Johnson magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 07/05/09, 17:11

elephant schreef:Ik zeg het, en ik zeg het nogmaals plechtig tegen iedereen: als je iets wilt BEWIJZEN,...




in zijn geval heeft hij niets te bewijzen en wil hij ook niets bewijzen!!

dat maakt het verschil!!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 07/05/09, 17:12

Capt_Maloche schreef:Laat hem het buiten uitvoeren, en als het nog steeds "werkt", zal ik hem zien om het te controleren en verslag uit te brengen.


Ik denk dat je droomt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/05/09, 00:28

Tagor schreef:in zijn geval heeft hij niets te bewijzen en wil hij ook niets bewijzen!!

dat maakt het verschil!!


Heb je het hem gevraagd?

Dus waarom publiceert hij deze video's met zoveel zorg, als we het niet kunnen verifiëren of reageren?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 08/05/09, 07:34

Capt_Maloche schreef:
Heb je het hem gevraagd?

Dus waarom publiceert hij deze video's met zoveel zorg, als we het niet kunnen verifiëren of reageren?



Het zou het beste zijn als u het hem vraagt
maar hij heeft al deze vragen al beantwoord
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 08/05/09, 11:28

Capt_Maloche schreef:Dus waarom publiceert hij deze video's met zoveel zorg, als we het niet kunnen verifiëren of reageren?


hier is zijn antwoord

http://www.youtube.com/watch?v=J7MghJpAtrk


Chase212327 (6 uur geleden)

Beste Mylow,
Wat een heel teder en respectvol iets om Howard Johnson te eren. Jij draagt ​​nu zijn fakkel.

Wees sterk Mylow. Er staan ​​jou en al je nieuwe vrienden veel uitdagingen te wachten. Je bent erin geslaagd Howards werk niet te laten sterven. Draag Howard's werk alstublieft voort met niets anders dan geluk, moed en trots.

Je hebt een draaiende schijf. Maak geen aanvullende claims, behalve ter ere van het werk van Howard Johnson. Laat de wetenschappers u en ons uitleggen "waarom" het draait.

0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/05/09, 14:20

Ik ging naar de pagina over Howard Johnson op Quanthomme:

http://quanthomme.free.fr/energielibre/ ... Kawai2.htm

en ik bleef nog steeds erg geïntrigeerd door de curve van JL Naudin, die asymmetrisch is en ik heb inderdaad vaak (altijd) opgemerkt dat bij de magnetische contacten van alarmsystemen de afstand tussen de magneet en het contact altijd groter was, waardoor ze het apparaat lieten vallen, om het vervolgens vast te stellen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 09/05/09, 11:39

elephant schreef:...en ik bleef nog steeds erg geïntrigeerd door de curve van JL Naudin, die asymmetrisch is en ik heb inderdaad vaak (altijd) gemerkt dat bij de magnetische contacten van alarmsystemen de magneetcontactafstand altijd groter was om het apparaat los te laten dan om het in werking te stellen


Welnu, dit is normaal omdat het magnetische moment (de kracht) evenredig is met het kwadraat van de afstand:
Om uw apparaat los te maken, dat vastzit aan de bron van de magneet, ontstaat er dus een aanzienlijke kracht
Om uw apparaat aan te trekken dat noodzakelijkerwijs ver weg is, dus een zwakkere kracht
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6874
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2842




par gegyx » 10/05/09, 00:06

Saga Mylow-suite

Nouvelle filmpje vandaag
Op dringend advies van de Peswiki-groep (voor meer geloofwaardigheid en snelle wereldwijde informatie), zodat hij probeert zijn wiel opnieuw te maken met magneten die gemakkelijk toegankelijk zijn voor aankoop, waarvan Sterling hem een ​​batch stuurde, besloot Mylow dit te doen.
Dit is zijn verdienste.

Hij laat een beetje de positie van de statormagneten zien (wat we wisten), probeert de afmetingen te geven, in inches... En zegt eigenlijk alles... Uiteindelijk niet al te betrouwbaar.
Voor de juiste afmetingen van de magneten is de Peswiki-site het beste, aangezien zij degenen zijn die ze hebben verzonden.
http://peswiki.com/index.php/OS:MYLOW:Plans:Version_2.0

Door naar de leveranciers te gaan die op de pagina worden aangegeven (allmagnetics.com, enz.), hebben we alle nauwkeurige informatie over afmetingen, alnicos, enz.

De meegeleverde staafmagneten, die hij in zijn bezit heeft, lijken niet goed, aangezien ze veel korter zijn dan de breedte van de eraan bevestigde stators.
Des te beter, dus we zullen zien of hij nog resultaat boekt.

Deze video is echt gemiddeld, maar het is een begin en hij is op de goede weg naar bevrijding.

Ik wacht op indicaties en met vallen en opstaan ​​om de staafmagneten met meer of minder ruimte te plaatsen, want dit zou de oorzaak van succes zijn. Overal dezelfde ruimte en dat werkt niet.

Het enige dat u hoeft te doen, is voorzichtig zijn met uw manier van werken.
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 10/05/09, 02:50

Ik moet gewoon wat magneten gaan halen bij RONA en HOME-DEPOT een paar honderd meter van mijn huis. Als hij aan het einde van zijn instructievideo's zijn motor aan het draaien krijgt, ga ik ten slotte wat magneten halen.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 13/05/09, 15:46

jam schreef:Ik moet gewoon wat magneten gaan halen bij RONA en HOME-DEPOT een paar honderd meter van mijn huis. Als hij aan het einde van zijn instructievideo's zijn motor aan het draaien krijgt, ga ik ten slotte wat magneten halen.



alle fasen van de montage van de MM mylo zijn nu
op het internet...

Kapitein, je kunt zelf zien dat er geen truc is
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 72-gasten