Nieuwe magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 01/06/10, 18:32

sen-no-sen schreef:Er zijn blijkbaar veel ‘gelovigen’ op het gebied van ‘vrije energie’ en andere roterende magneten. Waarom zouden we vasthouden aan het terzijde schuiven van het principe van energiebehoud, wetende dat dit niet mogelijk is?


wie beweert het principe van energiebesparing terzijde te schuiven?

zoals ik hierover al zei forum , voordat je dingen overal heen gooit...

Zou het goed zijn om dit principe van energiebesparing te verduidelijken?

wie durft zich daaraan te houden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 01/06/10, 18:43

re

Tagor schreef:voor deze video draait deze motor heel erg snel
maar heeft het macht?
ja, het werkt snel, maar hij zegt in de laatste video eigenlijk dat hij het 's morgens heeft geprobeerd en dat het sneller liep ( http://www.youtube.com/user/skycollecti ... zRahnfYDMM op 3.51 vanaf het begin) maar daar was de batterij een beetje zwak (op 4.06), de motor draait niet meer dan 9600 tpm, hij krijgt 65.8 V (sic) die de batterij zou moeten opladen, het lijkt mij dat dat zou zijn het minimum!

Kortom er zit altijd een accu aangesloten en wanneer deze aangeeft dat deze leeg is, loopt deze langzamer.

van dezelfde experimentator http://www.youtube.com/user/skycollecti ... U10XJn67ao Nou, het schakelt de batterij uit, en de motor vertraagt, maar het laat zien dat hij nog steeds produceert... uh, wat produceert hij trouwens, hij zou theoretisch de beweging moeten behouden, of zelfs versnellen, want hoe meer er is er spanning op de accu, zelf zegt hij dat deze sneller loopt.

om de vindingrijkheid van de geproduceerde modellen op te merken. op een score van 1 op 10 zou ik er 3 geven, al was het maar voor de productie, voor de rest zien we niets... of hij weet zijn ervaringen niet te filmen.

we hebben het misschien mis over het uiteindelijke doel van onze experimenten, misschien is het doel om een ​​motor te creëren die heel snel draait met weinig energie, maar geen supereenheid.

jeff
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 01/06/10, 18:46

Op macroschaal is dat niet mogelijk, op nanoschaal zou ik daar niet zo zeker van zijn...zie het Casimir-effect!

Verdomd, het Casimir-effect respecteert energiebesparing, gemeten in de natuurkunde, geen belediging voor de uluberlus die alles verdraait!!
Het Casimir-effect is in eerste instantie de Van der Walls-interactie voor het geval van 2 moleculen die niet te ver uit elkaar liggen!!
Van der Waals, ook wel quantum, met virtuele fotonen, bespaart energie en staat aan de basis van de overgang van vast, vloeibaar naar damp!!
Casimir is wat Van der Waals wordt op grotere afstand, wanneer de voortplantingstijd van virtuele fotonen lang wordt!!
Het bespaart dus energie!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Van_der_Waals_force
De krachten van Londen-van der Waals houden verband met het Casimir-effect voor diëlektrische media, waarbij de eerste de microscopische beschrijving is van de laatste bulkeigenschap. De eerste gedetailleerde berekeningen hiervan werden in 1955 gedaan door EM Lifshitz.


Op nanoniveau beschrijft de kwantummechanica het verstrijken van zeer korte tijdsperioden door hoge (virtuele) energietoestanden, maar uiteindelijk blijft de energie op lange termijn behouden!!
Voor nano kunnen we dus door hogere energieën gaan door barrières te passeren, heel snel, zoals bij het tunneleffect, maar uiteindelijk blijft de energie behouden!!
Radioactiviteit is een tunneleffect met doorgang door een barrière die, indien hoog, een radioactieve levensduur van miljarden jaren oplevert!!
De chemische reacties, het foto-elektrische effect zijn kwantum, met energie van vacuümfotonen, met doorgang over smalle barrières van hogere energie, virtuele toestanden, van zeer korte tijd, maar die energie besparen, zoals een fotovoltaïsch paneel het voortdurend bewijst!!
Maar Casimir, kwantum, vacuümenergie, respecteer het behoud van energie op onze schaal voor een motor of verwarming!!

Alles is nog niet opgelost, en het moet nog ontdekt worden, maar de huidige experimentele feiten die verklaard worden zullen dezelfde verklaringen blijven gebruiken, maar complexer bij zeer hoge virtuele energieën die onbekend en bijna ontoegankelijk blijven, en bestudeerd bij LEP in Genève.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 01/06/10, 18:47

het is ongelooflijk hoe sommige mensen als een gek blaffen
als ze veren voorbij zien komen...

omdat ze ‘geloven’ dat ze aan de goede kant staan… het is ook een vorm van geloof…

in plaats van na te praten zou het goed zijn om naar feiten te verwijzen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 01/06/10, 18:59

re

Tagor schreef:wie beweert het principe van energiebesparing terzijde te schuiven?

zoals ik hierover al zei forum , voordat je dingen overal heen gooit...

Zou het goed zijn om dit principe van energiebesparing te verduidelijken?
Ja, maar daar heb je het: als er geen mensen waren die zich niet bewust waren van dit principe, zou niemand aan dit soort experimenten beginnen, en zouden we hier niet debatteren!

jeff

dat is ook energiebesparing... Beeld of een andere fietsbar
Beeld
Dernière édition par coucou789456 de 01 / 06 / 10, 19: 15, 1 keer bewerkt.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 01/06/10, 18:59

het zou goed zijn om dit principe van energiebesparing te verduidelijken

Lees de 400-jarige geschiedenis van experimenten die de basis vormen van energie, en leg alle technologie uit die ons leven omringt!!
Wanneer u zonder hulp een flinke heuvel op fietst (zeer goed voor uw gezondheid), wordt uw verbruikte energie zwaartekrachtenergie die onderweg naar beneden kan worden teruggewonnen om de accu's van de elektrische fiets op te laden!!

Een goede nutraceutical: trap hard
http://www.physorg.com/news194527073.html
En specificeer het principe van energiebesparing
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 01/06/10, 19:24

Hallo Tagor!

in plaats van na te praten zou het goed zijn om naar feiten te verwijzen!


Welnu, de feiten zijn er, er is niet het minste bewijs dat zijn machines iets boven de eenheid produceren!
Het levert vooral desillusie op!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 01/06/10, 19:26

veel papegaaien...

maar weinig antwoorden
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 01/06/10, 19:33

sen-no-sen schreef:Hallo Tagor!

in plaats van na te praten zou het goed zijn om naar feiten te verwijzen!


Welnu, de feiten zijn er, er is niet het minste bewijs dat zijn machines iets boven de eenheid produceren!
Het levert vooral desillusie op!


veel papegaaien maar weinig reactie

Stiffler heeft duidelijk aangetoond dat zijn montages ‘bovenunitair’ zijn

(Het moet nog worden opgehelderd wat dit werkelijk betekent!!)

http://www.youtube.com/profile?user=MRH2O2#g/u
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 01/06/10, 20:37

re

in dit onderwerp moet het niet langer ter discussie worden gelaten hier alleen gelovigen, anderen zouden naar een ander onderwerp moeten gaan dat voor dit doel is gemaakt, maar hij is niet de enige in de forum https://www.econologie.com/forums/tribune-me ... t9715.html
laten we voorkomen dat we het onderwerp volstoppen met berichten die niet echt verband houden met het besproken punt.

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 154 gasten