?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Janic » 12/07/18, 10:10

Wat zou TA / HUN PERSOONLIJKE tolerantie zijn voor een daling in snelheid?
70, 60, 50? minder?
of gewoon nul! :D
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Adrien (voormalig nico239) » 12/07/18, 10:16

Janic schreef:
Wat zou TA / HUN PERSOONLIJKE tolerantie zijn voor een daling in snelheid?
70, 60, 50? minder?
of gewoon nul! :D


Beeld

Ah om het te verplaatsen zal veel minder goed werken ... Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par sen-no-sen » 12/07/18, 10:25

nico239 schreef:Wat zou TA / HUN PERSOONLIJKE tolerantie zijn voor een daling in snelheid?
70, 60, 50? minder?


Ik zou zeggen rond 70km / h.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Adrien (voormalig nico239) » 12/07/18, 11:04

Het is goed dat iedereen deze lage limiet kan vaststellen ... Beeld

Ik ben er niet zeker van dat de meest bedrevenheden van beperkingen werkelijk in staat zijn om zichzelf onder alle omstandigheden toe te passen ... en omstandigheden ... en vooral om de slag op de lange termijn vast te houden

Is het probleem en de moeilijkheden bij het handhaven van snelheidslimieten echt de snelheid ..........?

Het volstaat om jezelf toe te leggen om te begrijpen dat het probleem niet zozeer de snelheid is als de traagheid.
Ik laat het over aan de exegeten (het is een leuk debat) waarom is het zo moeilijk om langzaam te "gaan"?

Het langzame leven is een mooi doel.
Je kunt al trainen door LANGZAAM te typen op het toetsenbord van je computer ..... Beeld

Wat het rollen van "traag" SCÈKELZAAM met inachtneming van alle aangegeven limieten (vooral de 50 soms geïmplanteerd op mooie bypasses .... BeeldDit is een goede oefening in zelfbeheersing om niet te zeggen meditatie. Beeld Beeld
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Janic » 12/07/18, 12:07

Ah om het te verplaatsen zal veel minder goed werken ...
of rijd achteruit bij -50; -70. : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Grelinette » 12/07/18, 13:20

nico239 schreef:Nogal een open vraag ....

Omdat deze maatregel de goede kant op gaat en omdat we hierdoor 13m-remmen winnen

We kunnen ook zeggen dat deze maatregel ons doet verliezen 13 zelfs 26m remmen (ik extrapoleer op de kroeg van kracht) wat is crimineel niet? : Mrgreen: omdat het gewoon de snelheid beperkt tot 80 in plaats van 70 of 60 wat VEEL veiliger zou zijn.

Dus voor jou, aangezien deze maatregel de goede kant opgaat, kunnen we denken dat nog minder snel nog meer in de goede zin zou zijn ...

Vandaar de vraag: wat zou uw tolerantie zijn voor een afname in snelheid?
70, 60, 50? minder?

Het staat vast dat als alle chauffeurs thuis zouden blijven in plaats van te rijden, er minder doden op de wegen zouden zijn! : Cheesy:
Het gaat erom een ​​maatstaf te positioneren, zodat deze in principe meer voordelen dan nadelen heeft!

Dit debat is complex en we kunnen duizend en één argumenten vinden om deze maatregel te bekritiseren. Desalniettemin kan men de wetgever niet verwijten (behalve te bedenken dat zijn ware bedoelingen verborgen zijn) om een ​​maatregel voor te stellen om de gesel van de gedoden onderweg te verminderen, zelfs als, en ik hoor de argumenten van de tegenstrijdigen al, Er zijn zeker andere maatregelen die waarschijnlijk effectiever zijn, te beginnen met het verminderen van het aantal auto's op de weg ...

We baseren ons op de paradoxen en contradicties van onze samenleving: de auto-industrie is een van de meest actieve voor de economie van onze samenleving, maar genereert schadelijke overgangen: luchtvervuiling, stedelijke onveiligheid, lawaai, enz. .
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Adrien (voormalig nico239) » 12/07/18, 23:45

Grelinette schreef:
nico239 schreef:Nogal een open vraag ....

Omdat deze maatregel de goede kant op gaat en omdat we hierdoor 13m-remmen winnen

We kunnen ook zeggen dat deze maatregel ons doet verliezen 13 zelfs 26m remmen (ik extrapoleer op de kroeg van kracht) wat is crimineel niet? : Mrgreen: omdat het gewoon de snelheid beperkt tot 80 in plaats van 70 of 60 wat VEEL veiliger zou zijn.

Dus voor jou, aangezien deze maatregel de goede kant opgaat, kunnen we denken dat nog minder snel nog meer in de goede zin zou zijn ...

Vandaar de vraag: wat zou uw tolerantie zijn voor een afname in snelheid?
70, 60, 50? minder?

Het staat vast dat als alle chauffeurs thuis zouden blijven in plaats van te rijden, er minder doden op de wegen zouden zijn! : Cheesy:
Het gaat erom een ​​maatstaf te positioneren, zodat deze in principe meer voordelen dan nadelen heeft!

Dit debat is complex en we kunnen duizend en één argumenten vinden om deze maatregel te bekritiseren. Desalniettemin kan men de wetgever niet verwijten (behalve te bedenken dat zijn ware bedoelingen verborgen zijn) om een ​​maatregel voor te stellen om de gesel van de gedoden onderweg te verminderen, zelfs als, en ik hoor de argumenten van de tegenstrijdigen al, Er zijn zeker andere maatregelen die waarschijnlijk effectiever zijn, te beginnen met het verminderen van het aantal auto's op de weg ...

We baseren ons op de paradoxen en contradicties van onze samenleving: de auto-industrie is een van de meest actieve voor de economie van onze samenleving, maar genereert schadelijke overgangen: luchtvervuiling, stedelijke onveiligheid, lawaai, enz. .


Niet extrapoleren wat ik niet heb gezegd, er is geen sprake van thuis blijven, maar MINDER ROLLEN ...

Dus, dus, dus ... welke snelheid zou ideaal de jouwe zijn? Beeld Beeld Beeld
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Ahmed » 13/07/18, 21:04

Grelinette, Je schrijft:
de auto-industrie is een van de meest actieve voor de economie van onze samenleving, nochtans het genereert schadelijke kruisingen: luchtvervuiling, stedelijke onveiligheid, lawaai, enz.

Ik ben het die "nog" onderstreep: er is niets tegenstrijdigs aan en dit "echter" is niet gerechtvaardigd. Het is omdat de auto-industrie en alles wat daarmee samenhangt in staat is om aanzienlijke energiestromen op te wekken, dat het onze leefomgeving negatief beïnvloedt (en vooral vanwege de voordelen die het biedt! :D ).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Economische analyses van de overgang van 90 km / h naar 80 km / h in Frankrijk ...




par Adrien (voormalig nico239) » 13/07/18, 23:21

Ahmed schreef:Ik ben het die "nog" onderstreep: er is niets tegenstrijdigs aan en dit "echter" is niet gerechtvaardigd. Het is omdat de auto-industrie en alles wat daarmee samenhangt in staat is om aanzienlijke energiestromen op te wekken, dat het onze leefomgeving negatief beïnvloedt (en vooral vanwege de voordelen die het biedt! :D ).


Uh ... zijn de koeien ook niet ?? Beeld
0 x

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten