Johnson magnetische motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 17/05/09, 20:23

In ieder geval lijkt het verzamelde vermogen erg laag...

Vanavond doe ik een beetje sciencefiction...

We kunnen ons magneten bij kamertemperatuur voorstellen... die in beweging komen en in staat zijn magnetische energie vrij te geven, die door dipolaire interactie in mechanica wordt omgezet.

Daarbij zouden de magneten afkoelen... Maar het onderhoud van het systeem zou verzekerd worden door de warmte van de kamer...

Is dat jouw redenering Jam?

Het probleem is dat het een thermodynamisch onmogelijke monothermische motor is.

Ik denk eenvoudiger dat een groot deel van de magnetische energie van de interactie tussen magneten erin slaagt door demagnetisatie in zijn systeem vrij te komen.

Stel je het ding voor als mechanische veren die ontspannen, of zuigers van samengeperste lucht. Potentiële energie wordt kinetisch bij constante totale energie, behalve verliezen (hysteresis, macro-/microscopische wrijving)

Maar ik denk, speculeer, veronderstel, stel je voor... 8)
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6874
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2842




par gegyx » 17/05/09, 21:26

Rhoo! Padawan, je maakte hem weer van streek, en hij verwijderde zijn tutorials, het werk van ongeveer twintig dagen. Of beter gezegd: de nachten, want de man is vrachtwagenchauffeur in Chicago.
Sterling bood hem van alles aan. Zelfs betaald worden om experimenten te doen in plaats van vrachtwagenchauffeur te zijn. Nee!
Monsieur is een topkunstenaar, hij brengt lijm op de magneet, concentreert en plaatst de magneet op de ideale plek op de drager, hij controleert en begint blok na blok opnieuw. Hij leeft met de geest van Johnson (Shilow-legende).
Hij wil graag speelgoed op de markt brengen. Net als kunstenaars is hij temperamentvol.
Maar hij is een kunstenaar van zijn eigen soort. En genieën worden vaak na hun dood herkend.

Padawan, had u al ferriet- en alnicomagneten in uw apotheek?
Heb je al zijn video's gevolgd, en als je goed Engels verstaat, dan heb je vast meer geleerd dan ik, over zijn werkwijze en zijn zekerheden.
Maar als geschoolde wetenschapper heb je ze misschien niet goed begrepen?

Remundo / Onmogelijk zou Auvergne zijn?
: Cheesy:
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 17/05/09, 21:36

We moeten Mylow niet te veel kleineren. Het lijkt erop dat hij autistisch is, vandaar dat hij moeilijk normaal kan functioneren. De video met zijn tweelingbroer was een juweeltje :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/05/09, 22:00

Remundo schreef (en ik bedank hem, een dag niet leren is een dag verspild)

Er wordt in het bijzonder gesproken over het thermisch koeleffect... dit doet me denken aan het magnetocalorische effect dat in 1881 door Warburg werd ontdekt


Het moet gezegd worden dat dit geen algemeen en wijdverbreid begrip is. Dus de vraag is:

Is een zichzelf onderhoudend systeem dat de omgevingstemperatuur verlaagt werkelijk zelfonderhoudend: het risico van gebruik op industriële schaal zou leiden tot een afkoeling van de planeet.
De tijd zal het leren .
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 17/05/09, 23:34

In de natuurkunde vereist 'werk' in de zin van energie die beschikbaar is in een geordende vorm het bestaan ​​van twee bronnen, de ene hoog en de andere laag, met een 'stroom van iets' tussen de twee bronnen...

Voorbeeld 1: waterval
hoge bak H / lage bak, waterstroom:
mechanisch werk = massastroom x zwaartekracht x deltaH x tijd
potentiële energie in: massa x zwaartekracht x H

Voorbeeld 2: elektriciteit
hoog potentieel V (+) / laag potentieel (-), stroom van kosten
elektrisch werk: laadstroom x deltaV x tijd
Potentiële energie in: lading x potentieel V

Voorbeeld 3: warmtemotor
warme bron T / koude bron: warmtestroom
mechanisch werk: thermische stroom x deltaT x tijd
Potentiële energie in: thermische capaciteit x T

Voorbeeld 4: magnetisme
laten we eens kijken naar een imposante magnetische bron bext en een permanente magneet M

de gedemagnetiseerde bron zou "de atmosfeer" zijn: werk: stroom van M x deltaB x tijd

Voortzetting van de analogie:

Naast magnetische bron / niet-magnetische bron
magnetisatiestroom die van de mgt-bron naar de amgtische bron gaat
mechanisch werk: debiet van M x deltaB x tijd
Potentiële energie in: Magnetisatie x B

Wat mij tot deze redenering brengt is de observatie van de machine waarbij de magneten periodiek voor een vaste "externe" magneet passeren

Het probleem is dat de mooie mechanica stopt wanneer de delta tussen de bronnen verdwijnt...

Ik denk dat magnetische motoren die in goed vertrouwen worden gepresenteerd een langzame demagnetisatie ondergaan, wat de illusie wekt dat ze gratis energie leveren.

Het is ook mogelijk dat de bewegende permanente magneten worden beïnvloed en gedemagnetiseerd worden (een beetje alsof in de andere voorbeelden de massa of lading afnam tijdens de stroming)

Laat ze een aantal dagen branden en een lamp van stroom voorzien met spannings-/ampèremeting... : Idee:

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/05/09, 07:59

Remundo zei:

Laat ze een aantal dagen branden en voed een lamp met spanning/ampère-meting.


Ik denk niet dat het mogelijk is, gezien de zeer lage vermogens, maar het meten van de sterkte van een magneet zou niet zo moeilijk moeten zijn. We zouden ook in de montage een luchtsmoorspoel kunnen integreren die is aangesloten op een meetapparaat met hoge impedantie, om de beweging niet te vertragen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 18/05/09, 10:12

Zelfs een klein lampje van 1W? : Cheesy:
0 x
Beeld
chrisleblay
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 134
Inschrijving: 16/06/07, 01:35
x 4




par chrisleblay » 19/05/09, 12:58

In deze video zien we de man: mijnlaag.
Een blik van genie zeker boven normaal.
http://www.youtube.com/watch?v=LIKbleBN1f0

Remundo thermodynamisch redeneren is aan de orde thermische basis dus feitelijk is de bron van de redenering niet van toepassing op de magnetische kracht.

chris
Dernière édition par chrisleblay de 23 / 05 / 09, 01: 04, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6874
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2842




par gegyx » 19/05/09, 13:57

Het is goed om de ketting van deze schakel in favorieten te bewaren, want er zijn er nogal wat bewaard gebleven.

Mylow-saga (vervolg en einde?) :D
Kom op, nadat hij zijn geduld had verloren en zijn video's had verwijderd, ging hij op consultatie, want hij verloor 10 kg...
Deze man is een fenomeen: hij heeft een manier gevonden om af te vallen in de Verenigde Staten! Hij gaat een fortuin verdienen.
Of misschien lieten de MIB's hem polonium proeven...
Tussen kattenleptospirose en kaketoe psittacose is hij gedoemd...
In zijn laatste bericht zei hij dat hij zes maanden vakantie nam.
----
Toch wordt na beeldverwerking een video geproduceerd, met sterke verdenking van fraude.
http://www.youtube.com/watch?v=bw-8YJvicrw
Ik heb geen tijd om de reeds opgenomen video's te controleren. Maar de twijfel is sterk.
Het lijkt erop dat dit zou zijn om toezeggingen te doen aan de MIB's...
: Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 19/05/09, 15:04

Hallo Gegyx,

Nou... zowel Mylow als de andere "ontkennings"-film [zeer goed in elkaar gezet]... er zijn er die tijd te verspillen hebben :D

Bedankt jongens voor de show!! 8)
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 52 gasten