Meerdere wetenschappelijke systeem van de Franse !!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 02/01/13, 17:04

Vandaar het beroemde citaat van Mark Twain:
“Ze wisten niet dat het onmogelijk was, dus deden ze het.”

ja Cuicui Het is mijn zeurderige kant die mijn handen vuil maakt en waar je blij van wordt!
Dit gaf mij enige zekerheid over de paden die ik niet moest bewandelen.
Ik heb veel gestudeerd over ‘looping’-machines met zwaartekracht,
Ik heb veel modellen gemaakt en daardoor heb ik mijn kijk op de dingen kunnen aanscherpen.
dus ja, het werkt niet (degene die ik heb getest), maar ik weet precies waarom.
deze kennis is niet theoretisch omdat ze zeggen dat het onmogelijk is, maar ik heb echte experimentele kennis van waarom deze machines niet "cyclebaar" zijn
Zo zie ik elke keer dat we er geen aanbieden snel waar het bugs gaat zitten!!
Je gaat me vertellen dat het nutteloos is.......nou, ik kan het niet vinden!!
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 02/01/13, 18:58

Cuicui schreef:
Obamot schreef:Arf ... Zeker voor Cuicui rechtvaardigt het doel de middelen ... : Cheesy:
Welk einde Wat betekent dat? Kunt u verduidelijken?

Er valt niets te specificeren omdat het zo duidelijk is! De vervaging ontstaat wanneer het onderwerp onscherp is!