RAR Energia

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 28/01/14, 13:07

Grelinette schreef:Aan de andere kant, hier is een filmshot! Waar is de zwendel? http://www.youtube.com/watch?v=oJv58SXx2V8
We kunnen ons voorstellen dat hij een goed schot gooit en vervolgens de film ondersteboven doorgeeft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 28/01/14, 13:14

sen-no-sen schreef:Waar is de "vrije energie" daarbinnen?
Als het bestaat, dient het om de rotatiebeweging te handhaven, om wrijving te overwinnen, wat al opmerkelijk zou zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 28/01/14, 14:11

Cuicui schreef:
sen-no-sen schreef:Waar is de "vrije energie" daarbinnen?
Als het bestaat, dient het om de rotatiebeweging te handhaven, om wrijving te overwinnen, wat al opmerkelijk zou zijn.


Dit wordt elektromagnetisme genoemd, het is op geen enkele manier een "superunitaire" beweging.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/02/14, 18:13

Ik dacht dat ik je kon vertellen dat het harde optreden van Rar energia waarschijnlijk was opgegeven, omdat de laatste foto's op de site 14 / 12 / 2013 hadden.

Nou, nee: de bouw van de machine 2e Gillmore, Illinois blijft inderdaad: het heeft vrijgegeven nieuwe foto's, de nieuwste 2 naar verluidt gehouden met de 6 / 02 / 2014.

http://www.rarenergia.com.br/

Natuurlijk is er geen video van de Braziliaanse machine in actie : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 09/02/14, 21:06

elephant schreef:
Natuurlijk is er geen video van de Braziliaanse machine in actie : Mrgreen:


Zoals Boris Vian zou zeggen, er moet een probleem zijn, ze gaan er onmiddellijk weer op in.
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23




par surunitairedream » 15/02/14, 09:50

Hallo .... NIET GELOVEN EEN JAZZ of een houding van wantrouwen!


>>

QUOTE (supernatairedream @ Tuesday 19 November 2013 naar 16h09)
Ernstige en goed onderbouwde aankondiging.


Te moe van het denken om als patiënt te veel na te denken om de oplossing te vinden, en zoveel systemen te laten bouwen ....... Ik heb meer middelen / moed om mijn project alleen af ​​te maken.
Het is nu 2 jaar geleden dat ik hoop> tevergeefs

Dus ik zei tegen mezelf dat als er toevallig iemand in mijn regio van Nice is die identiek is in de wens om de MP te vinden, dat hij een kleine doe-het-zelfhoek heeft, een bepaalde faciliteit voor mechanische constructies ( simpel) en vooral dat het zeker betrouwbaar / eerlijk is .... Ik zou het heel leuk vinden om het te kunnen associëren met mijn project> zonder dat er geld gevraagd wordt, ik betaal voor de materialen <.
Het project is 100% functioneel, gedeeltelijk geverifieerd voor elke "werkende" / "generator" en ontvangerelementen ......
daarom resultaat waargenomen, bewezen ... gebrek aan koppeling in "een geheel" van de drie elementen waaruit mijn systeem bestaat, zodat eindeloze continuïteit mogelijk is.

Dus, als ooit ... laat me bericht of privébericht achter of sergeduroy@hotmail.fr

Opmerking:
Voor degenen die geschokt zullen zijn over de venale / niet-altruïstische aard van mijn bedoelingen, weet dat ik: enerzijds zeer legitiem ben om te hopen op een terugverdientijd van investeringen / opofferingen, en vooral om te weten dat de miljardairs vrij talrijk en rijk zijn naast hen op een set, zonder betaalde rechten om het te kunnen doen, de middelen, de nieuwigheid die ze zullen kunnen industrialiseren, of zelfs patenteren door 'imitatie' (en dus een monopolie hebben) (of het project vertragen / begraven ) .....

Nee, nee ... ik geef er de voorkeur aan hen duur te betalen en dit geld te hebben om diegenen te helpen die het nodig hebben ... omdat het niet de rijken zijn die het zullen doen met de geld dat ze in het begin hebben verdiend zonder iets te betalen.


Ik revoilou !!!

Ik herhaal hierbij mijn partnerschapvoorstel voor het geval een neo-lezer overeenkomt met wat ik zoek.
Stel je niet voor dat ik weef in het geloven om iets vast te houden zonder dat het het geval is!
- omdat het principe eenvoudig is, dus zonder onwaarschijnlijk resultaatverschijnsel
- omdat de beginselen alleen de oplossing zijn die gevonden wordt voor alles wat al is voorgesteld maar die vast zit in een feitelijk feit van altijd dezelfde problemen.

Algemeen principe (schematisch)

1 / Vermogen om een ​​slingerbelasting te internaliseren ten opzichte van een andere voor een tijd, om een ​​weerstandsvacuüm tegen de ander te creëren en zo een afdalingsbeweging van de bevoorrechte te verkrijgen.
> Dit wordt gedaan, zonder dat dit voordeel een rem / ongemak genereert die het aanvankelijk verworven voordeel teniet zou doen.
2 / Bekwaamheid om te weten hoe tijdens de vertaling een voorlopige kracht te vinden die capaciteit "1" toelaat zonder dat de belasting van de laatste een verlies veroorzaakt op de algehele dynamische set of op het evenwicht tussen de twee velden.

We kunnen niet zeggen dat ik het zelfzuchtig wilde spelen ...
Maar ik weet dat alles suggereert dat ik in de illusie ben ... enz ... maar nee! Helemaal niet!
....... en dat allemaal, heren, alsjeblieft geloof niet dat ik wraak wil nemen op je eigen onderzoek en vooruitgang. Nee ..... maar hoe zeg je niet luid en duidelijk dat wat je allemaal wilt bestaat echt al!
Ik heb alleen een hand nodig ... maar volgens mijn disseminatiestrategie (die goed is) en niet de jouwe die, hoewel het lovenswaardig en goedbedoeld is, toch een mooie utopie is efficiëntie (ondanks al je argumenten die ik goed heb gelezen en gewogen!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/02/14, 11:57

Alsjeblieft, kom dit onderwerp niet in de war, anders zullen we er nooit meer zijn!

Ik dring er bij critici van surunitairedream op aan te wachten tot hij een nieuw onderwerp heeft gemaakt voordat hij daarop reageert. Niet mengen: dit onderwerp is bedoeld om RAR Energia te volgen. punt
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 15/02/14, 12:23

surunitairedream schreef: .....

Ik revoilou !!!

....


Tot ziens.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 15/02/14, 12:44

Pffff ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 15/02/14, 13:09

Ja, open "uw" Surinaamse onderwerp.

Beeld
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten