RAR Energia

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/02/14, 15:35

Elephant zei:

Ik dring er bij critici van surunitairedream op aan te wachten tot hij een nieuw onderwerp heeft gemaakt voordat hij daarop reageert. Niet mengen: dit onderwerp is bedoeld om RAR Energia te volgen. punt


Laten we alsjeblieft stoppen met het verspreiden van de onderwerpen. :onheil:

1) uit respect voor degene die ze opent

2) uit respect voor lezers

we hebben al genoeg onderwerpen verloren en opgesloten vanwege de barbelen die niets met het hoofdonderwerp te maken hebben.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 15/02/14, 15:44

Ik heb de indruk dat de superunit mijn is! : Cheesy:
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23




par surunitairedream » 15/02/14, 16:03

elephant schreef:Alsjeblieft, kom dit onderwerp niet in de war, anders zullen we er nooit meer zijn!

Ik dring er bij critici van surunitairedream op aan te wachten tot hij een nieuw onderwerp heeft gemaakt voordat hij daarop reageert. Niet mengen: dit onderwerp is bedoeld om RAR Energia te volgen. punt



Bedankt @elephant ......

Gezien voor een ander onderwerp .....

.
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23




par surunitairedream » 15/02/14, 16:59

Terugkeren naar het onderwerp RAR Energia.

Zonder je faciliteiten te gebruiken om alles te denigreren, en bloc, en te gemakkelijk zonder tastbare argumenten buiten je formules, alles gemaakt en uit je hoofd geleerd ......
... Ik sluit me toch aan bij het feit dat hun project nauwelijks verloren gaat ....
..... met het principe waarvan hij hoopt te profiteren, zullen hun spullen nooit veranderen ... toegepast zoals het is in het huidige ontwerp.

De kracht die verondersteld wordt gewonnen te zijn, wordt direct verdeeld over dezelfde generator van deze winst ... zonder een as van de bijlage-verdeling.
(Ik zit op een skateboard, aan het uiteinde is een touw vastgebonden, ik trek eraan> ik beweeg niet meer dan wanneer ik niet aan het trekken was! Nu, als het touw door een externe as gaat, is het resultaat van mijn inspanning in deze conditie daar, zal me vooruit helpen.
Ik weet het, het is zo dwaas om toe te geven dat het zelfs geen verklaring verdient, toch is dit soort aberratie moeilijk te detecteren in dit soort systemen, zelfs voor wetenschappers die ik heb gehad de mogelijkheid om de val in te stellen zonder dat ze de val correct kunnen beantwoorden.
Maar goed ......
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 17/02/14, 14:30

surunitairedream schreef:... ik zit op een skateboard, aan het uiteinde is een touw vastgebonden, ik trek eraan> ik beweeg niet meer dan wanneer ik niet trek! Als het touw nu door een externe as gaat, zal het feit van mijn inspanning, in deze toestand, me vooruit doen gaan.

Hier is de truc van RAR Energia en de uitleg van de 2 projecten die tegelijkertijd worden gebouwd: de 2 machines zullen complementair worden geplaatst en de ene zal "de externe as" van de andere zijn. CQFD!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23




par surunitairedream » 17/02/14, 14:58

Grelinette schreef:
surunitairedream schreef:... ik zit op een skateboard, aan het uiteinde is een touw vastgebonden, ik trek eraan> ik beweeg niet meer dan wanneer ik niet trek! Als het touw nu door een externe as gaat, zal het feit van mijn inspanning, in deze toestand, me vooruit doen gaan.

Hier is de truc van RAR Energia en de uitleg van de 2 projecten die tegelijkertijd worden gebouwd: de 2 machines zullen complementair worden geplaatst en de ene zal "de externe as" van de andere zijn. CQFD!


Lol ... mooie fantasie ... subtiele extrapolatie .... de twee machines samenbrengen zou niet gemakkelijk zijn ... maar ik denk dat je gewoon een grapje wilt maken> wat je ook zegt (dat is helemaal niet stom), het bewijst dat je hebt wat ik wilde zeggen !!!

Voor één keer word ik begrepen !!!

Bedankt voor je antwoord.
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 05/04/14, 20:29

Bonjour à tous,

Als we terugkeren naar onze schapen ( http://www.rarenergia.com.br/ ), zien we dat de laatste foto van 14.02.14 is.

Dan zijn er veel tekeningen die uit een andere eeuw lijken te komen, dat ik de betekenis niet echt begrijp (er is zelfs een combinatie met een verpletterde kat die tot leven komt !?)

Is er iets mystieks aan deze fantastische machine ???

Waarom is er geen nieuws?

A+
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 06/04/14, 11:29

Het systeem is alomtegenwoordig, waarschijnlijk moet het met de mysticus geld vinden om zoiets te doen.
Terwijl anderen die rationeel functioneren geen financiering kunnen vinden.

Maar het verjongde me, toen ik een tiener was, maakte ik iets zwaartekracht.
het principe
Een motor draaide een touw.
Aan het einde van het touw een mis
Het hele ding stond op, de massa raakte de grond niet meer aan, de massa begon te draaien.
Het was nodig om een ​​deel van de rotatie-energie terug te winnen. Ik heb het nooit gedaan ...............
Maar als kind was ik gefascineerd door dat en de magneten, zoals alle kinderen die ooit een schommel draaien of nagels bewegen zonder ze aan te raken.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 06/04/14, 14:11

1360 schreef:
Waarom is er geen nieuws?

A+


Gewoon omdat het niet werkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 06/04/14, 16:00

moinsdewatt schreef:
1360 schreef:
Waarom is er geen nieuws?

A+


Gewoon omdat het niet werkt.


Ja, dat wisten we al :-)

Wat interessant zou zijn om te weten, is wat de genereuze investeerders zullen doen tegen de briljante "uitvinder"?

- Om de testikels af te scheuren?
- De keel?
- Verbrand het?
- Zijn machines in zetpillen invoegen?


Kortom, we zouden graag de epiloog willen ...
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten