Wheel Worcester

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
rosco12
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 01/09/05, 10:52




par rosco12 » 15/01/09, 08:44

Het zijn juist de dingen die we denken te weten die ons ervan weerhouden te leren wat we zouden moeten weten. (onbekend)

Richt op de zon, en als je faalt, ben je nog steeds tussen de sterren... (onbekend)
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 15/01/09, 12:26

Tja, na de perpetuum mobile, totaal onbegrip. Dan komen de persoonlijke aanvallen en tenslotte de tegenfilosofie....

Iedereen gefeliciteerd met het niveau van dit vak!

: Idee:
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
benring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 06/01/09, 19:39




par benring » 15/01/09, 19:24

highflyaddict schreef:Tja, na de perpetuum mobile, totaal onbegrip. Dan komen de persoonlijke aanvallen en tenslotte de tegenfilosofie....

Iedereen gefeliciteerd met het niveau van dit vak!

: Idee:


Ik denk niet dat dat op zijn plaats is...
Het begon met het totale onbegrip van de kant van de "critici" die een voortdurende beweging zagen waar de anderen alleen beweging zien (of alleen zagen) geholpen door de zwaartekracht van een voldoende belangrijke duur om energie te produceren. Het is een maatnuance.
Misverstand van het feit dat sommigen graag sleutelen en moeten zien om bepaalde fysieke realiteiten te realiseren.
Gebrek aan begrip van het feit dat het niet de ambitie is om een ​​revolutie teweeg te brengen in de wetenschap, maar om het te begrijpen met het risico zich te vergissen.
Of het nu haalbaar is of niet, er is geen reden om de leden van de forum zo brutaal, waardoor dialoog onmogelijk wordt.
Dit is echter snel gebeurd en de persoonlijke aanvallen begonnen een tijdje geleden (tot mijn grote spijt) toen ze niet terecht waren.

Ik probeerde de sfeer te verlichten zonder succes. Als de agressor na een tijdje doorgaat (zelfs als zijn theorie gefundeerd is), zou het ons niet moeten verbazen dat hij degenereert.

Wat het niveau van de filosofie betreft, iedereen is vrij om zijn niveau te beoordelen. Dit oordeel van uw kant maakt de zaken naar mijn mening alleen maar erger.

Trouwens, het zou goed zijn om na te denken over deze quote: "Ik ben het niet eens met je ideeën, maar ik ben klaar om te sterven zodat je ze kunt uiten"
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 16/01/09, 16:28

+1 :P

We blijven in ieder geval positief, goede analyse :D
En wat mij betreft, ik wilde alleen het droomgedeelte verdedigen dat alle menselijke inspanning doet werken...

Of je het nu leuk vindt of niet, als het idee ontkiemt en de theorieën worden geverifieerd en door sommigen worden tegengesproken, maakt dat deel uit van het spel van CREATIE... geen creatie zonder een voorafgaande "droom"...

Groeten van de buurtfilosoof, die droomt van een betere wereld en de schapen laat balken en de bloemen van hoop en creativiteit laat groeien...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
yanyan26
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 23/12/06, 16:27
Plaats: Drôme (26)




par yanyan26 » 16/01/09, 18:04

Dag

Het wiel van Worcester is het wiel dat draait dankzij de zwaartekracht ???

Ik heb er een gevonden die werkt.

Het draait allemaal om balans : Mrgreen:


http://www.dailymotion.com/related/x4lh ... e?from=rss


Een beetje humor op deze post die het nodig heeft :D

Ik wacht nog steeds op de prototypes.

Moed
0 x
http://yanyan.26.free.fr/


De natuur is een evenwicht parfait.Si jij er goed uitzien, zal het aan u openbaren kan zijn geheim.
Sadique Arnaud
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 23/11/08, 17:05




par Sadique Arnaud » 21/01/09, 22:39

Hallo een en al,

het wordt hier droog besproken!

Alleen dat woord om twee dingen te zeggen die de schmilblick waarschijnlijk niet op gang zullen brengen.

1) Zoals werd gezegd in reactie op de enigszins agressieve berichten van Comode, denk ik dat het percentage mensen dat 100% gelooft in de mogelijkheid van perpetuum mobile, zwaartekracht, magnetisch of anderszins, nog steeds vrij laag is. Aan de andere kant is er een aanzienlijke populatie van mensen die diep van binnen weten dat het waarschijnlijk niet mogelijk is, maar die het heel graag zouden willen! De kans is groot dat een aantal van deze mensen hier uiteindelijk over gaat praten forum.

2) Ik keur het niet goed, maar ik begrijp de agressiviteit van deze persoon volledig, omdat ik de gelegenheid heb gehad om meerdere keren op dezelfde manier te reageren ondanks pure onwetendheid (misverstand van het principe van behoud van energie, verkeerd begrip van wat een conservatieve kracht is), of argumenten zoals complottheorieën (de wetenschappelijke gemeenschap loopt hand in hand met regeringen over de hele wereld om onderzoek naar vrije energie belachelijk te maken), of dat de theorieën die op de middelbare school worden vermeld, "voltooid" moeten worden, of zelfs vergeten, wanneer men de studie van fysische verschijnselen op een veel hoger niveau benadert. De twee principes van de thermodynamica zijn net zo geldig voor een student van de 1e als voor een emeritus professor aan de universiteit, en daar kunnen we niets aan doen. Zelfs Donald Simanek, precies emeritus hoogleraar van de Universiteit van Lock Haven in Pennsylvania, wiens site gewijd aan eeuwigdurende machines "die niet werken" beschikbaar is in http://www.lhup.edu/%7Edsimanek/museum/unwork.htm , denk het oprecht.

Nu we het toch over humor hebben, ga eens kijken wat de Shadoks vinden van perpetuum mobile ;) Het klinkt gek maar valt reuze mee (schiet op voordat ze de film terugtrekken!)

http://www.dailymotion.com/relevance/se ... shortfilms

Prettige avond
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 21/01/09, 23:42

benring schreef:...

door zwaartekracht ondersteunde beweging van voldoende duur om energie te produceren.

....

Trouwens, het zou goed zijn om na te denken over deze quote: "Ik ben het niet eens met je ideeën, maar ik ben klaar om te sterven zodat je ze kunt uiten"


Het spijt me, maar het eerste deel van het citaat toont precies een verkeerd begrip van de basiswetten van de natuurkunde. Ik stop daar, ik hoef er niet op terug te komen.

Wat het tweede deel betreft, ik geloof niet dat iemand op dit gebied de vrijheid van meningsuiting heeft aangevallen. De meningen lopen uiteen, sommigen argumenteren rigoureus terwijl anderen zich doof houden en de rug toekeren. Dat is alles, maar het misverstand is er nog steeds.

En dat is zonde! :?
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET

"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 22/01/09, 10:55

highflyaddict schreef:Wat het tweede deel betreft, ik geloof niet dat iemand op dit gebied de vrijheid van meningsuiting heeft aangevallen.

Intolerantie is mijns inziens een manier om de vrijheid van meningsuiting aan te vallen. Iedereen zou het recht moeten hebben om aangemoedigd te worden om zijn eigen experimenten te doen zonder beledigingen te krijgen van degenen die weten dat ze niet zullen werken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 22/01/09, 11:17

Ah, eindelijk, je raakt de bodem van het probleem

Net zoals de financiële crisis een crisis is die gebaseerd is op vertrouwen, is de juiste vraag:

kunnen we de experts vertrouwen?

er zijn zoveel voorbeelden waar de "kenners" misbruik hebben gemaakt van hun bekendheid om zichzelf te verrijken over de ruggen van de goedgelovigen, de Madoff-affaire bijvoorbeeld, wetenschappers ook om bekendheid en subsidies te verkrijgen... dat sommigen van ons niet langer willen slikken beweringen zonder een minimum aan verificatie

de aanpak past bij mij.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Sadique Arnaud
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 23/11/08, 17:05

Zeggen of niet zeggen...




par Sadique Arnaud » 24/01/09, 21:49

Ik ben OK met Capt_Maloche, maar de "wetenschappers" die dit achtervolgen forum hebben geen specifieke reden om geniale knutselaars te ontmoedigen: ze krijgen geen premie als ze tot een einde komen. Ze winnen er eigenlijk niets aan.

De hel is geplaveid met goede bedoelingen: het parlementslid is misschien een van de gevallen waarin dit gezegde opgaat. De bedoeling, zeer lovenswaardig, is simpelweg om de persoon te waarschuwen dat hij het risico loopt veel tijd en geld te verspillen aan het proberen een hersenschim te bereiken. Dit is bijvoorbeeld wat hier gebeurde: http://quanthomme.free.fr/qhsuite/dupre ... rendev.htm waar een dappere man van het vak uitlegt dat hij veel energie, talent en geld heeft gestoken om een ​​Perendev-motor te maken volgens hun plannen, en besluit zijn pagina uiteindelijk met de kernachtige zin "Maar ... raar ... het doet het niet' niet rennen !!!???". Dat het niet werkt verbaast mij persoonlijk helemaal niet: het tegendeel zou mij hebben verbaasd. Ik had hem graag willen zeggen: hij zou me waarschijnlijk niet hebben geloofd, maar als hij me had geloofd, zou hem al deze verspilling van middelen zijn bespaard.

De andere mogelijkheid is om niets te zeggen en het te laten gebeuren, heel goed wetend wat er aan de hand is. Wat is volgens jou het beste om te doen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten