Zoek gevonden 12 resultaten

par Murphy59
09/03/06, 23:49
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Nieuwkomers in waterdoping
antwoorden: 13
views: 25530

Bravo Het is een goed idee.... maar ik heb maar één opmerking tegelijk, we weten niet wie waar op reageert. in feite is er een antwoord, maar voor welke vraag? . ook al had ik nog niet veel berichten op de forum Ik zou een beetje verdwaald zijn geweest. Het ideaal zou zijn om een ​​synthese te maken van...
par Murphy59
09/03/06, 13:22
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Reactor gemonteerd in serie
antwoorden: 17
views: 13842

jean63 schreef:murphy59 :pijl:

Wat is je motor?

Ik heb een R21 Nevada-benzinemotor van 1,7 liter met dezelfde Y-uitlaat.



welkom

mijn motor is een benzine
1.8 liter TwinSpark van Alfa Romeo
par Murphy59
09/03/06, 12:35
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Bestelde 310 of 316 roestvrijstalen materialen
antwoorden: 8
views: 15891

In een schroothoop van roestvrijstalen buizen?

bedankt voor de link, maar hij werkt niet, hij geeft hem wel

Code: kiezen

http://www.radiospares.fr/f1/session_timeout.htm


de referenties zouden beter zijn

merci
par Murphy59
08/03/06, 15:39
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Bestelde 310 of 316 roestvrijstalen materialen
antwoorden: 8
views: 15891

Bestelde 310 of 316 roestvrijstalen materialen

hallo, ik wilde de materialen op internet bestellen, maar het is niet gemakkelijk, ik ging een kijkje nemen op http://www.radiospares.fr, het is nogal rommelig, en als je de kenmerken leest, staat er dat het niet-magnetisch is:? : wie heeft de juiste referentie voor een 12 hengel + een 16 buis...
par Murphy59
04/03/06, 09:39
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Reactor gemonteerd in serie
antwoorden: 17
views: 13842

Hallo André Bedankt voor je waardevolle advies, ik zal de apparatuur verzamelen in afwachting van de resultaten, aan de andere kant heb ik een flare-splitser die 30 mm korter is dan die van mijn motor, hij komt uit een 1,4 TS-mijn. Het is een 1,8 TS de Het bereik van de drijfstang is langer op de 1,8. Ik ga een dubbele re...
par Murphy59
03/03/06, 20:36
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Peugeot diesel 205d, met stoomgenerator!
antwoorden: 137
views: 185729

als het kan worden gebruikt als een elektroklep die werkt op 12V, kan het gemakkelijk worden gesloopt. voorbeeld: op een BMW 318 tds (maar dat moet ook op de 325 525 exct.. zijn) en andere voertuigen is hij aangesloten op de vacuümleiding (leiding die de vacuümpomp en de inflator met elkaar verbindt...
par Murphy59
03/03/06, 20:28
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Scam? ze stalen de foto's op quanthomme ...
antwoorden: 26
views: 21598

:lol: :lol: dat is er echt :lol: het is een lachertje nu we het op hun site zien: Ons systeem: Na problemen met bepaalde webmastermensen zijn al onze producten op waterbasis uit de handel genomen. Ons team is momenteel bezig met het ontwikkelen van een...
par Murphy59
03/03/06, 20:16
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Een GV die MAAAAAARCHE !!!!
antwoorden: 166
views: 131501

Hallo, een elektroklep die op 12V werkt, is gemakkelijk te vinden op de schroothoop. voorbeeld: op een BMW 318 tds (maar het moet ook op de 325 525 exct.. zijn) en andere voertuigen is hij aangesloten op de vacuümleiding (leiding die de vacuümpomp en de inflator verbindt waar deze voor zit ...
par Murphy59
03/03/06, 20:09
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Reactor gemonteerd in serie
antwoorden: 17
views: 13842

@André dus het beste zou zijn zoals je hierboven zei: 2 reactoren in 1 per groep cilinders parallel gemonteerd. het zou 4 reactoren opleveren. Ik vraag me af of ik voor het reactorblok niet de montage van Michel en Didier ga toepassen maar dan met een bubbler. en hun G+ systemen getest als het doorslaggevend is, dus ik...
par Murphy59
03/03/06, 12:17
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Peugeot diesel 205d, met stoomgenerator!
antwoorden: 137
views: 185729

:schok:
Hoed neer

het is een heilige werk, echt goed worden uitgerust om het project uit te voeren.

steeds meer het resultaat is attedre en aangepast je vliegtuig in de lijn échapement :P

Murphy

Zoek Geavanceerd zoeken