Prototype machine Hatem: foto's en uitleg

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)

Mysterie Mysterie




par karakole » 28/01/11, 08:46

Hallo,

Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Bericht vandaag ontvangen, maar de link lijkt verdwenen of is onjuist, zoals alle links naar de video's die in dit onderwerp zijn geplaatst.
Ik heb het n keer geprobeerd, vanaf twee verschillende computers, voor het geval dat, maar niets.


datum 28 januari 2011 06:44
onderwerp Kennisgeving van reactie op het onderwerp - prototype van de Hatem-machine: foto's en uitleg
details verbergen 06:44 (1 uur geleden)

Hallo,

U ontvangt deze e-mail omdat u het onderwerp "Prototypemachine van Hatem: foto's en uitleg" volgt Forum energie, huis, zonne-energie, verwarming, hout, isolatie, ecologie, besparingen en waterdoping. Dit onderwerp is beantwoord sinds uw laatste bezoek. Via de volgende link kunt u zien welke reacties zijn gegeven; Er worden geen verdere meldingen naar u verzonden totdat u het onderwerp bezoekt.
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.
Linux is het tegenovergestelde ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 28/01/11, 08:56

A) Voor externe links naar video's... hoeft u niets te doen.

B) De bug in het bericht die niet bestaat, komt waarschijnlijk voort uit moderatie (bericht verwijderd).
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/01/11, 12:27

Ik heb niet het gevoel dat we veel verliezen. kijk op google voor koude kernfusie of gravitatie en de armada aan vreemde verschijnselen van mensen die niet allemaal totaal ontspoord zijn!!

Je moet de video's opnemen die je interesseren, en dat doe ik ook.

Het magneetwiel aan het begin is van het bekende klok- of elektrische horlogemotortype, magneten aangetrokken of geduwd door pulsen in spoelen, die in onze klokken jarenlang lopen en zelfs 10 jaar in mijn Seiko horloge op een kleine knoopcel!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 28/01/11, 16:04

Buitengewone informatie over een Hatem-generator, bericht vanochtend verwijderd vandaar de nieuwsgierigheid van karakole, Ik wist niet of ik alleen de video kon uitzenden:

http://www.quanthomme.info/qhsuite/2011News/Nouv270111GenerateurSurunitaire.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 28/01/11, 16:11

Bonjour à tous, :D

Vergeet dat deze man een boef is, hij probeert tarwe af te voeren.
Tagor ging hem opzoeken in het asiel, hij besprak uitvoerig met de ingenieur die verantwoordelijk was voor de ontwikkeling,
Er is niets dat standhoudt, het spijt me dat ik het bot moet zeggen, maar het is een feit.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/01/11, 16:49

Deze levendige kleine oude man lijkt vriendelijk en gelooft in zijn magneten die de energie versterken!!

Wat zijn de bewezen feiten om hem een ​​boef te noemen!!

Niet meer dan bepaalde medicijnen met hoeveel doden!!

Persoonlijk ben ik erg sceptisch over magneten die energie geven door ze te roeren!!

Gezien de armada van bewegende magneten op atomair niveau (elektronen en kernen waargenomen na MRI), zou onze hele wereld anders moeten zijn en overlopen van energie!!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 28/01/11, 16:57

dedeleco schreef:Deze levendige kleine oude man lijkt vriendelijk en gelooft in zijn magneten die de energie versterken!!

Wat zijn de bewezen feiten om hem een ​​boef te noemen!!

Niet meer dan bepaalde medicijnen met hoeveel doden!!

Persoonlijk ben ik erg sceptisch over magneten die energie geven door ze te roeren!!

Gezien de armada van bewegende magneten op atomair niveau (elektronen en kernen waargenomen na MRI), zou onze hele wereld anders moeten zijn en overlopen van energie!!


Dit is Fabrice Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 28/01/11, 18:10

Eén verduidelijking: de boef is Fabrice André, Raoul is er, terecht of ten onrechte, van overtuigd dat deze ideeën geldig zijn.
maar hij put geen kapitaal uit met deze beschuldigingen,
met deze middelen ontwerpt hij deze modellen zelf.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/01/11, 19:50

Maar ze laten een machine zien die draait, en met de vermenigvuldiging met tien geclaimd, kleine broden, ter plekke, moeten we snel kunnen controleren!!

Persoonlijk zou ik, als ik het had gezien, precieze feiten hebben om uit te leggen en niet alleen de conclusie: oplichter!!
Voorbeeld: verwarring tussen kracht en energie, heel gebruikelijk.
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 28/01/11, 22:49

Nou ok het ding loopt, maar dan met een 2 kilowatt motor in de kont!!
Vervolgens vertelt hij ons dat de dynamo's meer genereren dan alleen verbruik, een niet-verifieerbare en niet-geverifieerde verklaring.
Het origineel van de machine bevindt zich in Seine et Marne nabij Parijs.
Ik ging toen naar haar toe, ze consumeerde 50% meer dan ze teruggaf.
Een paar vrienden gingen er later heen met alles wat ze nodig hadden om de metingen uit te voeren, en het werkte niet beter.
FA zegt dat het µmetaal gebruikt om een ​​magnetisch scherm te maken om de aantrekking te vergemakkelijken...
De heer is aardig, maar de magnetische isolator is nog niet uitgevonden, althans officieel, en het is zeker geen µmetaal dat integendeel zeer snel verzadigt.

Ik blijf zeggen dat hij een oplichter is, want naast het beweren van valse dingen,
hij liet een ingenieur twee maanden aan het ding werken,
en toen hij zag dat het niet werkte, ontsloeg hij hem zonder hem een ​​kogel te geven.
dus oké, hij werd gehuisvest en gevoed in het asiel, maar hey...
Als hij een vriend van je is en het je stoort dat ik hem een ​​boef noem, vertel het ons dan, ik ga verder.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 151 gasten