Bedini systeem, vrije energie en nulpunt

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
marcoco
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/06/09, 01:22
Plaats: val d oise

Bedini systeem, vrije energie en nulpunt




par marcoco » 10/06/09, 02:38

Bonjour à tous,



Welnu, voor alle onderzoekers en beginners: lees eerst:

https://www.econologie.info/share/partag ... GONERA.zip

Dit is wat wij metafysica noemen, de studie van oorzaken (en geen hyperwetenschappen...lol).


Van harte.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/06/09, 10:12

Nog een : Lol:

De "ufo UFO"-links zijn hier niet erg welkom... Ik heb het document op onze host gezet...
0 x
marcoco
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/06/09, 01:22
Plaats: val d oise




par marcoco » 11/06/09, 01:01

Afgezien van enkele toespelingen die alleen de auteur betreffen, is de ZPO-theorie die in dit boek wordt uitgelegd zeer rijk, ik begrijp uw keuze.

Van harte.
0 x
marcoco
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/06/09, 01:22
Plaats: val d oise

volgend




par marcoco » 12/06/09, 06:23

Dus ik heb dit boek 10 jaar geleden gelezen, toen was het adres waar ik het vandaan kon halen geheim....Het was een echte openbaring voor mij, zeer complementair aan een natuurkundeverhandeling uit 1902, waarin theorieën theorieën blijven, en waar we zien dat ze nu als waar worden aanvaard....
Ik concentreer me al die jaren op de mechanische Bedini-oscillator en krijg regelmatig ZPO-pieken.
Dus natuurlijk, en ik verwacht het, zal er sport volgen op wat ik schrijf.
Ik verzeker je dat ik het niet leuk zou vinden als sommigen beweren dat er genoeg video's of uitleg zijn, dus hier is een van mijn videoreplicaties, ik sta open voor al je vragen.

http://www.youtube.com/watch?v=VeqgQInC0Vk


Hartelijk
Dernière édition par marcoco de 15 / 06 / 09, 05: 05, 1 keer bewerkt.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: het vervolg




par Tagor » 12/06/09, 06:39

Marcoco schreef:Dus ik heb dit boek 10 jaar geleden gelezen, toen was het adres waar ik het vandaan kon halen geheim....Het was een echte openbaring voor mij, zeer complementair aan een natuurkundeverhandeling uit 1902, waarin theorieën theorieën blijven, en waar we zien dat ze nu als waar worden aanvaard....
Ik concentreer me al die jaren op de mechanische Bedini-oscillator en krijg regelmatig ZPO-pieken.
Dus natuurlijk, en ik verwacht het, zal er sport volgen op wat ik schrijf.
Ik verzeker je dat ik het niet leuk zou vinden als sommigen beweren dat er genoeg video's of uitleg zijn, dus hier is een van mijn videoreplicaties, ik sta open voor al je vragen.

http://www.youtube.com/watch?v=VeqgQInC0Vk


Hartelijk


Ik heb nog nooit een bedini echt zien werken!

om dit systeem te kunnen valideren zouden de batterijen verwijderd moeten worden!!

is het mogelijk
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 12/06/09, 10:46

Hallo,

Ja, het probleem is het gebruik van batterijen, zowel voor stroomvoorziening als voor herstel.
Je moet weten dat om het vermogen in een batterij te meten de enige oplossing het verbruik ervan is... met alle foutieve interpretaties die dit mogelijk maakt...
De oplossing is om energieopslagcapaciteiten te gebruiken, waardoor de resultaten betrouwbaarder worden...

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
marcoco
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/06/09, 01:22
Plaats: val d oise

suite




par marcoco » 12/06/09, 23:56

Als u de voedingsbatterij verwijdert, vernietigt u een van de componenten van deze systeemconfiguratie: de beweging van ionen in de batterij.
Het is mogelijk om dit te doen op andere soorten gerepliceerde systemen (en niet uitgevonden door Bedini, velen begrijpen het verkeerd...) zoals Kromrey of Cole, of combinaties van verschillende onderzochte systemen. Er zijn ongeveer vijftien verschillende systemen gepresenteerd door Bedini, maar ze gebruiken niet allemaal dezelfde processen om minimaal de vereiste COP 1,1 te bereiken.
Verwar dus vooral de verschillende systemen niet met elkaar om wel of niet te valideren. En eerlijk gezegd, als je goed onderzoek deed naar zijn familiegeschiedenis, hun banen, wie ze ontmoetten, met wie ze samenwerkten, hoe lang, zou deze man dan een grap zijn? zeker niet.

Voor hetzelfde herstel hangt het ook af van het gebruikte circuit. Als ik denk aan de moeilijkheid om de juiste basistransistor/diode-combinatie voor een batterij te vinden, en zo de hoop te kunnen koesteren om sap uit een andere te halen, twijfel ik ten zeerste aan de bewering van sommigen. Sommige mensen beschouwen ons echt als konijnen van zes weken oud...

Beter dan deze korte uitleg raad ik de drie Energie uit het vacuüm-video's aan, gewijd aan Bedini's onderzoek, nr. 2, 6 en 7. Daar is iets om je tanden in te zetten, gevonden in torrent, of zelfs in boeken.
De capaciteitstests zijn gedaan, met observaties van de toename ervan. Werkt niet op nieuwe batterijen.

Van harte.
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 14/06/09, 18:34

Er bestaat geen nulpuntstheorie over energie.

Nulpuntenergie is een resultaat dat aantoonbaar is met de kwantumfysica van het eerste jaar. Dat heeft effecten die experimenteel kunnen worden aangetoond. Casimir is er één.

Maar dit wordt alleen gezien bij experimenten die veel duurder zijn in energie dan de effecten die ze benadrukken.
0 x
marcoco
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/06/09, 01:22
Plaats: val d oise

theorie




par marcoco » 15/06/09, 05:02

Ik ben geen beginner...
Het is simpel: als je nulpuntstraling hebt (bij nul graden) is er noodzakelijkerwijs een oorzaak. Daar is het geblokkeerd.
Er geldt dan een nieuwe theorie: de theorie van de energie (of beter gezegd van de oorzaak) van het nulpunt. We kunnen de effecten nauwelijks begrijpen.
Maar het is niet op school dat er plausibele verklaringen zijn die tot resultaten leiden die niet in overeenstemming zijn met gevestigde wetten, maar in de metafysica.
Het is aan iedereen om na het bestuderen van alle mogelijkheden zelf een besluit te nemen, denk ik.


Van harte.
0 x
Dirt of Clause: 35 TITLE, USC CODE (1952) 181-188 secties.
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

Re: Theorie




par Hydraxon » 18/06/09, 22:14

Marcoco schreef:Ik ben geen beginner...
Het is simpel: als je nulpuntstraling hebt (bij nul graden) is er noodzakelijkerwijs een oorzaak. Daar is het geblokkeerd.
Er geldt dan een nieuwe theorie: de theorie van de energie (of beter gezegd van de oorzaak) van het nulpunt. We kunnen de effecten nauwelijks begrijpen.
Maar het is niet op school dat er plausibele verklaringen zijn die tot resultaten leiden die niet in overeenstemming zijn met gevestigde wetten, maar in de metafysica.
Het is aan iedereen om na het bestuderen van alle mogelijkheden zelf een besluit te nemen, denk ik.


Van harte.


Wacht, stel me gerust: heb je ooit een demonstratie van de Black Body-formule gelezen? Van het Casimir-effect?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten