Met behulp van patent tesla

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 18/06/12, 13:20

Dedeleco
De wetenschappelijke methode is om de realiteit van onze wereld te bewijzen, door middel van reproduceerbaarheid, die voortdurend door iedereen kan worden geverifieerd, zoals de wetten van het elektromagnetisme, ontdekt door Faraday en Maxwell, voortdurend worden geverifieerd, elke keer dat we een apparaat, tv, telefoon, GPS, enz. gebruiken. nucleair enz..

Ook hier ben je weer in de war! Het is voldoende dat een uitvinding wordt gedaan en getest (al is het maar één keer) om als concreet en dus haalbaar te worden beschouwd. Het feit dat de uitvinding niet door anderen kan worden gemaakt, vloeit voort uit de bescherming van de uitvinding om de exclusiviteit ervan te behouden, en dus ook uit de pogingen tot kopiëren die daaruit voortvloeien.
Tesla was een uitvinder en geen zakenman, wat ertoe leidde dat zijn ‘gebrande kat vreest voor koud water’ meerdere keren werd uitgebuit.
maar een werk van geduld, zorgvuldig, diepgaand, de realiteit met grote zorg aanvaardend, zodat deze reproduceerbaar is,….

Dit is waar je nog steeds verwarrend bent, het zou niet door iedereen reproduceerbaar moeten zijn DAT als de uitvinding beschermd is en blijft en de auteur ervan leeft, is dat helaas niet meer mogelijk gezien de kosten van het indienen van Europese of mondiale patenten.
....door iedereen, begrijpelijk en samenhangend, op elk moment verifieerbaar door er met grote zorg en nauwgezetheid op te letten, en niet alles verkeerd door elkaar te halen, zoals ik voortdurend zie in de econologie, met de extra weigering om de nodige inspanningen te leveren op het gebied van nauwgezetheid en nauwkeurigheid. inzicht in eeuwen van wetenschappelijk werk.

Ook hier weer een verwarring: de meeste uitvinders hebben met opeenvolgende mislukkingen gerommeld, inclusief de mislukkingen die u noemt. Je verwart uitvinding met industriële exploitatie, wat de laatste fase is; tussen de twee bevinden zich prototypen die over het algemeen onvolmaakt en daarom ‘onwetenschappelijk’ zijn volgens uw terminologie.
Blijkbaar heb je nog nooit iets uitgevonden!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 18/06/12, 13:34

Janic begreep niets van de wetenschappelijke methode, helemaal niets, omdat een patent tot in de eeuwigheid denkbeeldig kan blijven en slechts zeer zelden wordt gedaan. een echte ontdekking, die de weg opent voor vele andere ontdekkingen, patenten, enz., in cascades.
Voorbeeld: de ontdekking van de Maser en vervolgens de Laser, met duizenden onvoorstelbare varianten in het patent, maar toch gebaseerd op Einsteins werk over gestimuleerde emissie, fundamentele reflecties over de kwantummechanica van iets minder dan een eeuw geleden!!!


Hetzelfde geldt voor de magnetische resonantie van elektronen en kernen, waar Janic helemaal niets van weet!!!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 18/06/12, 18:23

Janic begreep niets van de wetenschappelijke methode, helemaal niets, omdat een patent voor altijd denkbeeldig kan blijven en zeer zelden een echte ontdekking is, die de weg opent voor vele andere ontdekkingen, patenten, enz., in cascades.

en Dede begreep niets van de bescherming van een uitvinding; als iemand deze gratis aan de mensheid wil schenken, is het voldoende om deze aan het grote publiek te onthullen en is deze niet langer octrooieerbaar. Aan de andere kant is het ook zo dat een ontdekking tot verbeteringen leidt, zelden tot andere patenten als het onderwerp goed beschermd is (behalve na 20 jaar als het in het publieke domein valt). Een patent kan dus ongebruikt blijven (aangezien er geen bewijs van functionaliteit wordt geclaimd), maar het mag niet worden veralgemeend.
Heeft u al een patent aangevraagd? vraag remondo of pascal ha pham wie er gelijk in heeft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 19/06/12, 21:48

Tesla zei/schreef:
In feite neemt de spanning in de lucht toe met een snelheid van ongeveer 150 volt per meter hoogte, en daarom verkrijgen we een spanningsverschil van 20 of zelfs 000 volt tussen de basis en de bovenkant van de antenne. De geladen atmosfeer is voortdurend in beweging; het zendt met tussenpozen elektriciteit naar de geleider, en niet continu, wat een gierend geluid produceert in een gevoelige telefoonontvanger.

Volgens hem is de eigenfrequentie van de atmosfeer ongeveer 4 tot 15 Hz (dezelfde als die van de hersenen tussen rust en brainstormen).

Hoe slaagde hij erin om met hoge frequenties te werken?
Is resonantie een exacte waardevermenigvuldiger.

Bij dezelfde frequentie is er een verschil tussen goede en slechte golven.

Ik kijk uit naar mijn HAARP thuis.
Als ik het goed begrijp, wordt HAARP gebruikt om het signaal te vermenigvuldigen: de grote over-eenheid.
Het doet me denken aan bitumineus zand. We gebruiken een ton om er veel van te verzamelen: de truc is om de afzetting te vinden (hoeveelheid diepte...)

BEWERK een zeer schone pdf:
https://www.econologie.info/share/partag ... 7b0tuF.pdf
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 20/06/12, 20:47

plasmanu schreef:Precies, er is materie om te verdiepen.
Die legt 220v en 50hz op.
Zou er beter zijn in de 4-10hz


We zien het lage niveau dat hierover heerst forum.

Niveau 1e jaar Deug of science.

Kom op, zoek een beetje. Als je het niet kunt vinden, zal ik je helpen.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 20/06/12, 20:48

dedeleco schreef:De trollen hebben dit onderwerp vermoord met een complete leegte aan informatie.


8) Ik denk niet minder.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/06/12, 21:35

moinsdewatt schreef:
plasmanu schreef:Precies, er is materie om te verdiepen.
Die legt 220v en 50hz op.
Zou er beter zijn in de 4-10hz


We zien het lage niveau dat hierover heerst forum.

Niveau 1e jaar Deug of science.

Kom op, zoek een beetje. Als je het niet kunt vinden, zal ik je helpen.

Nou, als ik hem een ​​beetje ken uit zijn woorden, is er zowel een flinke dosis openheid van geest als twee doses tweedegraads : Mrgreen: : Cheesy: en vaak drie doses humor: iets dat sommige mensen ernstig missen (en ik doel niet op iemand in het bijzonder!) en zeker nul doses sektarisme.
Dernière édition par Obamot de 20 / 06 / 12, 21: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 20/06/12, 21:36

Noch deug, noch insa. (te ver)
Gewoon bts-analist.

Is 110v 60hz beter?

Vroeger wilden we continuïteit opleggen.
Tesla zag HT in plaats van HF.

Leg uit... Ik ben een en al oor
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 21/06/12, 21:32

plasmanu schreef:Noch deug, noch insa. (te ver)
Gewoon bts-analist.

Is 110v 60hz beter?

Vroeger wilden we continuïteit opleggen.
Tesla zag HT in plaats van HF.

Leg uit... Ik ben een en al oor


De wisselspanning en dus de wisselstroom hebben het grote voordeel dat ze door de transformator kunnen worden "getransformeerd" naar een hogere spanning (lagere stroom) of zwakker (en hogere stroom). Het is gewoon een transformatie van het IxV-product die constant blijft (binnen verliezen), er zijn geen wonderen.
Om het goed te laten werken met transformatoren die niet zo groot zijn als gebouwen, realiseerden we ons aan het begin van de elektrotechniek dat 50 Hz of 60 Hz geschikt was. Hierboven waren er nog andere nadelen.
onder de 10 Hz zou een transformator niet erg goed zijn.
(en met gelijkstroom kan het helemaal niet werken).

En dan kan 50 Hz of 60 Hz vanaf die tijd heel, heel goed met elektrische generatoren.

Wat 110 V en 220 V AC betreft, het is slechts een verhaal van technische compromissen en technische en politieke wil.

Ik herinner u eraan dat we in Frankrijk in de jaren 110 op veel plaatsen nog op 60 V zaten.
Met 220 V kan een bepaald vermogen twee keer minder stroom leveren dan 2 V, waardoor er minder kopersecties kunnen worden gebruikt voor elektrische kabels en elektrische installaties in huis. Het is goedkoper voor het netwerk. Minder brandgevaar door het ontstaan ​​van elektrische branden.
Nadeel en niet het minste: het is gevaarlijker bij elektrocutie. Er zijn grotere isolatoren nodig.
De VS, die over voldoende particuliere elektriciteitsnetwerken beschikten en niet genoeg politieke wil hadden (goed gedaan voor deze liberalen), zijn er nooit in geslaagd om over te stappen op 220 V. Jammer voor hen.

''Voorheen wilden we het continue opleggen. ''
Het waren degenen die begonnen waren met het opzetten van bedrijven die continuïteit ‘wilden opleggen’.
Het is hetzelfde als Facebook dat zijn sociale netwerk heeft opgelegd.
(Maar niet voor iedereen, dat wil ik niet).
Zo wisten de ondernemers die een andere mening hadden, de interesse van wisselstroom voor transport over elektrische lijnen te tonen.
Deze werd eind 19e eeuw geproduceerd. In 1896 was de waterkrachtcentrale van Niagara (bij de beroemde watervallen) de krachtigste ter wereld die op een alternatief netwerk werkte. 75MW!
En dit is te danken aan de ontwikkeling van wisselstroom door Nikola Tesla kort daarvoor.

Dat gezegd hebbende, komt gelijkstroom weer terug voor elektrisch transport over lange afstanden (minder lijnverlies als gevolg van capacitief effect), omdat we tegenwoordig weten hoe we spanning in gelijkstroom moeten omzetten dankzij elektronische componenten met een hoog vermogen die nog niet bestonden. het begin van de 20e eeuw.
Er is dus een onderwaterlijn Frankrijk-Engeland die gelijkstroom is. Het worden HVDC-lijnen genoemd. En er zijn projecten tussen Noord-Duitsland en Noorwegen onder de Oostzee. En nog anderen in China en Brazilië. Ik heb het met u over projecten die honderden miljoenen euro's kosten.
Dernière édition par moinsdewatt de 21 / 06 / 12, 21: 42, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 21/06/12, 21:39

Ok.
Dat is een goede, goede economische logica.
Als iedereen driefasige 380V zou hebben, zou er nog minder koper zijn.

Van daaruit kunnen we zeggen dat er bij 100000 V helemaal geen koper meer zou zijn. Hoe doen we het : Mrgreen:
Ik duw een beetje: ik weet het.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten