Motoren Minato 40.000 verkochte eenheden

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Brollian
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 26/01/08, 19:06




par Brollian » 29/01/08, 00:27

De definitie van een motor is iets dat niet-mechanische energie omzet in mechanische energie.
Op de kwartsvideo zien we een machine die een door de hand geleverde mechanische energie omzet in mechanische energie, dus het is geen motor!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/01/08, 09:28

Brollian schreef:De definitie van een motor is iets dat niet-mechanische energie omzet in mechanische energie.
Op de kwartsvideo zien we een machine die een door de hand geleverde mechanische energie omzet in mechanische energie, dus het is geen motor!


GRRR, wie zei dat het een motor was? het is een onderzoekswerk dat afgelopen zomer is gestart in "magnetische motoren van alle soorten", zeer serieus wat meer is (bedankt voor het serieus lezen van mijn berichten)

Dit onderwerp, om te begrijpen, verdient wat aandacht ; blijkbaar Quartz, bent u de enige die alle implicaties van deze bijeenkomst heeft begrepen :D

zie mijn post hierboven als reactie op Remundo met de geanimeerde GIF: https://www.econologie.com/forums/post69360.html#69360

Hier wordt de inhoud niet afgewisseld met verhalen over ontkalkte kip :?

voor Christophe
kwarts schreef:Bonjour à tous, :D
Om je te beantwoorden Brollian Ik werk daar aan het concept dat wordt opgeroepen door Capt_Maloche.
uitzicht ICI
A +++


Capt_Maloche schreef::D
Ja, ik hoor je Remundo, maar de vergelijking met een veer is niet aangepast aan de weergave van de magnetische circuits

Er zijn drie elementen in het systeem die ik beschrijf; Ik heb een GIF gemaakt over "magnetische motoren van alle soorten" met 2 van deze elementen en ik heb het eigenlijke model gemaakt: de schijf van 11 schermen op een ring van 12 Néodyn-magneten draait "bijna" net zo vrij als zonder magneten , het is een vrij succesvolle eerste stap 8) .

Quartz produceerde ook een "omgekeerde" versie en zeer interessant door het resultaat van deze eerste studie te benadrukken en te laten zien dat een schermtour 11 rotaties van het resulterende magnetische veld genereerde (link in zijn bericht hierboven)

Het scherm of het materiaal (noem het wat je wilt) dat verantwoordelijk is voor het afbuigen van de "veldlijnen" van een permanente magneet is noodzakelijkerwijs "magnetisch, maakt daarom deel uit van het magnetische circuit van de permanente magneet en wordt erdoor beïnvloed; er is minstens evenveel "werk" aan de ingang in het circuit als aan de uitgang, plus de ijzerverliezen, Foucault ... dat is alles :o

Met deze zekerheid geverifieerd door ervaring (om de variatie van het magnetische veld van een permanente magneet zonder inspanning mogelijk te maken), hoe het resulterende veld te exploiteren?

Omdat het gebruik van een permanente magneet (het 3e element), zoals een rotor, van kracht is, zoals je het in je laatste bericht zei, en vanwege "de pariëtale versnelling" (om de magnetische fluxen te accumuleren), om de inspanningen van symmetrie te verdubbelen.
Het is daarom noodzakelijk om een ​​"neutraal" of "inactief" maar magnetisch materiaal als rotor te gebruiken, metaal wat.

Het grootste deel van het werk bestaat uit het bestuderen van de afwijking van de veldlijnen op de juiste plaatsen, kortom als een assembly zou "werken", zou dat alleen met dit soort trucjes zijn.

Toegegeven, ik weet dat het "theoretisch" onmogelijk is, maar ik zal zoeken zolang deze "waarheid" mij niet voor de hand lijkt en me niet in het gezicht zal blazen :D die in elk geval, ongeacht de uitkomst, niet lang zal duren.


Capt_Maloche schreef:De assemblage die het realiseerde Quartz is de exacte weergave hiervan
Beeld
het gif waar ik je hierboven over vertelde

Zoals u kunt zien, zijn dit de eerste 2-elementen van een set 3-onderdelen die aantonen dat het mogelijk is om een ​​resterend veld te genereren dat uit fase draait, dat wil zeggen in dit geval 1-schermrondleiding voor 11 rotaties van het magnetische veld

Het model van de Quartz benadrukt wat ik zocht om wervelstromen te beperken en zelfcompensatie van het scherm te genereren, de verrassing was dat het effect omkeerbaar was

Op het model dat in de video wordt gepresenteerd, is het duidelijk geen magnetische motor, omdat het de rotor mist !!
Ik heb het nog niet bestudeerd, zie mijn bericht een beetje hoger

ga ga, ik geef jou niet de schuld, blijkbaar volgen er niet veel mensen. 8)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 29/01/08, 09:33

Bonjour à tous, :D

Om je te beantwoorden Brollianen om een ​​aantal punten te verduidelijken,
Wat je in de video's ziet, is een studiemodel.
Het eerste doel is om de theorie van in praktijk te brengen Capt_Maloche.
Dit is daarom met succes gedaan en we gaan nog een stap verder en veranderen de draairichting van de rotor ten opzichte van de schakelaar.
De lessen werden geleerd om een ​​toekomstig model succesvoller te maken.
Zoals vermeld Cap, moeten we dringend het is de langzaamst mogelijke rem op de schakelaar.
Dit is de stand van de techniek.

De onderzoeks- en ontwikkelingsbenadering is hetzelfde als overal elders.
We evalueren de strategische punten en we testen ze, zodra ze zijn opgelost, gaan we verder.

Het demomodel op de video's zou een motor zijn als de schakelaar die ik met de hand draai,
was mechanisch verbonden met de rotor met een lichte hoekfaseverschuiving en de juiste mechanische verhouding.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/01/08, 09:43

Moet ik commentaar geven op de geanimeerde gif?

U kunt in groen de beweging zien van de 11 "schermen" op de as van een "vaste schijf in blauw samengesteld uit 12 permanente magneten

Je kunt zien dat één draai van de schermen overeenkomt met 11 rotaties van het resulterende roterende veld in blauw; voor degenen die het niet zouden hebben gezien, richt je ogen in het midden van de animatie en focus je op de magneten (in het blauw op de animatie)

is het duidelijker?

1) schermen voor automatisch wissen zijn geverifieerd
2) het roterende veld is gevonden

het maakt jou niet uit?


dit alles heeft natuurlijk niets te maken met Minato-motoren, die zelf op geen enkele manier kunnen werken, aangezien ze gebaseerd zijn op directe acties van magneten op magneten
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 29/01/08, 09:53

laat het gaan Capt_Maloche, het is niet alleen hier dat het vastloopt,
Ik heb er elders over gesproken, het is hetzelfde, van de 30 kwaliteitssprekers,
Slechts één treffer!!!!

Wie weet.
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246




par Remundo » 29/01/08, 10:00

Hallo Quartz en Capt_Maloche,

Ik, ik wil open blijven... Maar daar heb ik niet veel tijd... A priori is het geen drijfveer. En het is niet omdat het veld roteert dat het een motor is. Net als een mechanisch wiel!

Maar ik geef toe dat ik misschien niet alles heb begrepen.

Tot ziens met al mijn aanmoedigingen.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/01/08, 10:23

Ah, blij je te lezen Remundo :D , wees niet chagrijnig en beloof me dat ik terugkom om ons te lezen zodra je tijd hebt

Geeft niettemin toe dat als het opwekken van een roterend veld is toegestaan ​​vanuit een mechanisch samenstel dat weinig werk opslokt, er reden is om daarin geïnteresseerd te zijn. blijft natuurlijk om dit roterende veld te kwantificeren
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246




par Remundo » 29/01/08, 12:32

Nou, ik ben net terug van mijn lessen natuurkunde ... : Cheesy:

Als er weinig werk te doen is, is dit omdat het roterende veld in een vacuüm roteert, zonder interactie met een ander apparaat dat het waarschijnlijk zal vertragen.

De vergelijking met een mechanisch wiel op een perfect lager lijkt me goed. Het kost niet veel energie om te draaien zonder te stoppen. Maar zodra je het koppelt, vertraagt ​​het.

Als uw roterende veld op iets anders inwerkt, veroorzaakt dit geïnduceerde stromen die de oorzaak van de motor kunnen vertragen, dit wordt genoemd De wet van Lenz et het is intrinsiek vervat in de vergelijking van Maxwell Faraday, of de wet van Faraday die daaruit voortvloeit.

Vanuit mechanisch oogpunt werken de geïnduceerde stromen via de krachten van Laplace en het Joule-effect als remmen. Wanneer de stromingen ongeordend zijn, wordt het alleen Joule-effect. Mechanische energie wordt afgebroken tot warmte.

Dat alles om te zeggen dat als je een ECHTE motor vindt met dit systeem (toevoer van energie groter dan wat erin wordt geïnjecteerd), wat ik overweeg omdat ik open ben, je de vergelijking van Maxwell Faraday EN de eerste wet van de thermodynamica in één klap omdraait. Toch onwaarschijnlijk. Maar zullen we het ooit weten?

Het zou dus een echte revolutie zijn.

Nu kun je heel goed een energie-omzetter krijgen. Daar is alles OK.

Hoe dan ook, ik moet je prestaties beter absorberen, omdat ze interessant zijn. Ik beloof het je !!

A bientôt.

Capt_Maloche schreef:Ah, blij je te lezen Remundo :D , wees niet chagrijnig en beloof me dat ik terugkom om ons te lezen zodra je tijd hebt

Geeft niettemin toe dat als het opwekken van een roterend veld is toegestaan ​​vanuit een mechanisch samenstel dat weinig werk opslokt, er reden is om daarin geïnteresseerd te zijn. blijft natuurlijk om dit roterende veld te kwantificeren
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/01/08, 12:47

Zonder in details te treden, kom ik terug op het idee van magnetische koppeling met een vraag waarschijnlijk een beetje dom voor sommigen: de magnetisatie zou niet de neiging hebben om na verloop van tijd te verzwakken wanneer de magneet permanent aan velden wordt blootgesteld?

Als het antwoord nee is, denk ik dat verdere studie van het idee interessant kan zijn. Als ik het goed begreep (sorry dat ik dit "bestand" echt niet heb gevolgd) zou dat het mogelijk maken om een ​​koppeling te maken met een variabel overgedragen koppel?

Hoe zit het met het maken van een nieuw onderwerp om uw 1er-resultaten te presenteren? Omdat het in het magnetische motoronderwerp te verloren is :(

ps: voor kwarts en maloche, als het idee niet bestaat (check on www.espacenet.ch ), Ik stel serieus voor dat u op zijn minst een SOLEAU-envelop neerlegt (15€ geldig voor 10 jaar) om te laten zien dat je de eerste was, want het zou een beetje gemakkelijk zijn voor slimme mensen (zoals Renault, PSA die elke dag aan econo... :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/01/08, 14:44

Nee, magneten zijn alleen onderhevig aan hun eigen magnetische velden

Voor de envelop, waarom niet? maar er bestaan ​​volgens mij al allerlei soorten magnetische koppelingen, zoals airconditioning in auto's, geloof ik

Het is waar dat het concept van een magnetisch verloopstuk daarentegen nieuw is, een verloopstuk zonder versnellingen met een slipdrempel, een beveiliging wat :D

Ik heb net in spacenet gekeken, er is niets over verloopstukken
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 64 gasten