Johnson magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 15/05/09, 23:33

gegyx schreef:Ik zie in de reacties van de video dat je volop aan het zoeken bent...http://www.youtube.com/watch?v=bRAWaEorLbk

Dit resultaat lijkt mij meer in overeenstemming te zijn met die van Quartz die ons fascineerde met zijn vele ervaringen.
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 17/05/09, 15:25

Een beetje entertainment terwijl u wacht.
Ik heb ook de horizontale resulterende kracht tijdens de reis berekend. Door te integreren is de totale som uiteraard nul, op fouten na.

https://www.econologie.info/share/partag ... JXPRN.mpeg
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/05/09, 18:33

ja, maar rekening houden met de traagheid van het systeem?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 17/05/09, 18:45

Het is voor een vermaak seulement :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16086
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5231




par Remundo » 17/05/09, 19:06

Hallo Jam en Olifant,

Dus Jam, detecteer jij de magnetische echo's van verre volkeren? Zodra ze een beetje "gratis energie" sturen... :P

Let op: traagheid is geen energiebron, maar slechts een opslag van kinetische energie : Idee:
0 x
Beeld
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 17/05/09, 19:19

Op dit moment kijk ik tegelijkertijd in een ander raam naar de astronauten die de Hubble-telescoop repareren.

Wat de beroemde Mylow doet, is buitengewoon, zoals ik heb gezien. Zeer binnenkort zullen er zeker werkkopieën zijn. Dit verklaart echter niet hoe het werkt. :!:
0 x
Padawan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 260
Inschrijving: 05/01/06, 13:27
x 6

kopiëren




par Padawan » 17/05/09, 19:35

Hallo allemaal,
raak niet verstrikt in het spel van tijdverspilling op YouTube en vooral geld!
hij is erg aardig met zijn zogenaamde tutoriallessen in 12 video's, maar niets is op dit moment doorslaggevend voor degenen die geld en tijd in zijn ervaring hebben gestoken....probeer het eens
Ik heb het net gemaakt, maar niets ondanks de 1000 en 1 oplossingen van de hoeken en afmetingen van de magneten.
aan de andere kant zal ik binnenkort op YouTube een ervaring laten zien van een magnetische versneller die zichzelf zou kunnen sluiten....maar pas op voor de verzadiging van de rotor, dus stop na een bepaalde tijd...!!!!Wij bieden hem geld om zijn experiment uit te voeren in het bijzijn van ingenieurs of wetenschappers, maar Mr.
ziet er goed uit en speelt het liefst op YouTube! dat is allemaal niet zo serieus! mensen die te kwader trouw zijn, kunnen jarenlang een show op internet zetten, maar niet in werkelijkheid!
Ik vroeg hem om zijn experiment live voor mijn ogen uit te voeren als ik kwam, maar dat is oké! hij heeft mij geblokkeerd in reacties!!
goede ervaringen allemaal
padawan
0 x
Terug naar de toekomst
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 17/05/09, 19:51

Er is nog een andere uitleg van Allan Sterling op zijn site, die de methode geeft voor het positioneren van de magneten vanaf het begin totdat de draaitafel met succes is gedraaid. Waarschijnlijk zal dit binnenkort op video verschijnen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16086
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5231




par Remundo » 17/05/09, 20:00

Ik ben het met Padawan eens.

Er zit zeker magnetische energie in zijn systeem die wordt omgezet in mechanica... Er was echter geen creatie van energie, en het is waarschijnlijk dat naarmate de stijging in snelheid vordert, de magneten steeds minder "sterkte" hebben (demagnetisatie). ?

Er wordt vooral gesproken over het thermische koeleffect... dat doet me denken het magnetocalorische effect ontdekt in 1881 door Warburg

En nogmaals, ik spreek hier in de veronderstelling dat wat wordt aangekondigd echt is en niet nep.

Hier en daar worden er een paar ideeën rondgegooid, maar ik geloof dat ‘de zoektocht naar overeenheid’ nog niet klaar is om te eindigen :D
Dernière édition par Remundo de 17 / 05 / 09, 20: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Beeld
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 17/05/09, 20:13

Ok Remundo,
Aangezien er werd gezegd dat de magneten na een tijdje afkoelden, zou het dan mogelijk zijn om je voor te stellen dat de energie afkomstig zou zijn van de omgevingstemperatuur met een magnetocalorisch effect.

Temperatuur -> magnetocalorisch effect -> magnetomechanisch effect?

Of nogmaals, met een hoge temperatuur (zonder demagnitisatie) -> sterker effect?

Mediteren
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten