Meta-fysica forum over vrije energie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 20:24

Tagor schreef:
RealWheel schreef:
Hij nee, ik ja!


is het dezelfde stijl als de dufour-motor?

http://idf.udppc.asso.fr/IMG/pdf/G6_Etu ... ionnel.pdf


Op het bijgevoegde document is er een verwijzing naar het bedrijf AIXOGEN MOTORS. Na wat zoeken kwam ik de volgende link tegen: http://aixogen-motors.com. De oprichter van het bedrijf zou Philippe DUFOUR zijn.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 20:30

Tagor schreef:

Voor de 1e schakel (Dufour) is het een simpele slinger



Neen !
absoluut niet !
het is een dubbele slinger: milkovic-stijl !!

Ik heb een beetje van deze stijl van slingeren, met pianodraad
die beweegt met een zeer kleine zonnesensor!!


Ja, je hebt gelijk, de beweging van de 1e slinger wordt vanuit een bepaalde hoek geblokkeerd door een stop, daarna vervolgt de 2e slinger zijn race uiteindelijk aangetrokken door een magneet.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 20:33

8)
Dernière édition par Alain G de 30 / 06 / 10, 21: 27, 1 keer bewerkt.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 30/06/10, 20:41

De motor van Kostoff is een door een luchtcompressor aangedreven motor en geeft geen over-eenheid!

Er wordt net zoveel energie besteed om het te activeren als er wordt geleverd!


http://peswiki.com/index.php/Directory: ... ty_Machine
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 20:44

coucou789456 schreef:hallo

Naar mijn mening is het modieuzer dan die oude halfrupsmotor uit de vorige oorlog!


persoonlijk probeer ik zoveel mogelijk Frans te kopen, zo niet tenminste Europees, het is een minimum...

zoals ik al zei voor een andere deelnemer aan de forum, zal het binnenkort nodig zijn om toe te voegen RealWheel de grote, RealWheel de magnifieke ...tenzij het klinkt als een bepaalde Mikhail die in 2005 topics creëerde over econologie en die zichzelf de een na de ander opgesloten zag zitten door zijn manier van gedragen, jouw weg is er niet ver van verwijderd. zie hier voor degenen die een kort geheugen hebben of lui zijn om te zoeken: https://www.econologie.com/forums/free-energy-t408.html

het is geen kwestie van censuur maar uiteindelijk ergeren we ons aan je bewering, we moeten je op je woord geloven, zonder bewijs, dat is niet genoeg voor mij.

jeff


Niets belet om kritiek te leveren op de machine die ik op mijn portaal heb gepubliceerd. Is het superunitair, ja of nee? Heb ik gelijk als ik beweer dat superunity mogelijk is? Produceert de beschreven machine overtollige energie? Waar komt het vandaan?

Niets zal mijn dagelijks leven fundamenteel veranderen, tenzij ik erin slaag verschillende superunit-motoren industrieel te ontwikkelen.

In tegenstelling tot wat u suggereert, heb ik geen erkenning nodig.

Ik kon niets communiceren over mijn werken die het resultaat zijn van een lang persoonlijk werk. Door een paar ideeën te communiceren, krijg ik venijnige kritiek, niet op de inhoud maar op mijn manier van zijn.

Dit is het tastbare bewijs dat hierover geen serieuze discussie gevoerd kan worden forum.

Dus ik heb het document op mijn portaal verwijderd.
Dernière édition par RealWheel de 30 / 06 / 10, 21: 41, 1 keer bewerkt.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 20:58

[quote="Alain G"][/quote]

U hebt niet het recht om iemands persoonlijke gegevens bekend te maken en u hebt geen formeel bewijs van wat u zegt.

Ongeacht mijn verzoek om dit bericht gericht aan de beheerder van de Econologie-site te vernietigen, overweeg ik hoe ik u voor de rechtbank kan dagen wegens illegale publicatie van strikt persoonlijke informatie. Ik zou ook graag willen dat u hiervan wordt uitgesloten forum in overeenstemming met het Handvest.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 30/06/10, 21:02

Ja Alain G, je post is niet erg slim, het bevordert "het debat" niet :!:

RealWheel, wanneer laat je ons de gedetailleerde blauwdrukken van je motor en de bijbehorende berekeningen zien, zodat we het kunnen controleren?
Discussies gaan rond!
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 21:10

NLC schreef:Ja Alain G, je post is niet erg slim, het bevordert "het debat" niet :!:

RealWheel, wanneer laat je ons de gedetailleerde blauwdrukken van je motor en de bijbehorende berekeningen zien, zodat we het kunnen controleren?
Discussies gaan rond!


Gezien het incident veroorzaakt door a forumU bent gewend aan deze site, ik geef er de voorkeur aan geen verdere informatie te verstrekken. Iedereen moet begrijpen dat er grenzen zijn die niet overschreden mogen worden. Als we IT vragen om de databases niet met elkaar te verbinden, is het niet aan een paar ijverige mensen die zich rechten aanmatigen die de wet hen niet toekent.

Alain G. heeft er belang bij om zijn post zo snel mogelijk te verwijderen!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 30/06/10, 21:24

re

Als ik erin zou slagen het taboe te doorbreken dat sinds de 18e eeuw door de Academies van Wetenschappen is ingesteld, zou ik ongetwijfeld recht hebben op de erkenning van de natie: het Legioen van Eer!


dat zou te weinig zijn, in ieder geval een energiekeizer, een nieuwe despoot die voorstelt de oliemaatschappijen en hun financiën te vervangen door de zijne.

kortom, ik heb niet gezien wat alain G schreef, persoonlijk als ik te geïrriteerd ben door een forumeur, ik beledig hem niet, maar het is aan de limiet...

daar is het niet langer pretentieus, het is... Ik weet niet eens hoe ik dit moet kwalificeren...

jeff
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 30/06/10, 21:30

coucou789456 schreef:daar is het niet langer pretentieus, het is... Ik weet niet eens hoe ik dit moet kwalificeren...

jeff


Oké, dit is het laatste bericht dat ik hierover post forum.

Blijf energie besparen! Wat u verbruikt, betaalt u hoe dan ook tegen de prijs van goud. De laatste verhoging van GDF-SUEZ is goedgekeurd.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten