Motoren Minato 40.000 verkochte eenheden

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/01/08, 15:25

Remundo schreef:Nou, ik ben net terug van mijn lessen natuurkunde ... : Cheesy:
dus je bent een natuurkundeleraar, geweldig!

Als er weinig werk te doen is, is dit omdat het roterende veld in een vacuüm roteert, zonder interactie met een ander apparaat dat het waarschijnlijk zal vertragen.

De vergelijking met een mechanisch wiel op een perfect lager lijkt me goed. Het kost niet veel energie om te draaien zonder te stoppen. Maar zodra je het koppelt, vertraagt ​​het.

Als uw roterende veld op iets anders inwerkt, veroorzaakt dit geïnduceerde stromen die de oorzaak van de motor kunnen vertragen, dit wordt genoemd De wet van Lenz et het is intrinsiek vervat in de vergelijking van Maxwell Faraday, of de wet van Faraday die daaruit voortvloeit.

Vanuit mechanisch oogpunt werken de geïnduceerde stromen via de krachten van Laplace en het Joule-effect als remmen. Wanneer de stromingen ongeordend zijn, wordt het alleen Joule-effect. Mechanische energie wordt afgebroken tot warmte.

Het zou dus een echte revolutie zijn.
Nogal ja!

Nu kun je heel goed een energie-omzetter krijgen. Daar is alles OK.
Ja, een magnetisch verloopstuk, wat niet zo erg is

Hoe dan ook, ik moet je prestaties beter absorberen, omdat ze interessant zijn. Ik beloof het je !!
Bedankt, bedankt .... nogmaals : Cheesy:

A bientôt.


Ik begrijp wat je ons vertelt over de wetten van Lenz en Faraday, ik heb ze een tijdje gekieteld :D

In het geval van dit samenstel blijft de magnetische bron (de permanente magneten) gefixeerd en wordt het resterende magnetische veld alleen roterend vanwege de bewegende schermen, ik redeneer niet langer alleen met gerichte veldlijnen, de schermen werken als " luiken "zoals het zou zeggen Quartz

In de volgorde van samenstellen per laag:

1) Permanente permanente magneten
2) Zelfcompenserende mobiele schermen
3) De mobiele rotor die moet worden gedefinieerd in magnetische materialen (ijzer, ferriet ...), maar geen magneet

Er zal zeker een wisselwerking zijn tussen de rotor en de schermen, maar deze wordt beperkt door de "neutrale" aard van de rotor, en het is in het ontwerp van de laatste dat ik van plan ben te werken.

een beetje zoals de rotoren van de eekhoornkooi, waar verliezen aan ijzer, wervel en hysterese zeer sterk beperkt waren

PS: je lijkt ervan overtuigd dat het werk van de "schermen" direct verband zal houden met het werk dat de rotor terugwint ... dat is de theorie, maar ik geef toe dat het mij niet voor de hand lijkt, ik "visualiseer" niet goed genoeg de interactie tussen scherm en rotor, nog niet, ik ben op zoek naar het eenvoudigste equivalente model, want het in een vergelijking plaatsen is ronduit "MONSTERY"
Het lijkt niet, maar ik heb veel aan de 2 eerste elementen van deze assemblage gewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
akrapovic73
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/05/08, 18:54




par akrapovic73 » 20/05/08, 18:57

nog nieuws?
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 20/05/08, 19:21

Goedenavond, ik heb gewoon snel gelezen wat je hebt gedaan. Ik heb niet alles begrepen, maar als u niets vindt tijdens uw zoektocht naar de stand van de techniek, is het geen soleau-envelop die moet worden neergelegd, maar een patentaanvraag.
De envelop beschermt alleen voor gebruik, maar geeft niet het recht om een ​​licentie of een ander bestand toe te wijzen.
Het is ook noodzakelijk om uit dit gedeelte alles te verwijderen dat de waarde van het octrooi maakt.
Deze openbare verklaringen op zichzelf zijn anterioriteit
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 21/05/08, 00:38

Bof, persoonlijk loop ik niet achterna, maar wie weet is het magnetische verloopstuk een van de verrassingen van dit verbazingwekkende onderwerp, maar niet het doel; en dan, zoals u zegt, de forum fungeert als traceerbaarheid op het ontstaan ​​van het systeem.

want nu zet ik het onderwerp terzijde, ik sta op andere zeer concrete onderwerpen die op het forum, maar ik geef niet op, het is tijd op en ik heb de voorlopige keuze gemaakt om verder te gaan met onderwerpen die net zo belangrijk voor mij zijn

Dat weet ik wel Quartz stoot er een volle pot op

Weldra
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 30/08/08, 13:41

Christophe schreef:Zonder in details te treden, kom ik terug op het idee van magnetische koppeling met een vraag waarschijnlijk een beetje dom voor sommigen: de magnetisatie zou niet de neiging hebben om na verloop van tijd te verzwakken wanneer de magneet permanent aan velden wordt blootgesteld?

hi Christophe

Denk je echt dat een TGV kapot gaat bij magnetisatie?

*
De technologie van "permanent-magneetmotoren" maakt het mogelijk om meer vermogen te produceren voor minder energieverbruik dan met een traditionele motor, stelt Alstom.
http://www.latribune.fr/info/Le-TGV-dev ... nsf-$RSS=1
*
Voor de laatste generaties magneten,
de magnetische terugstroom om een ​​magneet te breken is enorm.
Dat is veel! :)
vandaag
een magneet N52 van 1g produceert een werk van 1kg (om het af te nemen)
en 500g op een afstand van 0,5 mm
[/ Quote]
Als het antwoord nee is, denk ik dat verdere studie van het idee interessant kan zijn. Als ik het goed begreep (sorry dat ik dit "bestand" echt niet heb gevolgd) zou dat het mogelijk maken om een ​​koppeling te maken met een variabel overgedragen koppel?

Hoe zit het met het maken van een nieuw onderwerp om uw 1er-resultaten te presenteren? Omdat het in het magnetische motoronderwerp te verloren is :(
[/ Quote]
De meest voorkomende magneetmotor is die van uw DVD en DD.
Voor het 'herstel' moet u de elektronische besturingsmodule bewaren
van de motor.
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
voitureaeau
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 15/12/08, 09:14

Water auto




par voitureaeau » 21/01/09, 08:04

Een auto met water hybridiseren is mogelijk. kijk: IK BEN EEN VUILE SPAMMER
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/01/09, 08:34

Loch Ness Monster, The Return, X th editie : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
yanyan26
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 23/12/06, 16:27
Plaats: Drôme (26)




par yanyan26 » 21/01/09, 09:02

Een auto met water hybridiseren is mogelijk. kijk


Warf werf werf Beeld

Sorry dat het de zenuwen zijn Beeld
0 x
http://yanyan.26.free.fr/


De natuur is een evenwicht parfait.Si jij er goed uitzien, zal het aan u openbaren kan zijn geheim.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Water Car




par Capt_Maloche » 21/01/09, 09:55

voirureaeau schreef:Een auto met water hybridiseren is mogelijk. kijken:


AH NEE! DE CONNERIES ZIJN GENOEG !! 50% besparingen Beeld

natuurlijk kunnen we hybridiseren met water, maar niet zo

en bovendien is er de econologiebanner onderaan de pagina !! Toff, ben je het daarmee eens ??? : Cheesy:

Verkopers van dit soort zwendel moeten worden gevangengezet :onheil:

EH! water kar! welke stroom produceert uw gadget? met welke intensiteit?

Weet u dat de productie-opbrengst lager is dan 1 met een traditionele elektrolyseur? en dat het motorrendement 20% is om stroom op de alternator te produceren? dat de dynamo-efficiëntie lager is dan 1? dat uw totale rendement 10% zal zijn?

PFFFF!

Ga dit onderwerp liever bekijken: https://www.econologie.com/forums/voiture-di ... t5849.html
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Water Car




par Christophe » 21/01/09, 12:14

Capt_Maloche schreef:en bovendien is er de econologiebanner onderaan de pagina !! Toff, ben je het daarmee eens ??? : Cheesy:


Niet teveel nee, maar ik kan ook niet alles beheersen ... dat wil zeggen dat ik niet kan voorkomen dat een webmaster de banner voor econologie neemt en op zijn site plaatst ...

Met andere woorden: niet veel te doen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten