Russisch parlementslid wacht op patent

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
kortaf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 05/10/05, 00:29




par kortaf » 05/10/05, 18:56

Bonsoir,

Ik geloof dat elk systeem dat werkt met behulp van gravitatiegolven of het Archimedes-principe alleen kan worden gebruikt om elektriciteit te produceren (wat al goed zou zijn )! Het tweede (Archimedes-principe) werkt al op verschillende plaatsen op deze planeet, we zullen waarschijnlijk moeten wachten tot de nucleaire lobby barst voordat we erover praten !!! de eerste is iets anders .... Maar het zou kunnen werken, behalve dat ik me afvraag of het niet eerder een variabele MASS is die nodig is in plaats van een variabel VOLUME ??? Het is niet het volume dat onderhevig is aan zwaartekracht.

De magnetische motor kan niet alleen een generator roteren, maar ook dienen als een cirkelzaagmotor bijvoorbeeld ...
0 x
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45




par SAVOIE73 » 10/10/05, 15:28

Ik ben het of zei dat de video identiek is aan die van het wiel voorgesteld door Perendev ....

:knipperen:

Ik begrijp niks ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas




par claude07 » 10/10/05, 16:45

ja, misschien niet dezelfde video, maar hetzelfde.

het is te goed! wie heeft extra magneten?

Ik kan niet begrijpen dat zoiets eenvoudigs kan werken, wanneer je iets ultracomplexs bouwt om de elec, motor te maken ...
er is iets dat me ontgaat
0 x
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas




par claude07 » 11/10/05, 12:44

is het plan van het ding zo simpel als dat?
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 11/10/05, 13:40

hallo claude, je hebt alles begrepen, voor meer info is hier een site om te bekijken en te beoordelen.
http://www.fdp.nu/default.asp
begroetingen
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 11/10/05, 17:54

claude07 schreef:is het plan van het ding zo simpel als dat?

Het lijkt er niet op:
Er zijn magneten rondom de halve kronen.
Op de Perendev lijk ik te rekenen op de rotor, 9 magneten op een kwadrant; dat maakt 32 magneten aan de rand.
Op de halve kronen moeten er evenveel (?) Zijn
Er zijn 3 identieke systemen naast elkaar; de magneten zijn iets verschoven van de buren op de naburige wielen. Het systeem zou 220v alternatief of 380v driefasig moeten bieden.
Heb je het opgemerkt op de Perendev? In plaats van een eenvoudige as in het midden van de wielen, is er een metalen massa, die sterk lijkt op "een elektrische motorrotor", met wikkelingen op een metalen structuur.
Ik begreep de opmerking niet in het Engels, maar ik leek te horen over elektronische bediening ...
Is het om de waarnemer te misleiden door extra onderdelen te tonen die een vereenvoudigd systeem verbergen?
Is het ingewikkelder dan het lijkt, vermoedelijk?

Voor mij was de eerste magnetische motor die me serieus leek, die van Edwards Johnson. Geen elektronica; iets 60 jaar geleden uitgevonden, met de techniek van die tijd (het is altijd een indicatie).
De originaliteit, zijnde het onconventionele ontwerp van de maanvormige magneten, ontworpen en vervaardigd door een persoon die de financiële middelen had om testverspilling te maken.

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas




par claude07 » 11/10/05, 20:22

wie is rijk om magneten te kopen en dat te testen?

misschien het feit dat ze een magneet omdraaien, ze in spoelen plaatsen om het sap terug te winnen en misschien opnieuw in andere spoelen injecteren om op een gegeven moment meer magnetisme op een punt te maken om het ding te stimuleren dat misschien moeten we het een beetje duwen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 12/10/05, 00:13

Op deze magneetmachines is het noodzakelijk om een ​​permanente onbalans te creëren, zodat de beweging na de impuls wordt gehandhaafd.
Ofwel door een nieuwe opstelling van de magneten, of door een bepaalde vervaardiging in vorm of samenstelling van de magneten.
Ofwel door een mechanische uitvlucht die magnetisme aan de ene kant afleidt of verzwakt, door het aan de andere kant te versterken, door het toevoegen van schermen in zacht ijzer.
Of eenvoudiger, voor de minder ingenieuze, door een elektronisch systeem dat de kruimels van energie aan één kant verzamelt om ze verder te stimuleren.
In sommige machines wordt gezegd dat ze met een bepaalde snelheid elektrisch moeten worden gestart, zodat ze autonoom worden.
In andere, die van Minato, een eenvoudige horizontale kroon, vol met magneten aan de rand die we op video's zien draaien. We realiseren ons dat de man zijn machine met grote traagheid lanceert en een grote magneet nadert, en dat deze deze beweging handhaaft door passages, en heen en weer van de excitatiemagneet, de hele tijd van de video. Dit bewijst dat een vereenvoudigde, samenvattende opstelling van magneten niet voldoende is om een ​​autonome beweging te behouden; we hebben iets meer nodig, inclusief de hierboven beschreven.

De top van dit onderzoek zijn apparaten die energie produceren, zonder mechanische bewegingen (Watson, Galey, Bearden, enz ...)
Hun uitkomst zal de kern van de menselijke geest zijn! (Maar het wordt niet aan iedereen gegeven ...)

Wat irritant is, is dat Tesla meer dan een eeuw geleden al deze grappige machines heeft ontwikkeld met de middelen waarover ze beschikt en de technologie van die tijd!
Sindsdien is de technologie enorm gestegen (magneetproductie, elektronica, IT), informatie die snel over de planeet circuleert, er zijn mogelijk meer individuen geïnitieerd, geïnteresseerd in deze energiemachines, dus waarschijnlijk de herontdekking en realisatie van de Tesla-uitvindingen.

Gegyx
0 x
Wens =>

Staat om normaal te spreken

zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas




par claude07 » 12/10/05, 13:18

ja, maar er is geld nodig !!
van mijn kant ben ik klaar om alles te testen, maar hey moet eerst de kinderen voeden !!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten