OCMPMM (magnetisch) samenvatting

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

OCMPMM (magnetisch) samenvatting




par lejustemilieu » 27/07/08, 09:23

Hallo,
Ik heb de link naar dit proces al gestuurd, maar er zijn er zoveel die niet werken, dat we uiteindelijk zeggen "ja, nog steeds een lieve dromer".
Maar in dit geval, als we alle video's bekijken, hebben we het recht om vragen te stellen.
Eerste detail, er is geen stroomdraad.
Hier is de eerste basisvideo (het principe is om de "stator" en de rotor te synchroniseren)
http://fr.youtube.com/watch?v=u_bJRo961og&NR=1
We zien op de rotor een bepaald aantal kleine magneten en buiten 3 kleine cilindrische magneten.
Een van deze drie kleine magneten heeft aan elke kant een "wit rond ding"
Ik vraag me af wat het is ... en of het enig doel dient.
De volgende link is een magnetische simulatie van het systeem.
http://fr.youtube.com/watch?v=nXYFc0mMu ... re=related
De volgende link, een 3D-video van de montage; we kunnen deze twee witte "knoppen" zien die ik niet zie
http://fr.youtube.com/watch?v=lei5_IPtL ... h_response
De volgende link is een kopie die laat zien dat het systeem levensvatbaar is.
Automatische synchronisatie vindt plaats.
Maar we kunnen zien dat het systeem delicaat is en precisie vereist, vooral bij kleine cilindrische magneten, die zonder speling moeten draaien; Dit is hier niet het geval.
Maar we kunnen zien dat de "engine" vastloopt, maar uiteindelijk wordt hij gedesynchroniseerd.
http://fr.youtube.com/watch?v=cCVri4R31gU&NR=1
De volgende link is een heel mooie prestatie die te snel wordt opgegeven voor mijn smaak ...
http://fr.youtube.com/watch?v=UuZdctoCJbc&NR=1
De volgende link, een beetje van alles:
http://fr.youtube.com/watch?v=NmQf1Yp-Tig&NR=1
Volgende link, een gemist exemplaar?
http://fr.youtube.com/watch?v=R--Ud9NvR ... re=related
En de laatste link is interessant.
Het lijkt mij gebaseerd op hetzelfde principe, maar eenvoudiger.
http://fr.youtube.com/watch?v=GPvi2GwTm9Y&NR=1
Dit is een samenvatting, die naar mijn mening speciale aandacht verdient
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 27/07/08, 10:31

Degenen die geïnteresseerd zijn in dit soort systeem (logica tarten), weten heel goed dat zo'n 'proces theoretisch tot in het oneindige moet worden meegevoerd.
Hier merk ik dat als we de eerste video bekijken, de ontwerper op een gegeven moment twee "statormagneten" blokkeert, en het systeem schakelt ongeveer 8000 omwentelingen in.
Waarom niet oneindig? vanwege mechanische wrijving die uiteindelijk het systeem remt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 27/07/08, 10:40

Bonjour à tous,

Dit concept is interessant,
Ik riskeerde een replicatie, zonder succes!
Ik volgde de sage over Overunity en het model dat een paar keer werkte, werkte uiteindelijk niet meer.
De ontwerper heeft nooit begrepen waarom.
Ik heb hierboven een mening, wat u moet weten over neodymium is dat het hun magnetisaties verliest, vooral wanneer ze in magnetische oppositie verkeren.
het verliest niet al hun magnetisatie maar ongeveer 10 tot 15%,
en variabel volgens de pastilles.
Ik werd betrapt op een model dat ik ongeveer een jaar geleden heb ontworpen.
Ik had veel hoop met het concept, ik kreeg er een eerste rake van.
Het systeem had eindelijk tekenen van functioneren gegeven (halverwege) vanwege een verschil in magnetische potentiaal dat het creëerde.
Ik veronderstel dat het voor de Pérendev-motor hetzelfde is, de motor moet een paar uur buiten het ontwerp draaien en wanneer de remblokken eigenschappen beginnen te veranderen, moet hij koppel verliezen en dan stoppen.

Voor het project waarover u spreekt, moet het kunnen functioneren, maar op een onstabiele manier.
Deze conclusie is alleen bindend voor mij als je aan de slag wilt.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 27/07/08, 11:29

Ik riskeerde een replicatie, zonder succes!
Ik volgde de sage over Overunity en het model dat een paar keer werkte, werkte uiteindelijk niet meer.
De ontwerper heeft nooit begrepen waarom.
Ik heb hierboven een mening, wat u moet weten over neodymium is dat het hun magnetisaties verliest, vooral wanneer ze in magnetische oppositie verkeren.
het verliest niet al hun magnetisatie maar ongeveer 10 tot 15%,
en variabel volgens de pastilles.
Ik werd betrapt op een model dat ik ongeveer een jaar geleden heb ontworpen.
Ik had veel hoop met het concept, ik kreeg er een eerste rake van.
Het systeem had eindelijk tekenen van functioneren gegeven (halverwege) vanwege een verschil in magnetische potentiaal dat het creëerde.
Ik veronderstel dat het voor de Pérendev-motor hetzelfde is, de motor moet een paar uur buiten het ontwerp draaien en wanneer de remblokken eigenschappen beginnen te veranderen, moet hij koppel verliezen en dan stoppen.

Ik heb daar een mening over, wat je moet weten over neodymium is dat het hun magnetisaties verliest

Maar ja, dat is waar ik 25 jaar lang het meest bang voor ben ...
Dit is slecht nieuws voor mij :?
Bedankt voor het antwoord, wat mij helaas logisch lijkt.
Zo'n antwoord luidt de doodsteek voor al deze "magnetische motoren", lijkt mij ... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 27/07/08, 11:34

leuk je presentatie

nu, om een ​​idee te krijgen, moet je de modellen lanceren
het doet me nog steeds denken aan de beroemde Searl-schijven, waar snelheid de factor is van faseverschuiving, hysterese van lucht? misschien toch

maar als het systeem werkt, waar komt de energie dan vandaan? er zou een daling van de systeemtemperatuur moeten zijn, gemakkelijk te meten, dit kan ervoor zorgen dat de modellen lange tijd niet werken

het verdient een aantal tests
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 27/07/08, 11:40

Capt_Maloche schreef:leuk je presentatie

nu, om een ​​idee te krijgen, moet je de modellen lanceren
het doet me nog steeds denken aan de beroemde Searl-schijven, waar snelheid de factor is van faseverschuiving, hysterese van lucht? misschien toch

maar als het systeem werkt, waar komt de energie dan vandaan? er zou een daling van de systeemtemperatuur moeten zijn, gemakkelijk te meten, dit kan ervoor zorgen dat de modellen lange tijd niet werken

het verdient een aantal tests

Maar ja, maar Quartz heeft het ei in zijn schaal gedood en helaas ga ik in zijn richting ... gezond verstand dat zegt:
Wonderen bestaan ​​niet. (Verhaal van vrije energie)
Een zakdoek alstublieft :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 27/07/08, 12:03

TSS TSS TSS

Alleen omdat een magneet 10% van zijn sterkte verliest, wil nog niet zeggen dat je hem niet meer kunt gebruiken

het echte onderwerp is: kan een permanente kracht energie leveren? antwoord nee, deze kracht moet variabel zijn

Als de magnetische fluxen een circulatie zijn van iets dat de noordpool verlaat om terug te keren naar de zuidpool, dan moeten we gewoon controleren wat de diffusiesnelheid in de lucht is van deze flux

dan moet je je afvragen waar de energie vandaan zou komen die het systeem zou maken, want je hebt in ieder geval een primaire bron nodig, of die nu uit de vierde dimensie komt of uit de magneten zelf
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 27/07/08, 12:43

dan moet je je afvragen waar de energie vandaan zou komen die het systeem zou maken, want je hebt in ieder geval een primaire bron nodig, of die nu uit de vierde dimensie komt of uit de magneten zelf

Ik spreek slecht Engels, maar de ontwerper van dit systeem lijkt (in de commentaren) niet te begrijpen waarom zijn systeem werkt ... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 27/07/08, 13:59

Ik steek de spijker er weer in,
Ik wilde niemand ontmoedigen, geef gewoon een mening.
het heeft geen andere waarde dan dat.
Als je denkt dat het het kan, negeer dan wat ik vertel.
Persoonlijk wanneer ik in een replica start, doe ik het tegen alle verwachtingen in.

Het werk dat ik prefereer op de verschillende motoren die ik heb gemaakt,
was een systeem dat probeert te draaien om een ​​evenwichtspositie te vinden, deze positie is zo dun dat deze niet kan worden gestabiliseerd.
Het systeem overschrijdt zijn evenwichtspunt en begint opnieuw gedurende één omwenteling.
Voorlopig lijkt het niet het juiste pad te zijn, maar ach, we moeten beginnen met een principe!

Wat John Searl betreft, ik denk dat er nog een andere parameter in het spel is.
dit zijn middelpuntvliedende krachten en gyroscopische effecten.
om dit alles te hervatten schreef ik iets hier, onderaan de pagina.
je zult zien dat er alleen mechanisch is, ik denk dat er verbanden moeten zijn tussen deze verschillende technieken.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
marcoco
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/06/09, 01:22
Plaats: val d oise

Fake?




par marcoco » 10/06/09, 01:41

http://fr.youtube.com/watch?v=u_bJRo961og&NR=1

Op deze slechte kwaliteit link activeert hij discreet iets op 1mn31, deze video komt van Stéorn (gebaseerd op zijn principe en gepost op de forum Stéorn), ik wil u eraan herinneren dat dit bedrijf, dat miljoenen op het spel heeft, nog niets heeft bewezen, ook al beweerde het het geheim te hebben ... Neem een ​​besluit.

Hartelijk
Dernière édition par marcoco de 11 / 06 / 09, 00: 55, 1 keer bewerkt.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 57 gasten