Gratis R&D om gratis energieoplossingen te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/12/09, 23:14

60 pagina's met complexe gadgets en gadgets die ik niet wil analyseren

Houdt iemand zich daaraan?

Kun je met een simpele uitleg geen simpele kleine crobard maken, om het principe in grote lijnen te beschrijven?... :onheil:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 03/12/09, 07:51

Capt_Maloche schreef:60 pagina's met complexe gadgets en gadgets die ik niet wil analyseren

Houdt iemand zich daaraan?

Kun je met een simpele uitleg geen simpele kleine crobard maken, om het principe in grote lijnen te beschrijven?... :onheil:


Sorry...
maar de documenten geproduceerd door Patrick Kelly
zijn samenvattende documenten...
hij scheert alles forum voor 30 jaar en hij onderhoudt zijn site
heel regelmatig!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/12/09, 10:57

Nou ja, maar er is geen synthese van een mogelijk resultaat, toch?

en ik hoop dat hij de informatie van het net haalt, want in het modderige bronnengenre moet je verdomd voorzichtig zijn met wat je leest op blogs en andere ongecontroleerde "informatie"

en anders, heeft u dit document gelezen?

wat komt er in het kort uit?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 03/12/09, 11:45

Capt_Maloche schreef:
wat komt er in het kort uit?


Ik heb deze vraag al min of meer beantwoord.
veelbelovende bronnen geven

Ik herhaal keer op keer:

- Turlure (wacht op onafhankelijke verificatie)
- paul laurence die in contact staat met academici
- stijver en zijn vele replicaties

PS:
om er maar 3 te noemen, inclusief de wetenschappelijke benadering
kan niet worden aangevochten
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/12/09, 12:20

het zegt me niet wat ze doen

als je zou kunnen "synthetiseren", heb ik op dit moment te veel werk
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 16/01/10, 18:38

Capt_Maloche schreef:het zegt me niet wat ze doen

als je zou kunnen "synthetiseren", heb ik op dit moment te veel werk



YAKA vraagt ​​dame:

ISO-voorstel voor maritieme generatorsets

https://www.econologie.com/forums/temperatur ... t9141.html

Goodwill wordt verwacht door ICOMA ;-)



Houd er rekening mee dat:

de koppeling tussen "gebruik" en "interoperabiliteit" van vergelijkbare gereproduceerde systemen

Het verschil in reacties hangt af van hoe je dezelfde vraag stelt...


http://www.boatdesign.net/forums/hybrid ... post314583

http://www.boatdesign.net/forums/hybrid ... post333145


PROBLEEM?

Is het niet?

Kijk!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/01/10, 13:46

Interessant,

en natuurlijk wil ik "geloven", want ook ik heb een aantal onmiskenbare persoonlijke ervaringen waar het mij toe lijkt

Kun je ons vertellen waar je staat met deze tests op je zeilboot?


Ik herinner me ook deze zeer goede interventie met betrekking tot de verbetering van de tijdschaalverschillen tussen Quantum en Macro:
kouillon schreef:...
Maar als je nu 10 kg uranium 235 neemt, over 4 miljard jaar, kun je er zeker van zijn dat er nog 5 kg over is... Waarom? Simpelweg omdat je je wet gaat toepassen op miljarden miljarden kernen, en uiteindelijk wordt een kans dat je een voldoende aantal keren toepast een regel: ik verlies de helft van mijn massa in 4 miljard jaar !!!

Newton hoefde de aard van de zwaartekracht niet te kennen (bovendien geloofden we destijds in de ether) om er een algemene en deterministische regel voor te vinden. De manier waarop zwaartekracht werkt op onze schaal is slechts het gevolg van een waarschijnlijkheid die een onberekenbaar aantal keren per tijdseenheid op de kwantumschaal wordt toegepast.

Als ik de van een miljard miljard miljard keer per seconde zou kunnen gooien en ik zou mijn worpen gemiddelden, op jouw schaal, zou ik reageren op een macrowet: ik genereer het getal 3.5, en je zou kunnen opscheppen over het perfect beheersen van deze wet en je zou kunnen gebruik het in je berekeningen, op macroschaal, dat zou volkomen eerlijk zijn!

Voor Young's lunges is het PRECIES hetzelfde! Het resultaat van de inslag van het foton nadat het door de spleet is gegaan, reageert op een probabilistische wet: het heeft een goede kans om hier te raken, minder om daar te raken. van de honderd fotonen die door de spleet gaan, zie je niet veel. Op miljarden fotonen worden het lijnen en lijkt een waarschijnlijkheid iets concreets te worden.
Dernière édition par Capt_Maloche de 26 / 01 / 10, 23: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Ptilu
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 196
Inschrijving: 15/01/10, 14:23




par Ptilu » 26/01/10, 16:03

Wat een onzin!
Kwantummechanica heeft nooit een verband kunnen leggen met gravitatie (daarvoor zou het nodig zijn om het graviton te observeren).
Precies, dat is het hele probleem.

Wat betreft de overgang van de kwantumwereld naar de onze, die is grotendeels mogelijk dankzij de statistische thermodynamica. Wiens vader onbekend is (en in zijn tijd zo werd veroordeeld dat hij zelfmoord pleegde) bij het grote publiek is Bolzmann. Zijn demonstraties zijn indrukwekkend complex. Hij had absoluut niets te benijden aan Einstein, die nooit in hem geloofde.

OK :pijl:

Hoog feit, wat is het onderwerp van uw onenigheid?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/01/10, 23:16

??

Welke onenigheid?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Projéthée
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 30/10/08, 17:53




par Projéthée » 13/03/10, 14:18

vond ik hier http://www.glafreniere.com/matiere.htm een originele theorie die bepaalde gebieden verenigt.
Het is vrij scherp (voor mij) maar interessant.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 139 gasten