Technische controverse over de afwijking van de velden van een magneet

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 01/12/08, 13:45

Bonjour à tous, :D

Ik ben begonnen met het opzetten van de elementen die ik al heb, je zult ze herkennen.
De rest op foto's zoals ze zeggen.
Beeld Beeld
Tests tijdens de week.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 01/12/08, 21:35

hallo kwarts :D


Ik kan niet wachten om het te zien
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 04/12/08, 22:34

Bonsoir à tous, :D

Nog geen tijd gehad om vandaag metingen te doen aan het vorige ontwerp,
Aan de andere kant werkte ik een kleine avond aan een ander ontwerp,
Beeld Beeld
Voorlopig biedt dit de beste Amperes / deflection turn ratio.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/12/08, 13:22

Nou ja, we kunnen niet wachten om te weten of de omgeleide en 'bruikbare' stroom voor een beweging groter zal zijn dan de stroom die wordt gegenereerd voor de afbuiging

Weldra :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 05/12/08, 13:37

Bonjour à tous, :D

De verplaatsing van de stroom zal ongetwijfeld bruikbaar zijn,
hoe dan ook, de uiteindelijke energieverhouding moet worden gezien.

Ik heb de intuïtie dat dit type concept beter zou werken in elektromechanische vorm,
namelijk in de vorm van een alternator.
In feite is er weinig kans dat het inducerende element (magneet van de rotor) naar achteren zal worden geduwd bij het naderen van de geïnduceerde pool.
Inductie is een secundair effect van de beweging van de stroom,
om te controleren, maar mechanische objecten zijn moeilijker te implementeren, althans met mijn middelen.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Padawan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 260
Inschrijving: 05/01/06, 13:27
x 6

afgebogen magnetische fluxen




par Padawan » 09/09/09, 14:17

hallo ik plaatste in context wat ik zei in het onderwerp van mijn Curie-oscillator: https://www.econologie.com/forums/oscillateu ... t8343.html

OPMERKING: Ik had plezier in het herhalen van de experimenten van de magnetische velden die van permanente magneten waren afgeweken en het werkt met donder !! zoals ik tegen Quartz had gezegd, was het voldoende om de spoelen te berekenen om de magnetische fluxen van de magneten af ​​te buigen ... Ik maakte een minikraan die ik met zijn permanente magneetsysteem tot 1 kg kan heffen en laten vallen mijn lading Ik moet alleen de stromen omleiden dankzij de spoelen en aangedreven door een lege batterij van 4.5V (cool! nee!). Veel werk (mechanisch)
geleverd door de magneten om de last op te tillen en te onderhouden
en weinig energie om "los te laten". Ik vind dit systeem erg interessant en ik zal het voorstellen voor een studie aan de studenten ... Ik weet dat de omgeleide stromen gepatenteerd zijn, maar ik vroeg me af! ben je op de hoogte van hefsystemen met dit proces omdat ik op internet zoek maar! niets gevonden!
Ik zal een video maken met foto's en gefilmde demo van mijn liftsysteem .....
Moge de kracht (econologisch) bij je zijn!
Padawan
0 x
Terug naar de toekomst
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 09/09/09, 14:55

Met vreugde, :D

Ik ken de natuurwetten en ik veronderstel dat de energie die nodig is voor de afbuiging groter is dan het resultaat van het mechanisch te exploiteren magnetische veld, de eerste tests van onze vriend Quartz (die ik terloops groet) hebben de omtrek en het principe van deze afwijking onthuld

de vorm van de assemblage is van het grootste belang, en er zijn ongetwijfeld grote verbeteringen aan te brengen

in feite zou de assemblage voor de verificatie bestaan ​​uit het vervangen van uw lading gedragen door een inductieve spoel die via een klein alternatief ontladingscircuit de afbuigspoel zou voeden

het zou echt interessant zijn niet?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Padawan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 260
Inschrijving: 05/01/06, 13:27
x 6

Demo




par Padawan » 09/09/09, 15:14

http://www.dailymotion.com/video/xafkqe_grue-fluxmagnetiquedevie
een mini-demo.
weet iemand of hijskranen dit principe gebruiken?

tot ziens!
Padawan
0 x
Terug naar de toekomst
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 09/09/09, 15:32

Bonjour à tous, :D

welkom Capt,
ja Padawan, het hefconcept is al jaren gepatenteerd,
Het wordt vooral gebruikt met een afbuiging door rotatie van een permanente magneet
Ik ontdekte dat ruim na mijn testen, kom kijken hier.

Tegelijkertijd de hoeveelheid elektrische energie wanneer we afbuigen met een spoel,
Is gelijk of iets lager dan de verkregen tractie, het is een feit.
Omdat we natuurlijk een vectortoevoeging van stromen oefenen.
dit in statische modus, in dynamische modus werkt niets.
De kracht tegen elektromotor is direct evenredig,
Om een ​​afbeelding te maken, moet u eerst op het veld met magneten duwen (1er FCEM) en vervolgens een flux creëren (2em FCEM).
Je zult begrijpen dat ik karikatuur, niets is natuurlijk gescheiden.

Dat gezegd hebbende, de spons wordt niet weggegooid, terwijl ik blijf werken aan de stroomomleiding,
Ik werk aan het concept van de MPI-groep, de simulaties zijn veelbelovend.
Een aantal maatregelen moet nog worden uitgevoerd,

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Padawan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 260
Inschrijving: 05/01/06, 13:27
x 6

???




par Padawan » 09/09/09, 16:12

Hallo kwarts! Dankjewel !

ja dat wist ik allemaal, maar ik kan het patent of identieke systemen nog steeds niet vinden ... je afbeelding geeft mijn video niet weer !?
Eindelijk wat de studenten op een echte basis zetten (documentatie of het lezen van het patent) ... Ik heb het niet over een unitair systeem .... zelfs in transformator- of motormodus omdat ik denk dat we niets zullen verbeteren !!
Een plus
Padawan
0 x
Terug naar de toekomst

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 132 gasten