Johnson magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 01/05/09, 22:56

Faraday, Maxwell, Newton :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 01/05/09, 23:19

Het is duidelijk dat er ergens een energiebron is... Maar die is goed verborgen.

Ik vind vooral het draaipunt een beetje groot... Sommige van de zwarte magneten kunnen ook bronnen zijn.

De man is een goede... goochelaar : Idee:
0 x
Beeld
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 02/05/09, 00:19

Heb je de tweede video gezien waarin hij de machine volledig demonteert? Het lijkt erop dat er slechts één omzet is. :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 02/05/09, 00:41

Dit jaar de bijnaam mijnlaag (uit Chicago, net als Barrack) maakte een hele reeks video's, altijd met hetzelfde aluminium plateau, de rotor gemaakt door zijn broer.
Een statormagneet (?: zeer zwak) bovenaan op de steel en U-vormige alnicomagneten in de rotor.
Nou, het draaide langzaam (de links van vuilnisbakken4 bovenste).
Ik was begonnen met het opnemen van zijn video's (sinds mijn DD in Raw veranderde ... : Cry: ), en ik stopte omdat het saai was: lange monologen, niet te technisch, gewoon goed om Engels te leren.
Toen werd deze heer plotseling bang en verwijderde al zijn video's.
Drie dagen later bracht hij wat nieuws.

Twee dagen geleden ging ik terug naar haar YouTube-kanaal en het was weg.
Tijdens het zoeken naar “Mylow” kwam ik “ Projectmagma » met deze 7 nieuwe video's en verschillende rotormagneten (vierkante staafjes van circa 1,5 x 1,5 x 6 cm).
Het is dezelfde man met hetzelfde dienblad, zijn centrale hub, zijn galg, zijn tafel, zijn lamp, zijn rommelige lade, zijn kleine kamer, zijn kat, zijn kakatoe en zijn monologen...
Het lijkt erop dat hij zijn nieuwe video's gaat verwijderen omdat hij zegt dat hij vrede thuis wil.
Er lijkt enige controverse te bestaan ​​omdat Sterling hem had gevraagd hem te komen opzoeken, en hij weigerde.

De magneten zijn niet erg sterk en daarom werkt het misschien. Net genoeg traagheid om uit de vorige val te ontsnappen.
Maar er is een duidelijke verbetering, door uw stator te verdubbelen door hem een ​​beetje verschoven te plaatsen.
Eindelijk komen we dichter bij de oorspronkelijke plannen van Howard Johnson, die destijds alleen maar keramische magneten had…

Met al zijn monoloogvideo's lijkt de man oprecht, geen doe-het-zelf-cador, zijn magneten worden niet zo regelmatig gepost. Het kostte hem drie dagen van non-stop aanpassingen om zijn machine werkend te krijgen. En het resultaat is er.
Geen belediging voor de pijlers van het wetenschappelijke pantheon.
0 x
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 02/05/09, 00:52

we moeten niettemin toegeven dat als er een mechanisme achter zit, het goed verborgen is!

Maar goed, in plaats van voor deze video's te staan ​​en te proberen te ontkennen wat hij doet, kunnen we proberen het te reproduceren (wetende dat volgens de peswiki-site andere mensen erin zijn geslaagd het te reproduceren)

:|
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/05/09, 10:41

Gegyx zei:

Het kostte hem drie dagen van non-stop aanpassingen om zijn machine werkend te krijgen. En het resultaat is er.


de afstelling moet in feite delicaat zijn: de traagheidskrachten moeten groter zijn dan de aantrekkingskracht van de stator-rotor op de plaats waar de race zou moeten eindigen. Nog een montage die een van onze econologievrienden had gemaakt, maar dan in verticale richting, zou in deze richting aangepast moeten kunnen worden, ik heb er destijds over gesproken, maar ik herinner me de naam van het onderwerp niet meer.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 02/05/09, 10:56

olifant / het was Padawan

********************

Mylow-saga als vervolg op /

Vandaag, 2 mei, zijn de video's van het Projectmagma-kanaal verdwenen.
http://www.youtube.com/user/projectmagma

Er blijft er maar één over, die onbruikbaar is geworden, omdat hij een blinddoek heeft omgedaan die alles bedekt.
Hij is van streek door de negatieve opmerkingen van overtunity.com…

Maar de vaste klanten van Mylow weten hoe ze hun belangrijke video's op internet moeten bewaren en reproduceren.
---
Mylow zoekt rust, want eigenlijk is het nogal een “melksoep”!
: Lol:
***************
EDIT: vanavond zaterdag 2 mei om 22 uur is het projectmagma-account op YouTube gesloten.
(Hij is een man van zijn woord!)
:D
Dernière édition par gegyx de 02 / 05 / 09, 22: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 02/05/09, 12:44

Ik zou het graag willen reproduceren, maar dan heb ik de kenmerken van de gebruikte magneten nodig, hun grootte, maar ook hun plaatsing op het bord!

:|
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 02/05/09, 12:55

Hallo,
Een tijdje geleden, Lietseu gaf me het adres van een site die supermagneten en andere verkocht.
Ik weet niet of hij je heeft gestuurd:
http://www.aimantsneodyme.eu/F_home.html
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 02/05/09, 13:27

Ja, er zijn de halve cirkels die ik nodig heb!

Laten we uitgaan van 4 halve cirkels en een groot blok van 40een... wat ons nog steeds €97 oplevert

Hum, ik kan het beperken tot 2 halve cirkels en het aantal blokken verminderen... valt nog te bezien. Het moet gezegd worden dat ik sowieso breed ben!

Ik heb een aantal magneten uit de luidsprekers weten te halen, maar dat zijn cilindrische magneten (tenzij het me lukt ze in tweeën te snijden). Net zoals ik grote industriële magneten heb, maar het probleem is dat ze te groot zijn (meer dan 2 cm lang en 30 cm breed) en krachtig (ik heb er al mijn vingers mee geknepen!!!)

:/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten