Motoren Minato 40.000 verkochte eenheden

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 28/01/08, 13:56

Capt_Maloche schreef:Toegegeven, ik weet dat het "theoretisch" onmogelijk is, maar ik zal zoeken zolang deze "waarheid" mij niet voor de hand lijkt en me niet in het gezicht zal blazen :D die in elk geval, ongeacht de uitkomst, niet lang zal duren.


Welnu, ik groet uw zelfopoffering en uw volharding op dit pad, waarvan u zelf toegeeft dat het “theoretisch onmogelijk” is. 8)

Maar wie weet, misschien vind je wel iets? Niet per se wat je zoekt... Grote ontdekkingen zijn soms het resultaat van toeval... :?

A bientôt.
Dernière édition par Remundo de 28 / 01 / 08, 14: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
Beeld
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 28/01/08, 14:08

natuurlijk!, wat zogenaamd onmogelijk is, het zal misschien over een paar eeuwen lachen (laten we hopen dat er nog mensen zijn!)
aan het begin van de spoorlijn ‘beweerden wetenschappers uit die tijd dat boven de 50 km/u de harten van passagiers zouden worden blootgesteld : Lol:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 28/01/08, 14:32

kwarts schreef:
Maar zoals de heer Audiard zou zeggen: “zodra we de voorverkiezingen niet langer bespreken, wordt alles lichtgevend”

Bedankt heren.


Hallo kwarts, hallo Capt_Maloche. Ik zal proberen boven "de voorverkiezingen" te blijven : Cheesy:

Ik heb je video's over de "magneetmotor" bekeken.

Ik zeg het je eerlijk: ik geloof niet dat het een motor is. Dit is echter zeer interessant. omdat ik denk dat je, misschien samen met Capt_Maloche, een versnelling hebt uitgevonden zonder mechanisch contact.

Mijn observaties:
- uw machine draait niet als u een van de schijven niet met de hand bedient.
- uw machine presenteert evenwichtsposities die kenmerkend zijn voor een conservatief krachtveld: elke keer dat een positie overeenkomt met een dip in de potentiële energie, "valt het systeem er op natuurlijke wijze in", en omgekeerd, elke keer dat het een hobbel is, kantelt het.

Ik merkte dat als je langzaam draait, het lijkt alsof de verhouding tussen de rotatiesnelheden constant is. Vandaar deze perceptie van magnetische uitrusting die ik had.

Je hebt soms ook een "omkeerbaarheidsprobleem": het is wanneer je de andere schijf heel snel wilt laten draaien met de schijf die langzaam draait. Dit is normaal omdat de kleinste wrijving het overgebrachte koppel kan overschrijden, dat in deze richting zwak is, terwijl het in de andere richting groot is en de wrijving zonder problemen "opslokt".

Als je de ingang heel snel draait, "gaat hij uit fase", maar dit zou nog steeds kunnen werken bij asynchrone verzending: contactloze mechanische koppeling tussen een roterende ingang en een iets lagere roterende uitgang. Een beetje zoals bij een asynchrone motor waarbij het opwindende veld sneller roteert dan de rotor.

Zoals ik al zei, geloof ik dat je een principe hebt gevonden, ook al ben je op zoek naar iets anders : Idee: die van magnetische transmissies met permanente magneten.

Hier is mijn mening, misschien overhaast, het is slechts mijn mening... :P

Veel succes voor jullie allebei en voor @+
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/01/08, 15:29

Remundo schreef:Welnu, ik groet uw zelfopoffering en uw volharding op dit pad, waarvan u zelf toegeeft dat het “theoretisch onmogelijk” is. 8)


Het hierboven aangehaalde werk van Kervran is ook ‘theoretisch onmogelijk’… en toch lijkt het erop dat het ‘empirisch mogelijk’ is: https://www.econologie.com/forums/kervran-et ... t4728.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/01/08, 15:33

denis schreef:Kent iemand de film: “la belle verte”? nee het is geen ET : Mrgreen: gewoon een heel grappige film die de afwijkingen van onze beschaving laat zien!! Dat zou je allemaal leuk vinden!!


Nooit van gehoord! Het ziet er erg leuk uit!
Voor onwetende mensen zoals ik: http://www.allocine.fr/film/fichefilm_g ... 15287.html

ps: goede opmerking van Remundo over detandwiel of magnetische koppeling, maar ik denk, maar ik kan het mis hebben, dat dit al een hele tijd bestaat, toch? In ieder geval in de patenten bedoel ik...anders goed gedaan voor alle 3!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 28/01/08, 18:03

Hallo Christopher,

Voor magnetische overbrenging ken ik geen geschiedenis. Ik ben ook geen encyclopedie :D Heeft iemand de omgeving al verkend?

Bedankt Christophe voor de link op Kervran. Ik moet toegeven dat ik dit aan het ontdekken ben, en dat het op het eerste gezicht inderdaad grappig is.

Is het skelet van een kuiken echt verkalkt? : Idee: Of is de verkalking later, wanneer hij begint te eten? Misschien domme vragen, ik ben helemaal geen bioloog.

Ik blijf nog steeds sceptisch over de Ca/K-transmutatie. Maar wie weet?

En als we dit probleem oplossen, kunnen we misschien weten wat het ei of de kip is... : Mrgreen:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 28/01/08, 21:42

Remundo schreef:Hallo kwarts, hallo Capt_Maloche. Ik zal proberen boven "de voorverkiezingen" te blijven : Cheesy:

Ik heb je video's over de "magneetmotor" bekeken.

Ik zeg het je eerlijk: ik geloof niet dat het een motor is. Dit is echter zeer interessant. omdat ik denk dat je, misschien samen met Capt_Maloche, een versnelling hebt uitgevonden zonder mechanisch contact.


Dus daar stel je mij teleur :frons:

De assemblage die het realiseerde Quartz is de exacte weergave hiervan
Beeld
het gif waar ik je hierboven over vertelde

Zoals u kunt zien, zijn dit de eerste 2-elementen van een set 3-onderdelen die aantonen dat het mogelijk is om een ​​resterend veld te genereren dat uit fase draait, dat wil zeggen in dit geval 1-schermrondleiding voor 11 rotaties van het magnetische veld

Het model van de Quartz benadrukt wat ik zocht om wervelstromen te beperken en zelfcompensatie van het scherm te genereren, de verrassing was dat het effect omkeerbaar was

Ik dacht dat je het begreep!!

Op het model dat in de video wordt gepresenteerd, is het duidelijk geen magnetische motor, omdat het de rotor mist !!
Ik heb het nog niet bestudeerd, zie mijn bericht een beetje hoger

ga ga, ik geef jou niet de schuld, blijkbaar volgen er niet veel mensen. 8)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/01/08, 22:21

Remundo schreef:Is het skelet van een kuiken echt verkalkt? : Idee: Of is de verkalking later, wanneer hij begint te eten? Misschien domme vragen, ik ben helemaal geen bioloog.


Eh, ik ben ook geen bioloog!! Maar ik begrijp dat alle botten voornamelijk uit calcium bestaan, toch? Dat zeiden de UHT-melkadvertenties een paar jaar geleden toch... : Mrgreen: : Mrgreen:

Een bot zonder kalksteen is toch kraakbeen? (hoewel... aangezien ik er niets van weet... het niet eens zeker is dat er geen calcium in kraakbeen zit...)

Capt_Maloche schreef:ga ga, ik geef jou niet de schuld, blijkbaar volgen er niet veel mensen.


Ik eerst... en ik geef toe dat ik wat hiaten heb in dit deel van de natuurkunde, dus ik zeg liever niets... maar Euh, over welke video hebben we het precies?? : Mrgreen: (er zijn er zoveel geweest...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/01/08, 22:50

Ik raad deze link aan, het staat vol scheldwoorden en ik doe er niet veel aan om het te belemmeren (behalve dat er niet veel calcium in zit!) µ

http://fr.wikipedia.org/wiki/Cartilage
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/01/08, 22:53

Het is inderdaad lang geleden dat ik een zin verkeerd heb begrepen:

Kraakbeen is een bindweefsel gevormd door cellen, chondrocyten, met een ronde vorm, meestal opgenomen in compartimenten, of chondroplasten (in werkelijkheid is deze chondroplast een kunstmatig preparaat), binnen een extracellulaire matrix die bestaat uit glycosaminoglycanen en collageen (voornamelijk type II-vezels, specifiek voor dit weefsel).


: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Anders op de OS-pagina http://fr.wikipedia.org/wiki/Os :

Het minerale deel van botten bestaat hoofdzakelijk uit apatitisch calciumfosfaat, waarvan de structuur afhangt van het type bot en de leeftijd ervan.


Beter: http://fr.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9tab ... du_calcium

De rol van bot

De uitwisseling van calcium met bot bestaat uit accretie (agglomeratie, massatoename door toevoeging van materiaal) en resorptie (geleidelijke verdwijning van materiaal), waarbij deze twee processen doorgaans nauw met elkaar verbonden zijn. Tijdens de groei is er een netto winst in botmineraal. Bij volwassenen zijn de accretie en de resorptie ongeveer in evenwicht, waarbij de calciumuitwisseling zeer actief is tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Met de leeftijd verschuift de balans naar verlies van botmineralen, wat bij postmenopauzale vrouwen ernstig toeneemt.


Daar begreep ik bijna alle woorden! : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten