Europa heeft tegen 15 2030 keer meer laadstations nodig

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: 15 keer meer laadstations zijn nodig in Europa tegen 2030




par Macro » 22/07/20, 08:38

Nou, ik zal eens kijken of ik de luxe heb om een ​​CRO 16A te kopen... Maar voorlopig bevalt de 10A mij prima... Mijn Ikea-programmeur en mijn Legrand-plexo zouden het beter moeten ondersteunen... Met de 106 t/m 15A kun je Ik moest ze vervangen, zou ik zeggen één keer per jaar...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: 15 keer meer laadstations zijn nodig in Europa tegen 2030




par phil59 » 22/07/20, 18:23

De cro kan bijna alles, ik denk dat je een frequentie moet variëren zodat hij 6A, 8A, 10A, 12A, 14A kan autoriseren...

Maar het is dezelfde cro, hij levert 220V en geeft de auto toestemming om een ​​stroomsterkte te "pompen".

Er is een hack geweest op een site die jij heel goed kent, waardoor je dat aan de cro kunt toevoegen....

Ik moet toegeven dat op de ion de cro voor mij 14A is, en de zoe alleen oplaadt in 8A, nieuwe cro 8/14A, en om over te schakelen naar 14A heb je een Green-up stopcontact nodig, ongeveer € 60.. . .

Een of twee keer moest ik de Zoe iets sneller laden, een goed elastiekje, een magneet van een oude harde schijf, en presto, hij schakelt over naar 14A....

Ruim 40 km hoefde ik dit maar twee keer te doen.... De rest in 000A is voldoende....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: 15 keer meer laadstations zijn nodig in Europa tegen 2030




par Macro » 22/07/20, 22:50

Vandaag heb ik in totaal 92 km afgelegd, terwijl ik slechts in 45 minuten kon opladen....Ik ben net thuisgekomen met een autonomie van 17 km gemarkeerd, maar er waren nog maar twee streepjes over op de meter met het brandstofpomplampje dat knippert... Het begon te starten warm worden denk ik : Cheesy: : Cheesy: Bovendien ben ik helemaal alleen thuis en heb ik geen enkele hulp gehad : Cheesy: Ik heb een voorliefde voor risico's...Maar ik denk dat er daarna een schildpadmodus is???

Maar ik zou graag de kracht van de cro willen kunnen variëren met bijvoorbeeld een schakelaar... om thuis niet constant 14A te trekken als ik de stekker in de auto steek... en bijvoorbeeld als ik de stekker in Auchan steek of ergens anders. ..Ik zuig als een oude, dorstige man... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: 15 keer meer laadstations zijn nodig in Europa tegen 2030




par phil59 » 23/07/20, 00:52

Ja bij 2 bar geeft hij aan dat je "olie in de vorm van een elektron" moet doen, dan wordt de airconditioning, verwarming uitgeschakeld, na geen balken meer, op dat moment is er nog ongeveer 10% energie over, minder dan 10 km door niet gek te doen.

Maar hier werkt het goed voor een voertuig dat niet te oud is en waar alle cellen goed uitgelijnd zijn.

Met 2 bars en één cel op de 88, iets zwakker, kun je gestrand blijven.

De Turtle-modus moet worden vermeden, tenzij dit absoluut noodzakelijk is, of om een ​​test met Canion uit te voeren, en om bij een lading van 5% verschillende accuspanningswaarden te zien.

Daar hebben we een batterijstatus.

Het lijkt mij dat die van jou uit 2012-2013 stamt?

Zou je meer missen dan dat je de linkerachterzijde met 0.3 te veel moet oppompen? en de deuren sluiten met de sleutels erin... LOL!!!!!
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: 15 keer meer laadstations zijn nodig in Europa tegen 2030




par phil59 » 23/07/20, 01:23

wartloader.pdf
(21.47 KB) Downloaded keer 354
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: 15 keer meer laadstations zijn nodig in Europa tegen 2030




par Macro » 23/07/20, 08:34

Gezien de leeftijd en kilometerstand van de auto (8 jaar en 60 km) en het naderende einde van de levensduur van de oplader....Ik laat hem op 000A staan....Het zal hem minder traumatiseren... Op de aan de andere kant moet de diepere ontlading dan normaal bepaalde klokken recht hebben gezet... Vanochtend na de lading om te zeggen volledige nacht... 10 km autonomie aangekondigd, wat uiteindelijk niet veel betekent, want na 99 gedaan heb ik nog steeds 26......
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten