Wheel Worcester

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Projéthée
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 30/10/08, 17:53




par Projéthée » 22/03/10, 09:28

Maak je geen zorgen, Harry, dit systeem was opnieuw gedoemd tot een evenwichtspositie. Alleen minder makkelijk te vinden.
Het belangrijkste is dat dit mij naar een mechanisme heeft geleid dat "satelliet roberval" wordt genoemd en waarmee onder andere de problemen van harde punten bij magneetmotoren kunnen worden omzeild, maar niet alleen dat. Dit mechanisme is generiek en kan worden toegepast op pseudo-Stirling en vele andere dingen die gebruik maken van de wetten van de natuurkunde in plaats van te proberen deze tegen te spreken.
Dedeleco, deze 35 pagina's zijn inderdaad interessant en hebben mij ertoe aangezet mijn model in vraag te stellen op basis van de hoeveelheden inkomende/uitgaande energie, enz... Zelfs als er domme dingen worden gezegd, zijn ze misschien niet nutteloos als de wil om het te begrijpen en te begrijpen ze te overwinnen bestaat. Het is alleen jammer dat Lagrange, Hamilton en co tijdens mijn middelbare schooltijd niet op het programma stonden, ook al waren ze duidelijk mechanisch georiënteerd... maar omdat dit sommigen van ons ongetwijfeld ertoe zou hebben gebracht zich af te vragen over de efficiëntie van de ontwikkelde oplossingen in het veld (denk aan het gemiddelde verbruik van een thermische molen in de jaren 80). Een goede 'natuurkundige' monteur zijn blijkt al moeilijk genoeg, ik laat de 'kwantum'-kant over aan de jongere generatie (zonder er ook de interesse in te verliezen).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten