Gratis R&D om gratis energieoplossingen te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/11/09, 10:11

:D Ah, wat een interessant, goedaardig en volkomen open debat.


Wat betreft het onderwerp van het onderwerp
Het is noodzakelijk om de hierboven beschreven concepten te begrijpen (dualiteit van de golf van licht, spin van het elektron, zwakke en sterke krachten, het Casimir-effect dat ik hier graag zou willen noemen, magnetisme en elektromagnetisme, mechanica, MHD = Magneto hydrodynamica van Laplace-krachten) Dat zijn feiten die zijn geverifieerd door het wiskundige model en door gevestigde en reproduceerbare experimenten, herinner ik u eraan

als we een idee willen krijgen van mogelijke openingen voor de zoektocht naar middelen om energie te "onttrekken"... waarvan de oorsprong zou moeten worden verklaard

Ik herinner me ook dit gerelateerde onderwerp: Vacuum Energy, een officiële terugkeer

wat je er niet van weerhoudt om praktisch werk te doen op de aan het begin van dit onderwerp genoemde wegen, ik nodig je zelfs uit om dat te doen.


Betreffende de invloed van "menselijk" op levende wezens (let op het verschil, niet op materie)
We kunnen nog steeds spreken over een "groene duim" voor tuiniers, maar deze voorbeelden zijn niet gemaakt met dezelfde grond, dezelfde blootstelling aan de zon, dezelfde omgeving en daarom geen wetenschappelijke waarde

We hebben echter allemaal gevoelens over dit onderwerp.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 25/11/09, 11:21

Kennis van de natuurkunde is nuttig voor het ontwerpen en technisch bedienen van de apparaten, maar als het protocol eenmaal is ingevoerd, krijgt het individu waarschijnlijk weer de overhand over het object en zal alleen het statistische hulpmiddel spreken, aangezien ik tot op de dag van vandaag niet geloof dat het niet zo is. er is elke ervaring die op ruwe wijze de golfkarakteristiek van het denken heeft aangetoond, van ether, orgon, zwarte energie of welke naam je ook kiest te gebruiken.

Gedachte : http://www.ldi5.com/phys/psyche%20quantique.php
ether: http://www.orgonelab.org/MillerReich.htm
Van het leven ? : http://www.orgonelab.org/cart/lemeter.htm


Een statistische benadering lijkt mij tot nu toe het beste instrument om de effecten te evalueren, om nog maar te zwijgen van de lage kosten en de hoge toegankelijkheid ervan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 25/11/09, 11:45

nog een intrigerend feit...
hoe verklaren we de zogenaamde negatieve lading van een e- en positieve lading van een proton
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
kouillon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 23/11/09, 14:54




par kouillon » 25/11/09, 13:54

renaud67 schreef:nog een intrigerend feit...
hoe verklaren we de zogenaamde negatieve lading van een e- en positieve lading van een proton


Lading is ook een fundamentele eigenschap van elk elementair deeltje, net als spin of massa! De lading is elementair voor het elektron en komt voor het proton overeen met de som van de lading van de 3 quarks waaruit het elektron bestaat. Hoe leggen we het uit? Ik ben een voorstander van de snaartheorie die zegt dat de eigenschappen van elk elementair deeltje (dat niet het proton is, maar de quark) bepaald wordt door de trillingsmodus van de snaar waaruit het bestaat. De trillingsmodus zelf reageert op de vergelijkingen van Euler. Feit blijft dat dit alles slechts een algebraïsche beschrijving van de werkelijkheid is, die ik op geen enkele manier kan weergeven met behulp van een metafoor, vooral omdat er nog steeds geen zekerheid bestaat over de waarheidsgetrouwheid van het model.

Wat mentale zaken betreft: elke gedetailleerde ‘studie’ die ik hierboven zag, vertoonde zeer, zeer ernstige hiaten in het operationele protocol, tot het punt waarop ik me afvraag of het niet met opzet is gedaan.
Dus terwijl je wacht op een enkel experiment met een serieus protocol, nul krediet!
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 25/11/09, 14:17

kouillon schreef:nul krediet!


Als je je verzet tegen het 'krediet'-argument, dat mondiaal, massaal en onduidelijk is, komt het erop neer dat je de partijdigheid ervan erkent, de afsluiting ervan en niet de openheid ervan.

Geen krediet?


Geen probleem, het geeft alleen... meer bewegingsvrijheid!
En terwijl we wachten op een heel merkwaardig effect op dit onderwerp tijdens 11/09
http://www.neotrouve.com/?p=67


Hoewel deze uitweidingen verrijkend zijn, ben ik vereerd om uw mening te hebben over de semi-collectieve implementatie van nieuwe oplossingen.

Bijvoorbeeld een Bedini of Keppe impulswindlader, een motortest...

Kortom, assembleer de verschillende stenen die al onder elkaar bestaan ​​om de prestaties van de aldus gecreëerde autonome voortstuwingsgroep te evalueren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 25/11/09, 18:27

Deze systematische en beledigende kritiek op dingen van de geest is grappig.

Het lijkt mij dat er voor de snaartheorie zelfs nog meer minachting kan bestaan.
Die u toch als referentie geeft in uw demonstratieve bewijzen...
Want voor onzin en onbegrijpelijke woordenstroom is het de pompon!
Doorbraak? Een bewijs? Van deze rokerige snaartheorie, die jarenlang wetenschappelijk onderzoek heeft opgeslokt, en waarvan de mandarijngoeroes (misschien Raëliaanse?) zich gedragen als inquisiteurs en bewakers van de tempel (van de sekte), tegen elk nieuw idee, origineel onderzoek.

Inderdaad ! Dit moet een referentie zijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 25/11/09, 18:41

kouillon schreef: Ik stel voor dat je het experiment doet met O14, waarvan de halfwaardetijd bijna 20 uur bedraagt! Dat lijkt mij in eerste instantie niet slecht! Als het je lukt om een ​​verlenging of verkorting van de halfwaardetijd met 1 minuut te benadrukken, zou ik graag Raëliaans willen worden!

Het probleem is dat geloof, dat wil zeggen het feit dat je er – uiteraard om de beste redenen – van overtuigd bent dat het wel of niet zal werken, antiwetenschappelijk is. Elk serieus experiment vereist maximale neutraliteit en een afwezigheid van vooringenomenheid om de invloed van de parapsychologische factor te verminderen, mocht deze bestaan.
Dat gezegd hebbende, petje af voor je kennis en bedankt dat je deze met ons blijft delen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/11/09, 19:00

[quote="kistinie
En terwijl we wachten op een heel merkwaardig effect op dit onderwerp tijdens 11/09
http://www.neotrouve.com/?p=67
[/ Quote]

Grappig principe

van daaruit kunnen we voorspellingen doen, maar het is zeker een trend :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 25/11/09, 19:08

Klein zetetic intermezzo, een beetje off-topic, ik ben het ermee eens:

Deze voorspelling is zo vaag dat de kans dat je deze achteraf tegenkomt en als zodanig interpreteert vrijwel zeker is. Probeer aan de andere kant een tegengestelde voorspelling te vinden, veel succes.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
kouillon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 23/11/09, 14:54




par kouillon » 25/11/09, 19:24

mijn beste Gegyx, eenvoudig van geest als je bent, te oordelen naar de extreme middelmatigheid van je interventies die ik over andere onderwerpen heb gelezen, weet dat er niet de schaduw van de kleinste schets van bewijs zit in wat ik zo heb kunnen schrijven ver! Ik kan het niet laten om te glimlachen als ik zie dat je hier bewijs hebt kunnen zien, dat verklaart waarom en hoe we regelmatig een bezoek kunnen brengen forum getiteld "Superunitaire drijfveren of processen, debat en ideeën?" met de ijver die van jou is! Je bent een grote naïef die iemand op zijn woord wil geloven, en het concept van bewijs moet je volledig ontgaan!

Alles wat ik hier heb kunnen doen heet popularisering! En beter lezend zou je zelfs hebben gezien dat ik het onzekere karakter van deze theorie specificeerde.

Dus wie weet, misschien valt het standaardmodel uit elkaar, misschien wordt het bevestigd, maar feit is dat als mij een vraag over spin wordt gesteld, ik het in context plaats: natuurkunde kwantum zelf onderdeel van het standaardmodel!

Staat u mij tot slot toe mijn minachting te herhalen dat tegenover een discipline die geen formulering produceert, geen demonstratie en nooit overtuigende resultaten heeft buiten de ervaring waar het protocol zelf waardeloos was.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 125 gasten