DIY: het maken van een elektrische auto

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 07/01/13, 00:00

chatelot16 schreef:Dus het blijft alleen om elk in zijn hoek sleutelen zonder winst voor het land

Helemaal. We kunnen nauwelijks beter doen.

Zodra EVs zal beginnen velen te zijn, zullen zij zwaar belasten.

En deze batterijen te huur deals met de eigendom van het rollend gedeelte zijn rokers en zelfs onaantrekkelijk financieel ...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 07/01/13, 00:53

Citro schreef:Sorry, maar zelfs als ik ben trots op mijn batterijen 106 12 die jaar hebben, beginnen ze om het gewicht van de jaren erkennen


Ik heb net een vraag te beantwoorden over dit onderwerp
http://www.ni-cd.net/accusphp/forum/gen ... ageforum=1

kan zijn dat de nieuwe potas pourait geef ze een nieuwe jeugd

Ik heb al terug tot zeer oud ijzer batterij nikkel-dienst op die manier
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 11/01/13, 02:51

slet,

waarom je zo veel fabrikant geen vergunning willen doen heb je niet gevraagd iets dat niet op ...

Tot mijn truck, zodat wordt doorboord de cabine nog het einde je valt op de juiste persoon die bij u past de blikken moet têtui een beetje dat is alles ...

Zoals tegen wat je zegt Citro is veel saaier en eigenlijk duwt om te doen wat je zegt Châtelot, ieder voor zich en die rond ofwel en niets voor de staat, en op alle gebieden ....

Volgens uw bron dat alle elektrische auto's, fietsen en het voertuig een snelheid van minder dan 45 km / h dan ook zou aanraken ???
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 11/01/13, 08:28

chatelot16 schreef:als de staat wilde regeren moet de juiste informatie te verspreiden om te laten zien wat je moet doen ... helaas Ik heb het gevoel dat hij niet in staat is om zo onbetrouwbaar regeren

Dus het blijft alleen om elk in zijn hoek sleutelen zonder winst voor het land


Veel uitvindingen zijn voortgekomen uit de werkplaats van een anoniem type dat een goed idee heeft gehad: ik heb veel respect voor deze mensen (bijvoorbeeld zijn er in zit!). Maar de uitvinders meer werkt, hoe groter de kans om nuttige uitvindingen in de stapel zijn. Merk op dat ik Shadocks JLN stijl onderkant van de heap ...

Kortom, als de staat heeft geen manier om de toekomst te voorspellen, het enige wat hij kan doen is laten de onderzoekers kijken, en te motiveren door hen niet belet om geld te verdienen met hun uitvindingen. Uiteraard gaat het tegenovergestelde.

Op het gebied van elektrische fietsen is dood: je moet de complete fiets registreren met motor en batterij met een destructief onderzoek. Waardoor het illegaal installeren van een kit of doe in feite enkel de massaproductie mogelijk is, met een grote investering (goedkeuringstests en verschillende modellen te vernietigen). En helaas, het gaat om de uitstekende ambachtslieden die maken custom bikes stationair draaien ... het is triest.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 11/01/13, 17:06

het gaat om een ​​probleem van de rechten van de mens!

Vrijheid van meningsuiting is een grap ... de belangrijkste is die begon ontbreekt is de Liberter uitvinden werk en verkopen!

aan het begin van de automobiel was niet nodig te weten een volledige auto te koop ... kennen begon in afisant frame en kopen motor enerzijds en de versnellingsbak van de andere

Vandaag is alles is gesloten: het ons nodig heeft om te rollen door de grote bouwer in plaats ... dit gebrek aan vrijheid is steeds ernstiger

hoe een land dat 3 millon werkloze moet kunnen blijven de uitvinding en vooruitgang te verbieden?

en het is slechts 3 millons officieel geteld ... als je goed kijkt is het veel meer
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 11/01/13, 17:24

slet,

zelfs fietsen .... :frons: :frons: Dit zeggen dat ik nog geen fiets controle taak om de huid soepel schuim gezien :) Reeds voor de maffia kiter het was hier zeer zeldzaam ... San Liberale en fietsen en auto zonder een vergunning als ik paris dat niets riskeert, had hij iets anders om onze dure wetshandhavers doen, vooral op het platteland;) ....
Voor een fiets eerlijk gezegd ...


Zoals je zegt Châtelot dan 3 miljoen met een eenvoudig spel van het schrijven van alle nummers zijn variabel ....

Dit vertellen als wij waren van het principe dat het geen politici maar politichiens de dienst van hun meester als de financiële en grote fortuinen alles wordt uitgelegd ...

Het is triest, maar niet onmogelijk om te overwinnen .... kijken naar de behandeling met fyto Basin, in de buurt van mijn man deed in een 10 jaar geleden zonder toestemming, de gemeente wilde straffen, hij brengen van de resultaten van het water testen, het had een balans top kwaliteit van de uitvoer is het water door de stad en beter geleverd dan regenwater ... omdat hij geen probleem ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 11/01/13, 17:29

bidouille23 schreef:Het is triest, maar niet onmogelijk om te overwinnen .... kijken naar de behandeling met fyto Basin, in de buurt van mijn man deed in een 10 jaar geleden zonder toestemming, de gemeente wilde straffen, hij brengen van de resultaten van het water testen, het had een balans top kwaliteit van de uitvoer is het water door de stad en beter geleverd dan regenwater ... omdat hij geen probleem ....
Voor een auto, bewijzen dat het meer (of zo) te zorgen dat een fabrikant vereist andere middelen dan water analyse :onheil:

In feite is het vereist dat de middelen ... van een bouwer :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 11/01/13, 18:11

Natuurlijk kunt u een elektrische motor op uw fiets, de politie nooit iets te zien, maar het is nog steeds sleutelen in uw hoek ... als het spul is goed moet verkopen ... en de c 'kan niet legaal worden verkocht zonder respect een nederzetting van rommel die uiteindelijk het nieuwtje te verbieden

en toch je een beetje elektromotor die politieman niet zien ... maar ik dag zul je een ongeval hebt, hij is degene die je neergestort dat een goede verzekering en een goede advocaat die zal merken dat hebben uw fiets niet voldoet aan en neem de gelegenheid om je niet betalen wat je nodig hebt

de sociale strijd van deze nieuwe eeuw zal het recht op werk, het recht op te maken en te verkopen wat we kunnen doen ... zonder dat zogenaamd gehandicapt voor de veiligheid en in werkelijkheid om de positie van de grote onderneming te verdedigen
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 11/01/13, 18:11

Gaston veel voor mij, versprak ik, ik bedoelde het bijzonder voor een fiets of een kleine auto zonder vergunning (het kopen van een chassis gehomologeerd het bijvoorbeeld de moeite vermindert).

Voor grote voertuigen blijft het probleem dat duidelijk is, plotseling kan dit alles is een afscheid, onze hele manier van leven snel ???

Dat zei dat er nog een aantal amateur-bouwers die naar voren zijn gekomen als referentie, ik weet niet hoe ze noemen deze sportwagen die de rage onder de rijken die niet weten wat te doen met hun geld zijn ...

Indien niet van een mislukking noodzakelijkerwijs basis die niet helpt ... :)

Ok dit is de hindernisbaan, maar ik weet het gevechtsvliegtuig niet sterft alles in de strijd), en wat je niet doodt, maakt je sterker :) ...

Dus ik denk dat, maar kan een twist dat wie wil, kan zijn ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 14/01/13, 11:11

bidouille23 schreef:Dat zei dat er nog een aantal amateur-bouwers die naar voren zijn gekomen als referentie, ik weet niet hoe ze noemen deze sportwagen die de rage onder de rijken die niet weten wat te doen met hun geld zijn ...
En je kunt de vraag stellen waarom de "kleine" fabrikanten alleen luxe auto's maken?

Misschien omdat de initiële investering die nodig is om te voldoen aan alle verplichte normen is zo groot dat als grote series, kan het rendabel met hoge prijzen zijn.

Of het kopen van dure auto's?
de rijken die niet weten wat te doen met hun geld
En ze vragen in ruil?
Een luxe auto.

En voor fietsen (niet elektrisch) wordt nu reproduceren hetzelfde patroon :onheil:
Al snel zal dat fabrikanten kunnen duizenden exemplaren of weinig ambachtslieden productie van high-end modellen bieden.

bidouille23 schreef:Dus ik denk dat, maar kan een twist dat wie wil, kan zijn ....
Ja, dat kan ook in het buitenland te gaan :?
0 x

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten