Gratis R&D om gratis energieoplossingen te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 25/11/09, 21:08

Je hebt het natuurlijk over je snarenspel.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/11/09, 21:21

Hier ga ik de theorie van de snaren populariseren

Beeld

je gaat voor mij een vlinglijn en een vlanglijn maken : Cheesy:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 25/11/09, 21:46

Zie je, ook jij hebt alles begrepen.

Het bekritiseren van ‘de dingen van de geest’ omdat ze geen wetenschappelijk protocol volgen, betekent niets begrijpen van de dingen van het leven.

Om te hebben geprobeerd de lading van het proton en het elektron te verklaren, omdat laatstgenoemde, omdat ze uit quarks bestaan, de snaren een serenade zouden brengen (slechtste onderwerp van de huidige wetenschappelijke kwade trouw).

Hoezeer ze ook op de pipo speelden, of in een viool pisten...
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 25/11/09, 22:57

kouillon schreef:mijn beste Gegyx, zo simpel als je bent, te oordelen naar de extreme middelmatigheid van je interventies die ik over andere onderwerpen heb gelezen, weet dat er niet de geringste vorm van bewijs zit in wat ik tot nu toe heb kunnen schrijven! Ik kan het niet laten om te glimlachen, aangezien je hier bewijs kunt zien, dat verklaart waarom en hoe je een bijeenkomst kunt bijwonen forum getiteld "Superunitaire drijfveren of processen, debat en ideeën?" met de ijver die de jouwe is! Je bent een grote naïef die iemand op zijn woord wil geloven, en het concept van bewijs moet je volledig ontgaan!

Alles wat ik hier heb kunnen doen heet popularisering! En beter lezend zou je zelfs hebben gezien dat ik het onzekere karakter van deze theorie specificeerde.

Dus wie weet, misschien valt het standaardmodel uit elkaar, misschien wordt het bevestigd, maar feit is dat als mij een vraag over spin wordt gesteld, ik het in context plaats: natuurkunde kwantum zelf onderdeel van het standaardmodel!

Staat u mij tot slot toe mijn minachting te herhalen dat tegenover een discipline die geen formulering produceert, geen demonstratie en nooit overtuigende resultaten heeft buiten de ervaring waar het protocol zelf waardeloos was.



De bal!

Je hebt nog steeds dingen te leren!

Misschien helpt het je doel te helpen door minder irritant te zijn voor de luidsprekers!

Voor mij zie je er altijd uit als een idioot die zichzelf voor een ander houdt, je ware aard komt naar boven. 8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 26/11/09, 18:37

Jammer dat deze nieuwe koleos zo'n minachtende toon aanslaat, want hij lijkt dingen te delen te hebben (anders zou hij hier niet blijven... : Roll:)


Een advies, mijn vriend: verander de manier waarop je met je kleine kameraden praat forum, of ga ergens anders heen als ik daar ben... : Mrgreen:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 26/11/09, 21:07

0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 26/11/09, 23:16

Nou, het is grappig, we vinden zelfs mensen in de econologie die zo'n buitensporig ego hebben, dat ze zichzelf durven te presenteren onder pseudoniemen die niet onthullender kunnen zijn. : Mrgreen:


Miauwwauw :P : Lol:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 27/11/09, 00:06

gegyx schreef:Zie je, ook jij hebt alles begrepen.

Het bekritiseren van ‘de dingen van de geest’ omdat ze geen wetenschappelijk protocol volgen, betekent niets begrijpen van de dingen van het leven.

Om te hebben geprobeerd de lading van het proton en het elektron te verklaren, omdat laatstgenoemde, omdat ze uit quarks bestaan, de snaren een serenade zouden brengen (slechtste onderwerp van de huidige wetenschappelijke kwade trouw).

Hoezeer ze ook op de pipo speelden, of in een viool pisten...

of dat ze weten dat twijfel in jou leeft.

O sorry, ik ben dom... : Mrgreen:
0 x
Beeld
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 27/11/09, 10:20

Lietseu schreef:Nou, het is grappig, we vinden zelfs mensen in de econologie die zo'n buitensporig ego hebben, dat ze zichzelf durven te presenteren onder pseudoniemen die niet onthullender kunnen zijn. : Mrgreen:


Miauwwauw :P : Lol:


hier is er nog een die een bovenunitair proces aankondigt

http://www.stifflerscientific.com/
Beeld
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 30/11/09, 23:15

Patent nr. tartenpion...Het begint slecht voor energie...Gratis!

In de vrije R&D-familie, een onderzoek

http://www.free-energy-info.co.uk/Combine.pdf
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 186 gasten