Lang leve de auto!

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Vivelauto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 75
Inschrijving: 14/11/06, 12:25




par Vivelauto » 14/11/06, 20:01

We moeten kleine Nicolas sturen met zijn mooie pact bij George Bush, er is een manier om ze aan het lachen te maken. Toen kon hij gaan praten over zijn ideeën in China, hij zou daar ook worden gehoord. : Cheesy:

Ik stierf lachend tijdens het lezen van dit ding, we zijn nog steeds verliefd op Frankrijk. : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 14/11/06, 20:08

Vivelauto schreef:[..] Een fiets die we zullen zeggen dat het 5 liters conso is voor 200 kg.
Het vervuilt zo, in vergelijking met het gewicht, 4 keer meer dan een auto. : Mrgreen:
Wat rapport? : Roll: Verplaats je je kratgewicht, jij?
Stijl: "Vanavond ga ik een kleine reis maken met 837 kg van mijn Citronopipo." : Roll:

Vivelauto schreef:Een motorfiets kan met twee mensen worden vervoerd. Een auto is 5-mensen, dus gerapporteerd aan de potentiële bevolking vervoerbaar, een motorfiets vervuilt meer dan een auto. : Mrgreen:
Verplaatsbaar, ja, maar niet getransporteerd ... Kent u de vullingsgraad van auto's in IDF-files? Niet ver van dat van motorfietsen ..

Vivelauto schreef:Gemist, probeert dezelfde speler opnieuw. : Cheesy:
Zoveel dat ik win, ik speel ... En jij, je bent moe van het verliezen van (het gezicht) aan elk van je antwoorden?

Vivelauto schreef:Ik denk dat we 20-pagina's kunnen doen, motiveren voor mijn mooie onderwerp! 8)
Zeker, omdat je gemotiveerd bent om onzin over provocaties te vertellen zonder enige gedachte aan dit bericht ...
Ik denk dat mensen die het lezen (als er dappere mensen zijn ...) heel snel je intellectuele grenzen zullen opmerken.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Re: Lang leve de auto!




par houthakker » 14/11/06, 20:10

Vivelauto schreef:
NLC schreef:
Houthakker schreef:Je kinderen, je hebt ze al laten inzien dat je niet om hun toekomst gaf en dat je waarschijnlijk geen vinger zou opheffen zodat ze op een dag kunnen leven in omstandigheden die ongeveer vergelijkbaar zijn met wat je hebt geleefd ? : Roll:
Boaf, "zijn kinderen", verschijnen als laatste in de lijst, na zijn vrienden, toont het de gemoedstoestand : Mrgreen:
Het is geen classificatie. :D
Ik belde mijn moeder vaker dan mijn broer deze maand, het betekent niet dat ik de ene verkies boven de andere, hè de strip! : Mrgreen:
Lukt het jou om echte vragen te beantwoorden? : Roll:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Vivelauto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 75
Inschrijving: 14/11/06, 12:25




par Vivelauto » 14/11/06, 20:12

Houthakker schreef:zal snel je intellectuele grenzen waarnemen.

Hij zal de jouwe waarnemen vooral wanneer je elke keer als een klootzak duikt. :D
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: Lang leve de auto!




par Targol » 14/11/06, 20:13

Houthakker schreef:Lukt het jou om echte vragen te beantwoorden? : Roll:


Maar verlaat de zaak, Bucheron: je ziet dat hij er niet is om te debatteren maar om te provoceren.
Sinds 20-pagina's is niet één van zijn interventies constructief geweest.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Vivelauto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 75
Inschrijving: 14/11/06, 12:25




par Vivelauto » 14/11/06, 20:14

Houthakker schreef:U kent de vullingsgraad van auto's in IDF-files? Niet ver van dat van motorfietsen ..

Niets om te neuken, ik heb een vullingsgraad van 4-mensen in mijn auto + 2-bugs. Het maakt me een echte ecoloog.
Niet als een machine en zijn VFR die nuttig voor hem is, maar om de hele planeet te vervuilen, is het een schande. : Mrgreen:
Dernière édition par Vivelauto de 14 / 11 / 06, 20: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
Vivelauto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 75
Inschrijving: 14/11/06, 12:25

Re: Lang leve de auto!




par Vivelauto » 14/11/06, 20:15

Targol schreef:
Houthakker schreef:Lukt het jou om echte vragen te beantwoorden? : Roll:


Maar los de zaak, Bucheron

Je bent bijna slimmer dan hij. : Cheesy:
Het is ook geen exploit. : Cheesy:
0 x
Vivelauto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 75
Inschrijving: 14/11/06, 12:25

Re: Lang leve de auto!




par Vivelauto » 14/11/06, 20:17

Houthakker schreef:Lukt het jou om echte vragen te beantwoorden? : Roll:

Ja, ik heb een punt 11 voorgesteld voor het pact van Nicolas, het niveau van de eerste 10. Beeld
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/11/06, 20:18

Dag
Continu gestart met 66-berichten op één dag, het is rec record 30 dagen waarop u de titel van opperste econoog hebt!
Probeer ons iets te brengen dat van je komt .. Praat met ons niet 4x4 het is het voertuig bij uitstek van de Indianen, er zijn veel jagers en het wandelt in het bos op paden weinig aanbevelenswaardig, een doos terug om het hout of het spel te zetten. Maar een Parijzenaar met een vergelijkbare vrachtwagen op de snelweg is nogal houthakker uit het bos ...
Andre
0 x
Vivelauto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 75
Inschrijving: 14/11/06, 12:25




par Vivelauto » 14/11/06, 20:19

Hoe dan ook, je zult je nog steeds oppikken voor de verkiezingen (een kleine 4%?) En volgende zomer zal iedereen je twee-ballen-pact zijn vergeten.

Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten