machine Bedini

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
molux
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 09/05/07, 09:56
Plaats: Parijs

Bedini




par molux » 09/05/07, 17:48

Hallo,

Hartelijk dank aan iedereen voor je leuke feedback, het was me een genoegen.
Wat betreft de vragen van "on unit" probeer ik ze hier te beantwoorden:
http://www.syscoil.org/index.php?cmd=nav&cid=8

Wat betreft het deel van de energieproductie, moet u bijvoorbeeld het SG-schema analyseren en dan dit artikel van Tom Bearden lezen, ik zou het willen vertalen, maar het kost veel tijd.
http://www.syscoil.org/index.php?cmd=nav&cid=71

Wat betreft het aantal batterijen, het kan werken met een enkele batterij die blijkbaar niet zal ontladen, maar het is nodig om de stralingsenergie af te geven in bijvoorbeeld een flitsbuis, zo niet, dan zit het direct in het silicium van de 2N3055 dat weinig verbrandt op zijn heatsink. Het voordeel van het plaatsen van 2 batterijen is om de hoeveelheid stralingsenergie die je opwekt te "visualiseren".
Als u met een opgeladen voedingsbatterij de oplaadbatterij kunt opladen zonder de voedingsbatterij te debiteren, weet u hoeveel stralingsenergie u hebt afgeschraapt.

Voila, ik hoop dat ik je vragen heb beantwoord, eigenlijk heb ik hulp nodig bij het vertalen van de documenten om online te zetten, enz ...
en monteer vooral meerdere replica's om de levensvatbaarheid te garanderen

Weldra

Molux
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/07, 15:17

nou, ik ga het afdrukken en vanavond lezen, het zal hier al zijn
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
molux
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 09/05/07, 09:56
Plaats: Parijs




par molux » 10/05/07, 18:42

Hallo,

Ik heb zojuist een paar leveranciers vermeld voor de geëmailleerde koperdraad, de zwaailichten (neon), de magneten, enz ... Ik heb het vanavond online gezet

PS: Elephant, vergeet niet je papier te recyclen ....

A ++

Molux
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/07, 20:31

dus ik heb niet eens dubbelzijdig afgedrukt : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 12/05/07, 18:55

Nou, ik begon de 20 pagina's in het Engels te lezen.
Ik ben alleen op pagina 3, het is compact: ik val snel in slaap! :D

er is eten en drinken in deze eerste 3 pagina's.

niet erg conventioneel als fysiek in deze toespraak, het spreekt over het terugwinnen van de energie van het vacuüm en het vormen van een negatieve weerstand met behulp van de accumulator .... Ik hou van!
Ik herinner me niettemin (met het filter van mijn elektronica-analyse), voordat ik verder ging dat het geheim van de constructie is om het zelf op te laden
op het moment dat het door een reactie (wet van Lorentz) de magneet zou moeten vertragen door een negatieve weerstand, wat natuurlijk het effect van aantrekking van de magneet door het zelf zou opheffen.

na het volgende nummer!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
molux
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 09/05/07, 09:56
Plaats: Parijs




par molux » 13/05/07, 13:55

Hallo,

Nou dat is het, ik heb eindelijk leveranciers gevonden van magneten en lange stukken geëmailleerd koperdraad. Ik publiceerde de lijst op syscoil.org, met ongeveer 50 € kunnen we het belangrijkste materiaal vinden voor het maken van replica's, de rest kan vrij gemakkelijk worden hersteld.

A ++

Molux
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/05/07, 22:22

wat buitengewoon "storend" is op de pagina's die ik al heb gelezen, is dat de auteur uitlegt dat er verschillende stromen in een batterij zijn: de stroom van elektronen die er normaal doorheen gaat tijdens het opladen en de stroom van loodionen die uit de ene plaat naar de andere: er ontstaat een puinhoop die ik nog niet heb begrepen tussen het moment waarop we opladen en het moment waarop de ionen allemaal bewegen in een mooie mic mac van "vacuümenergie", zonder het minste figuur, de minste tafel, de minste schetsen.

Ik zou niet zo ver willen gaan om te doen alsof de Bedini-machine niet werkt, maar ik ben helemaal niet overtuigd door deze opmerkingen!
Naar mijn mening is dat helemaal niet zo!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
molux
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 09/05/07, 09:56
Plaats: Parijs




par molux » 14/05/07, 00:25

Hallo,

Hier is een diagram dat u probeert uit te leggen, geloof ik, Bearden noemt het Battery Poping

Beeld
Cliquez ici om de uitleg van Bearden te zien

Als het je kan helpen

A ++

Molux
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/05/07, 09:57

het is eigenlijk niet zozeer wat ik probeer uit te leggen, maar eerder wat ik probeer te begrijpen :D

wat de relatie met vacuümenergie betreft, ben ik verre van overtuigd.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
molux
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 09/05/07, 09:56
Plaats: Parijs




par molux » 14/05/07, 12:25

Hallo Olifant,

Leuk om Franse mensen te vinden die geïnteresseerd zijn in dit proces, ik hoop dat we erin slagen om vooruit te komen ...

- Kun je me herinneren aan wat al een zwart gat is?
- Kun je me herinneren aan het niveau van begrip dat we in 2007 hadden?
- Kun je me ervan overtuigen dat de SMOT-ervaring geen latente energie bevat?
- Daag je het concept van nulpuntsenergie uit?

Bovendien zijn er verschillende stellingen over het functioneren van de Bedini, die niet allemaal vermelden, ze suggereren theorieën ...
Ik geloof dat Bedini de stelling van stralende energie bevordert, Bearden die van het gewicht van ionen.

Ik ben ook erg sceptisch over het Bedini-systeem, maar in dit soort projecten moet je accepteren dat je nieuwe dingen leert, zelfs als dit betekent dat je moet crashen en een urluberlu moet passeren. Dit is wat me op zijn minst dwingt om met mijn eigen ogen te proberen te zien:

- Het aantal naschokken
- De literatuur beschikbaar sinds 1970 rond deze onderwerpen
- Het gebrek aan begrip van zwarte lichamen, zelfs in 2007 door onze "grote" wetenschappers.
- Tesla's werk

Er is veel verwarring over Over Unity, stralingsenergie, COP> 1, vacuümenergie, eeuwigdurende bewegingen, enz ...
Dit is een fundamenteel debat:

Is de rotatie van de aarde op menselijke schaal een voortdurende beweging?

A ++

Molux
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten