Ontdekking van de energie van het vacuüm. Extract ..

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 03/12/05, 18:27

om dit bericht vrij te maken, heb ik er nog een gemaakt:
https://www.econologie.com/forums/la-sante-e ... t1256.html

Nu zijn we één en al oor nlc ;-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/12/05, 20:58

Nee, laten we het vergeten....
Ik heb geen zin om urenlang te debatteren...

Ik moet elektrolyse doen en een pantone!
Bij dit soort discussieonderwerpen is het onmogelijk om iemand van gedachten te laten veranderen. Anders is het slechts een verduidelijking voor de Econologie. Mijn theorie is niet dat HIV door de mens is gecreëerd! Ik zeg alleen dat het een hoax is, dat dit virus onschadelijk is. Hij stamt af van de aap en ze doen het heel goed. Net als veel HIV-positieve mensen, totdat ze te horen kregen...

------
Opmerking van nonoLeRobot: LET OP: complottheorieën, er zijn in alle gebieden in alle richtingen. Er kan waar, onwaar zijn, in elk geval, met of zonder behandeling sterven we altijd aan AIDS, dus bescherm jezelf, ga gedekt weg !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/12/05, 21:08

NLC schreef: Ik zeg alleen dat het een hoax is, dat dit virus onschadelijk is. Hij stamt af van de aap en ze doen het heel goed. Net als veel HIV-positieve mensen, totdat ze te horen kregen...



Onschadelijk... uiteraard... :x...zal tegen alle Afrikanen zeggen die gestorven zijn of aan AIDS lijden zonder dat bij hen de diagnose HIV gesteld is... Een diagnose is duur voor hen...

Het is een beetje zoals ik zeg dat Bush een natuurbeschermer was...

Wat een onzin ! STOP NU
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 04/12/05, 11:51

Het verbaast mij dat niemand de nieuwsgierigheid had om mij te vragen of Plocher's "penac kat" effectief was tegen kalkaanslag in leidingen. :?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/12/05, 19:14

Waarom is er zo'n vraag? hij is niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 05/12/05, 01:52

:? niet te veel en nu helemaal niet! :(

Het moet gezegd worden dat in mijn omgeving de kalkaanslag hoger is dan 25 g/l water. In het begin zat de kalkaanslag vreemd op de bodem van de pan, niet zoals gewoonlijk, heel fijn, opgelost zou ik zeggen...uiteindelijk werkte het systeem min of meer, maar na verloop van tijd (6 maanden tot 1 jaar) viel het volledig uit .! vandaag ligt hij op de grond achter in de garage! :onheil:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 16/12/05, 23:00

...
0 x
SM
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/02/06, 01:48

NLC schreef:[..]mijn theorie is niet dat hiv door de mens is gemaakt! Ik zeg alleen dat het een hoax is, dat dit virus onschadelijk is. Hij stamt af van de aap en ze doen het heel goed. Net als veel HIV-positieve mensen, totdat ze te horen kregen...[...]
Natuurlijk! :frons:
En dus stierven alle mensen die eraan stierven, zonder te weten wat het is, volledig bij toeval, denk ik...

Wat een onzin... : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 04/02/06, 11:09

Geen onderzoek of persoonlijke reflectie, we herhalen gewoon wat ons in de media wordt verteld. Teleurstellend.

Ik wil graag opnieuw opstarten, maar dat lukt niet. Sorry.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 04/02/06, 12:51

Ik stel voor dat we bij dit onderwerp blijven, dat niet direct verband houdt met de econologie.

dank u :onheil:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten