Nieuwe magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 26/04/10, 13:02

Voor de grote motor zal het moeilijker zijn om de persoonlijke ervaring te proberen, het hangt af van uw middelen.

een beetje van alles en nog wat...
uiteraard zal een motor die op "2 poten" draait, verbranden.
bovendien is het verlies van een fase zeer zelden te wijten aan een DC.
daarom moet er altijd een thermische of elektronische beveiliging aanwezig zijn (variatorstarter, enz.)

Hoe dan ook, ik zie het verband helemaal niet met "super-unit" -motoren : Cry:

we zwemmen in delirium met pompeuze termen en gekke verklaringen



en als we het dan over een ruimtemotor (of speciale) hebben, zouden we hem in een baan om de aarde moeten sturen en zou hij nog niet klaar zijn met draaien : Cheesy:
Dernière édition par boubka de 26 / 04 / 10, 13: 10, 1 keer bewerkt.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 26/04/10, 13:04

Capt_Maloche schreef:Ik vond dat alleen op deze Monsieur Dufour:
http://deonto-ethics.org/impostures/ind ... 185.0;wap2

...


dat is waar het allemaal om draait
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 26/04/10, 13:07

Jacques schrijft:
Het is interessant om te onderzoeken hoe hypnose is georganiseerd, te beginnen met de zelfhypnose van Philippe Dufour zelf (= Aixogen), gebaseerd op welke magische woorden.

Onbegrijpelijke en onwetenschappelijke woorden zonder een duidelijke experimentele realiteit, stap voor stap uitgevoerd en geleidelijk aan verifieerbaar voor iedereen.
Dus meer een denkbeeldige religie dan een realiteit.
Typisch voor veel eeuwigdurende bewegingen, losgekoppeld van wetenschappelijke kennis, bewezen door talloze experimenten die iedereen voor onbepaalde tijd kan herhalen met hetzelfde resultaat, zoals wanneer we televisie kijken (elektronica en radiogolven) of onze computer, enz. met behulp van onze moderne technologie die werkt en bewijst de nauwkeurigheid van gevestigde wetenschappelijke kennis door de industriële reproductie ervan.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 26/04/10, 16:57

Goed..
Laten we nog een stap verder gaan, als je wilt.
Meetkunde wordt al lang onder de knie en onderwezen (dit is een voorbeeld)
Maar geldt dit ook voor magnetisme, de effecten ervan, de verschillende facetten ervan?
Er zijn universitaire cursussen compleet over dit onderwerp?
Kunnen wetenschappers zeggen dat ze alles weten over deze kracht, deze energie?
Magnetisme wordt op veel plaatsen en op verschillende manieren aangetroffen. (de zon is er vol van, de aarde ook, elektriciteit maakt ze)
Ik vraag me af... of wetenschappers kunnen zeggen: ja, we weten alles over deze energie...
Hoe dan ook, degenen die proberen een "magnetische" motor te maken, zonder gebruik te maken van externe energie, zeggen: "Ik heb het gevoel dat we niet alles weten over magnetisme" en die zijn legio...
Voorlopig ben ik een van die mensen.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/04/10, 17:14

Hallo Lejuste :D

Het is waar dat magnetisme bijna magie is.
wie heeft zich niet verwonderd over deze onzichtbare krachten?

Aan de andere kant kunnen we zeggen dat ze relatief goed gecontroleerd worden
Bijvoorbeeld; in de race om energie te verspillen vertonen elektromotoren een fenomenale efficiëntie, in de orde van 95%!! bewijs dat de “magnetische circuits” perfect onder de knie zijn

We weten hoe we een magnetisch veld kunnen creëren uit de beweging van een bekend aantal elektronen in een spoel die ook perfect is gekwantiseerd, en de theorie werkt perfect tot het punt dat deze in alle gangbare apparatuur wordt gereproduceerd.

Voor permanente magneten is het concept anders (hoewel)
maar we weten dat de oorsprong wordt gevonden "in" de elektronen, de beroemde "SPIN" of oriëntatie

Ik weet niet waar we het specifiek over hadden op de forum

Bekijk ook hoe permanente magneten worden gemaakt : http://fr.wikipedia.org/wiki/Aimant_permanent

Om je nu te antwoorden, en naar mijn huidige mening denk ik niet dat we het concept perfect begrijpen, anders hadden we al ontdekt hoe we de kwantummechanica kunnen koppelen aan macroscopische wetenschappen (ik weet dat dat slecht gezegd is)

Maar ik denk dat de uitdrukking van magnetisme op onze schaal het resultaat is van bepaalde kwantumverschijnselen.

Je weet wel, de 4 fundamentele krachten die tot nu toe zijn ontdekt:
--------------------------------------Relatieve intensiteit
Sterke interactie (nucleair) -----1
Elektromagnetische interactie -10exp(-2)
Zwakke interactie (nucleair) ---10exp(-13)
Zwaartekrachtinteractie ----10exp(-38 )
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 26/04/10, 18:49

elektromotoren vertonen een fenomenaal rendement, in de orde van 95%!! bewijs dat de “magnetische circuits” perfect onder de knie zijn


inderdaad fenomenaal....en Siemens gaat zelfs nog verder door een rendement van 96 tot 98% voor synchrone motoren aan te kondigen.
moeilijk om het beter te doen... behalve misschien Monsieur Dufour : Cheesy:
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 26/04/10, 18:51

Capt_Maloche schreef:Om je nu te antwoorden, en naar mijn huidige mening denk ik niet dat we het concept perfect begrijpen, anders hadden we al ontdekt hoe we de kwantummechanica kunnen koppelen aan macroscopische wetenschappen (ik weet dat dat slecht gezegd is)


De belangrijkste vraag over magnetisme is de probleem van het monopolie...

In het bijzonder ontdekte een team van de Universiteit van Nantes in een experiment waarbij een metalen staaf werd gesmolten door elektrische stroom, een reproductie van een Russisch experiment, een 'spiraalvormig' deeltjestraject, dat tegenwoordig niet meer wordt verklaard.
0 x
Tot ziens!
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 26/04/10, 19:31

Ik ben het ermee eens dat er nog veel te ontdekken valt over magnetisme (zoals op alle gebieden), vooral bij heel erg hoge temperaturen.
we zien het in experimenten met het modelleren van de kern van de aarde, waarbij we niet alles, of zelfs niet veel, begrijpen.

maar voor "klassieke" magneten denk ik dat we waarschijnlijk de truc hebben gedaan.
0 x
chrisleblay
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 134
Inschrijving: 16/06/07, 01:35
x 4




par chrisleblay » 27/04/10, 12:26

Goed gedaan middenweg voor het plaatsen van deze interessante link en je getuigenis.
Pas op voor trollen in dit onderwerp (neplink op dufour bijvoorbeeld)
Het is duidelijk dat alle onderwezen wetenschap gericht is op economische dogma's.

Chris
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 27/04/10, 16:10

Ho, Chrisleblay, ik heb alleen een video gestuurd,
Aan de andere kant waardeerde ik het feit dat Quartz uit zijn hol kwam om zijn mening te geven.
Hij is de enige die ik op dit gebied vertrouw, omdat hij hier veel aan heeft gewerkt... en zijn nederlagen nooit verborgen heeft gehouden.
http://www.dailymotion.com/quartz5/1
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 135 gasten