Verbeter de prestaties van generatoren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23




par surunitairedream » 28/11/13, 12:26

[quote="jonule"]http://fr.wikipedia.org/wiki/Th%C3%A9or%C3%A8me_de_Noether_%28physique%29
"""" ah ok: bedenk wat verwaarloosbaar is en wat niet om tot een tastbare formule te komen...
dit hangt uiteraard af van de context: wat doorgaans verwaarloosbaar is, is zeer klein vergeleken met de beschouwde omvang, en toch bestaat het: het is dus een kwestie van schaal.

wat ook grappig is, is dat hele kleine dingen soms veel meer kracht hebben dan grote dingen als er juist geen rekening mee wordt gehouden. Ik denk dan uiteraard aan de kracht van waterstof en zijn bindingen in water bijvoorbeeld, en de capaciteiten van bepaalde materialen om elementen in hun moleculaire afstanden te kunnen ontvangen, terwijl ze daarvoor niet a priori waren gepland...""""


xxxxxxxx

......... inderdaad, en op dezelfde manier waarop we een molecuul modificeren om zijn eigenschappen en mogelijkheden te veranderen, is het mogelijk om een ​​systeem uit zijn isotropie te halen door te weten hoe we het moeten aanklagen... door een modificatie van de ‘structuur van actie’ … van onveranderlijkheid, dus van symmetrie en dus uiteindelijk van gelijkwaardigheid … en om dit verschil in fluctuatie ‘in de tijd’ / op een revolutie te gebruiken als een middel om de onbalans van een kinetiek die homogeen/stabiel en evenwichtig moet zijn in de richting van precies een asymmetrie. Dit gedrag geeft een beweging van één richting het zwakke punt.

Een afbeelding: een vliegtuigvleugel die naar de luchtstroom kijkt:

Slechte vleugel: onderkant van de vleugel is even krom als aan de bovenkant = geen elevatie van het vlak

Goede vleugel (wijziging van het voorstel / actiestructuur)
/ondervleugel plat>bovenste depressie>vliegtuighoogte.

.
0 x
PIEDALU
x 17




par PIEDALU » 28/11/13, 19:16

Bonjour à tous

Goed gedaan surunitairedream, je hebt al mijn dankbaarheid.
Ik heb je persoonlijk geantwoord.

Ik ben inderdaad blij om de belangstelling voor overunity te zien, maar geen van de commentaren heeft tot nu toe aan mijn verwachtingen voldaan.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 30/11/13, 13:42

jonule schreef:....
aan de andere kant kunnen we inderdaad van een rendement van 10 tot 30% vertrekken om een ​​rendement van dichtbij de 75 tot 90% te benaderen zonder dit te overschrijden, met goed verdeelde middelen, dat wil zeggen bijvoorbeeld actie/reactie zoals u noemt. ..............


Elektromotoren hebben al een rendement van meer dan 80%.
Informeer.

: Lol:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 30/11/13, 13:45

Gemodereerd door Flytox
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 30/11/13, 13:47

piedalu schreef: .....

Terugkomend op mijn idee, in een poging relatief begrijpelijk te zijn, ga ik een vergelijking maken met een eenvoudige montage en conclusies trekken.

vergelijking
Neem een ​​vrije katrol op een as met twee gelijke gewichten die aan elke kant hangen. Ik kan een van de twee gewichten tillen met iets meer energie dan wrijvingsverliezen. Dus in die tijd dat een van de gewichten wordt opgeheven, krijg ik overuniteit....


Welnee.
Wanneer een van de gewichten omhoog gaat, gaat de andere omlaag. Je hebt niets gewonnen.
...Gemodereerd door Flytox
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 30/11/13, 13:48

moinsdewatt schreef:
piedalu schreef: .....

Terugkomend op mijn idee, in een poging relatief begrijpelijk te zijn, ga ik een vergelijking maken met een eenvoudige montage en conclusies trekken.

vergelijking
Neem een ​​vrije katrol op een as met twee gelijke gewichten die aan elke kant hangen. Ik kan een van de twee gewichten tillen met iets meer energie dan wrijvingsverliezen. Dus in die tijd dat een van de gewichten wordt opgeheven, krijg ik overuniteit....


Welnee.
Wanneer een van de gewichten omhoog gaat, gaat de andere omlaag. Je hebt niets aan energie gewonnen.
Kennelijk begrijp jij niets van energiebalansen.
0 x
PIEDALU
x 17




par PIEDALU » 01/12/13, 01:15

Bonjour à tous

Effectief minder watt als geheel ja.
Ik vergat te specificeren dat ik alleen rekening hield met het gewicht dat stijgt. Voor mij is het duidelijk dat als iemand naar de maan wijst, ik niet naar de maan kijk.
Natuurlijk weet ik op voorhand dat u het er niet mee eens zult zijn.
De transformatoren hebben rendementen van 99%. A ja, ik vergeet de klassieke opbrengsten op te geven, de actie die wordt gebruikt voor de reactie. Sommige machines staan ​​zelfs op 100% of zelfs overunit op 101% of 102%. Ja, ik heb niet langer de links om te begeleiden, dus het is gemakkelijk om dit te schrijven, ik weet het, ik weet het.
Ik weet ook dat als ik alles weet waarom ik post. A ja, ik vergat een bericht op de te specificeren forums.
Nou, ik kan er niet mee ophouden in cirkels rond te blijven lopen met mijn antwoorden, die jij zeker niet als antwoorden beschouwt.
Hier staan ​​we allemaal op hetzelfde punt. Ik heb ook geen antwoord op de merites of ongegrondheid van mijn theorie. Of anders gespecificeerd, anders kan mijn redenering de schuld hebben. Ik vertel over de redenering in mijn bijgevoegde document.
Ik weet het, waarom kijk, het was heel duidelijk in het eerste bericht van lessdewatts "nee, dit onderwerp interesseert ons niet bijzonder"
Bij dit eerste bericht was ik het die naar de vinger had gekeken in plaats van naar de maan. Ik weet het, dus ik moet niet schrijven dat het vanzelfsprekend is om naar de maan te kijken.
Ik weet dat dit bericht niets heeft opgeleverd, het gaat in cirkels rond, het is onbeperkt...

Salutations
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23




par surunitairedream » 01/12/13, 09:09

Gemodereerd door Flytox
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 01/12/13, 12:51

piedalu schreef:
De transformatoren hebben rendementen van 99%. A ja, ik vergeet de klassieke opbrengsten op te geven, de actie die wordt gebruikt voor de reactie. Sommige machines staan ​​zelfs op 100% of zelfs overunit op 101% of 102%. Ja, ik heb niet langer de links om te begeleiden, dus het is gemakkelijk om dit te schrijven, ik weet het, ik weet het.


Neen. Transformatoren kunnen niet meer dan 100% efficiënt zijn

Heeft u geen link meer? Hoe raar. : Cheesy:
Het is omdat je er geen kunt vinden, behalve bij oplichters.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 01/12/13, 12:53

piedalu schreef:.....
Ik weet dat dit bericht niets heeft opgeleverd, het gaat in cirkels rond, het is onbeperkt...



Overeenstemming in de discussie...(Gematigde vliegvergiftiging), Ja. :?
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten