Motoren Minato 40.000 verkochte eenheden

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00

Re: Motoren Minato 40.000 verkochte eenheden




par comode » 25/01/09, 21:34

Manager schreef:Het wordt verkocht in Japan ... 40.000-apparaten verkocht


Het is een krantenverkoper op straat die roept "enorm schandaal! 40.000 mensen opgelicht, koop de krant!"

een man komt aan, koopt de krant en loopt zijn kant op, en de verkoper klaagt "enorm schandaal aan! 40.001 mensen opgelicht, koop de krant!"
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 25/01/09, 21:56

Beeld

Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 25/01/09, 22:17

Voor degenen die de huidige thread zouden nemen, herinner ik u eraan dat ik een paar maanden geleden de vriendin van mijn zoon, die Japans is, vroeg om een ​​zoekopdracht uit te voeren (in het Japans, op een computer met Japanse XP) op deze Mr. Minato en dat we zijn spoor hebben gevonden, maar zelfs geen advertentie of een foto van deze gadget! : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 14/01/10, 11:06

Pti omhoog :)
(gelukkig nieuwjaar 2010)

En wat, deze 40 000-machines verkocht? Deze video's enz. En geen sporen van de man?
Moeilijk te geloven toch? (ook triest)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: Motoren Minato 40.000 verkochte eenheden




par Cuicui » 14/01/10, 11:24

comode schreef:Het is een krantenverkoper op straat die roept "enorm schandaal! 40.000 mensen opgelicht, koop de krant!" Er komt een man aan, koopt de krant en loopt zijn kant op, en de verkoper klaagt "een enorm schandaal aan! 40.001 mensen bedrogen, koop de krant!"

Uitstekend! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/01/10, 12:55

Dromer zei:

Deze video's enz. En geen sporen van de man?


Ja, ja, het is perfect geïdentificeerd en gelokaliseerd, maar geen spoor van de verkoop van deze beroemde 40.000-fans.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/02/10, 18:40

Ik heb de laatste dagen onderzoek gedaan naar Minato en naar verschillende sleutelwoorden die hem betreffen, waaronder de naam van zijn bedrijf: altijd dezelfde kopie en plak van 3-4 artikelen, allemaal gebaseerd op een enkel artikel door een zekere John Dodd: http://www.japaninc.com/article.php?articleID=1302

en niets na juni 2005 (tenminste niets nieuws)

- hoax?
- dood of ziek?
- "overtuigd" om te stoppen?

anders niets, zelfs geen tevreden (in) gebruikerscommentaar. Helaas kan ik niet langer op Aki rekenen om in het Japans te zoeken, omdat ze naar Tsjechië is vertrokken.

Heeft iemand recentere feedback?

PS: de patenten zijn echter heel echt!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Baralu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/06/10, 17:43

minato suite




par Baralu » 16/06/10, 02:02

Hallo tegen "deskundige econologen"
Ik zie nog steeds bezorgde mensen, in sommige forums, van de gezondheid van meneer Minato.
Ik heb twijfels over hun goede trouw ... of liever als ... twijfelachtig!
Deze ondervraging gaat hand in hand met het in twijfel trekken van de juistheid van zijn "bevindingen", waarbij iedereen een reden probeerde te vinden: hij stierf, hij was een charlatan, ik ging naar Japan en ik had hem niet. voldaan, Als we er meer over horen, is het omdat het pipeau was ... enz.

De waarheid is dat M.Minato zijn ontdekking gaf, elke vorm van patent weigerde, in de hoop dat MKB-bedrijven in zijn regio deze techniek beginnen te produceren en dat deze geïnduceerde banen het mogelijk maken om werk te maken aan alle mensen die ze ontmoeten en die leven ellendig.

De minato-motor, ik heb hem ontmoet, Ik heb het gekocht en ik gebruik het maandenlang thuis, maar ... trouwens, je hebt er zeker ook een, thuis.
Ik zie dat ook jij in totale onwetendheid bent en de meest destructieve ....... domheid ....

Het is mijn verwarmingsingenieur die, sprekend over mijn nieuwe verwarmingsinstallatie, tegen mij zei: "Ik heb een nieuwe circulatiepomp voor je geplaatst, je verbruikt veel minder", een circulatiepomp is een kleine motor van 150 watt die het mogelijk maakt om het water in de leidingen van de verwarming (in dit geval bij de grond), de nieuwe is 20 watt voor hetzelfde werk!
Ik had mezelf dit economische wonder uitgelegd: "deze nieuwe motoren worden tegenwoordig overal gebruikt, in 3 jaar is er een elektrische revolutie geweest", zonder lawaai want zonder patent, zonder concurrentie staat iedereen op dezelfde technische basis , zonder deze uitvinding te kunnen terugkrijgen om de prijzen te verhogen, profiteert iedereen .....
Ik heb de afgelopen jaren onbeantwoorde vragen gehad:
- waarom waren de motoren van elektrische auto's ineens zo efficiënt?
- Waarom had mijn warmtepomp een efficiëntiecoëfficiënt die was toegenomen tussen de oude doc (2 jaar) en de aankoop?
- Waarom hebben tramlijnen minder motoren, verbruiken ze minder en gaan ze sneller ....?
- Waarom verbruikt het huishoudelijk apparaat steeds minder, tot het punt dat er een revisie van het klassensysteem komt?

In feite zal de naam Minato worden vergeten, aangezien er geen patent op staat. Onze lieve producenten, bouwers, ontwerpers noemen "permanente magneetmotor " tot wat oorspronkelijk de Minato-motor was en vervangt hun hele assortiment door deze nieuwe motoren.

Met dit antwoord hoop ik een einde te maken aan jaren van achterdocht, twijfel, valse beschuldigingen, denigratie, jaloezie.

"het voelt zo goed om slechte dingen over anderen te zeggen"

Kent u "Bombardier", de vliegtuig- en treinfabrikant?
hier is de link, waar u de Minato-motor in zijn pracht kunt zien: de motoren die de Marseille-tram uitrusten.
http://www.bombardier.com/fr/transport/durabilite/technologie/moteur-a-aimant-permanent-mitrac?docID=0901260d80048d1a

Met vriendelijke groeten!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 16/06/10, 07:27

Ik ken Bombardier heel goed in Villeneuve, Zwitserland, die de nieuwe trein- en tramtreinstellen produceert (dezelfde die de motor gebruiken Mitrac) Ik zal hen de vraag stellen de volgende keer dat ik ter plaatse ga ... om te weten of "Mi"komt van de uitvinder"Minavo "

In de tussentijd kunnen we niet vallen in de gemakkelijke misvatting die zou bestaan ​​uit:
- De heer Minato gaf zijn patent zodat de hele wereld ervan zou kunnen profiteren;
- Meneer Minato kan niet worden gevonden;
- dus het is waar ...

Maar dat betekent ook niet dat het niet waar is!

Ben ik vrij? : Mrgreen:

[Edit]: Beeld Kistinie, als je daar langskomt ... Beeld
Dernière édition par Obamot de 16 / 06 / 10, 08: 49, 3 keer bewerkt.
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 16/06/10, 07:55

hallo
ja, echt te gemakkelijk ... omdat het heel moeilijk, zo niet onmogelijk is om het auteurschap van een elektromotor toe te schrijven
in ieder geval is het principe van de synchrone motor met permanente magneet (volgens u de minato-motor) al een eeuw bekend.
we brengen gewoon oude technologie uit die we met nieuwe ontwikkelen (vooral elektronica en IT)

https://www.econologie.info/share/partag ... F71i89.pdf
https://www.econologie.info/share/partag ... J3dNgZ.pdf
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 109 gasten