Prototype machine Hatem: foto's en uitleg

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/01/11, 01:19

Nee, ik heb niets te maken met, , maar ik heb graag objectieve, precieze feiten en tegenstrijdigheden.
Mu metaal is goed voor kleine velden maar niet voor sterke magneten!!
Er is een veel betere magnetische isolator, een supergeleider die geen enkel veld doorlaat!!!!
Met een max veld Hc1 ook hoger bij zeer lage temperatuur.

Maar de kans is groot dat de hele redenering fout is, met salades in de redenering.
l

Het behoud van energie wordt bewezen door integrale vergelijkingen van de magnetische en elektrische krachten van Maxwell, met grote precisie geverifieerd over een enorm frequentiebereik, zelfs met mobiele telefoons.
http://www.cpge-brizeux.fr/casiers/fran ... HELMG3.pdf
http://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89quations_de_Maxwel
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 29/01/11, 08:02

het is veel simpeler dan dat...
er is geen redenering en geen meting!

de hele structuur is in aluminium met de wervelstromen die daarbij horen...
alles is overal gemagnetiseerd met aanzienlijke magnetische verliezen...

dus geen kans om zonder geld te zitten
om nog maar te zwijgen van 2 tegenstrijdige proposities in opeenvolgende zinnen
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 29/01/11, 10:33

Dag iedereen,

dedeleco, een magnetische isolator zoals FA erover praat, is een materiaal dat het magnetische veld stopt,
maar ondergaat zijn invloed niet, laten we zeggen dat het zou zijn als een stuk karton dat geen enkele magnetische invloed ondergaat, maar dat bovendien de effecten van magnetisme zou stoppen.
Twee krachtige magneten zouden bijvoorbeeld niet worden afgestoten of aangetrokken tot elkaar zodra het stuk isolatie tussen de twee magneten zou worden geplaatst.

Terwijl een supergeleider een "perfect" tegenveld zal produceren en zo een magneet bijna onbeweeglijk op afstand zal houden.
het heeft niets te maken, de supergeleider bestaat, de magnetische isolator niet.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/01/11, 12:46

een magnetische isolator zoals FA erover praat, is een materiaal dat het magnetische veld stopt,
maar ondergaat zijn invloed niet, laten we zeggen dat het zou zijn als een stuk karton dat geen enkele magnetische invloed ondergaat, maar dat bovendien de effecten van magnetisme zou stoppen.
Twee krachtige magneten zouden bijvoorbeeld niet worden afgestoten of aangetrokken tot elkaar zodra het stuk isolatie tussen de twee magneten zou worden geplaatst.


Onmogelijk, vanuit de absurde droom, zoals geloven in feeën die wonderen verrichten!!
Omdat het veld in de ruimte een statische energie heeft die niet op magische wijze kan worden gestopt zonder het tegen te gaan door een tegengesteld veld in de tegenovergestelde richting te creëren!!
Het is alsof je een zware vrachtwagen op een helling wilt tegenwerken met een stuk papier!!!

Dit toont een totale onwetendheid van de basisprincipes van de natuurkunde, en hoe konden ze een 2 maanden oude ingenieur in een paar minuten aan iets absurds laten beginnen!!
De ingenieur wist niets van fundamentele natuurkunde.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 29/01/11, 13:29

hij was er om klanten te ontvangen en de zaak te runnen

maar niet genoeg klanten dus geen salaris
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/01/11, 14:21

hij was er om klanten te ontvangen en de zaak te runnen

maar niet genoeg klanten dus geen salaris

Een handelsingenieur om oplichterij te verkopen!!!
Samengevat !!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 30/01/11, 13:05

kwarts schreef:Dag iedereen,

dedeleco, een magnetische isolator zoals FA erover praat, is een materiaal dat het magnetische veld stopt,
maar ondergaat zijn invloed niet, laten we zeggen dat het zou zijn als een stuk karton dat geen enkele magnetische invloed ondergaat, maar dat bovendien de effecten van magnetisme zou stoppen.
Twee krachtige magneten zouden bijvoorbeeld niet worden afgestoten of aangetrokken tot elkaar zodra het stuk isolatie tussen de twee magneten zou worden geplaatst.

Terwijl een supergeleider een "perfect" tegenveld zal produceren en zo een magneet bijna onbeweeglijk op afstand zal houden.
het heeft niets te maken, de supergeleider bestaat, de magnetische isolator niet.

A+



Ik denk dat de verwarring veel ernstiger is dan dat

FA nam de kenmerken van de motor over
onbelast 200 W
belasting 750W

hij leidt hieruit af dat zijn ding tussen de 200 en 750 W zal verbruiken

daarna nam hij de karakteristieken van de generator, daarna vermenigvuldigde hij
door 8 (want 8 generatoren) en hij besluit
dat hij tussen de 14 en 90 kW kan produceren

het is een elementaire eenvoud (bovendien maakt LRH dezelfde fout)
maar de landing zal waarschijnlijk wreed zijn

en alle journalisten Sebastien Nestola en FR3 zijn medeplichtigen
van deze grove leugen, doorgegeven door Quant Homme
(zonder enig bewijs of verificatie)
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 30/01/11, 14:42

Verbazingwekkend!!
Om te nemen wat er op het papier staat van mogelijke specificaties en te vermenigvuldigen zonder vragen te stellen over de betekenis!!!

Ik denk dat het buitengewoon nuttig is om dit soort zwendel, die zich anders eindeloos vermenigvuldigt, te informeren en nauwkeurig te ontmantelen, zonder dat mensen zich ervan bewust zijn, gezien de gehandhaafde geheimhouding!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 30/01/11, 21:33

Wat ik in juni schreef naar aanleiding van deze video:
Ik nam de tijd om foto's te maken.
De verhouding motor/dynamo lijkt iets meer dan 3.
De magneten zitten een beetje in de schijven (in rilsan?). Aan de andere kant weet ik niet hoe ze vasthouden, gelijmd of van kracht zijn.
De schijven moeten elkaar dus begrazen.
Is dit een pluspunt, of een mogelijke oorzaak van turbulentie?...

Er is 1 motor en 7 dynamo's. Vergelijkbaar met Leroy Somer van meneer Hatem.
De schijven zijn op zwevende lagers met aan het uiteinde een katrol.
De motor en dynamo's zijn met een riem verbonden.
Ik twijfel al, als hij zegt dat hij wrijving (magneten?) wegneemt, terwijl hij wat toevoegt met al deze riemen en poelies, vergeleken met het prototype van Leon...

Op de video zijn er slechts 2 alternatorpoelies en ik kon niet zien of er bijbehorende riemen waren.

Dus zijn " boventallige motor » is in aanbouw, of montage...
Het draait niet eens tijdens de video, om zeker geen stroom te verbruiken... : Roll:

De heer lijkt vriendelijk en interessant, maar vermoedelijk ook geïnteresseerd.
Daar is het klaar een geweldige advertentie voor zijn toevluchtsoord in een chalet, waardoor je alleen zin hebt in het uitzicht, maar daarnaast met al die ‘blijvende schatten’.

Hij lijkt niet meer te zeggen dan Leon, afgezien van "verbeteringen", elektronische kaart die inkomende en uitgaande stromen beheert, contactwrijving elimineert en de positieve kracht behoudt...

200 tot 750 W zou 14 tot 90 kW opleveren... Dit is een droom...
Ook denk ik niet dat de aandrijfmotor slechts 200W nodig heeft...
Het is te zeggen ! :schok:

En dan is de investering niet nutteloos of helemaal verloren: in geval van nood kan hij altijd een dieselmotor inbouwen om zijn dynamo's aan te drijven... :?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 30/01/11, 23:50

Petje af om dit allemaal op deze video te hebben gezien!!
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten