Kleine ideeën: verbetering van de waterstofgenerator!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2

Kleine ideeën: verbetering van de waterstofgenerator!




par xboxman4 » 12/08/08, 16:16

Goedemorgen allemaal. Het is een tijdje geleden dat ik econologie heb vastgehouden (een beetje zoals iedereen ^^) om de verschillende discussies over vrije energie te volgen. Ik was eerst geïnteresseerd in de magnetische motor, maar omdat ik geen functionele motor had gezien (afgezien van die van Minato maar niet veel informatie over het onderwerp, jammer), ging ik over op waterstof, wat mij lijkt een interessante energievector.

maar hey, laten we verder gaan met het onderwerp : Mrgreen:

Onlangs kwam ik tijdens het onderzoeken de beroemde "Wimhurst" -machine tegen die ik op de middelbare school had gestudeerd (machine die zijn elektriciteit uit de omgevingslucht haalt => statische elektriciteit meer precies). Bovendien slaagde een Duitse of Zwitserse groep (ik herinner het me meer) erin om zijn werking te verbeteren om stroom te leveren in de orde van kilowatts: de Testatika (maar hey, zoals gewoonlijk, niet genoeg informatie of concreet plan).
Wat is het verband tussen waterstof en deze "Wimhurst" -machine, ga je me vertellen?

Nou, ik herinnerde me dat een Wimhurst-machine veel spanning (10 volt of meer) leverde, maar weinig stroomsterkte.

Wetende dat bij een elektrolyse, de productie van waterstof en in relatie tot de stroomsterkte, en niet de spanning (+ van ampère = + van H2), mijn idee zou zijn om de spanning van de machine van "Wimhurst" om te zetten in Ampère !!! De spanning daalt en de stroomsterkte stijgt!

We zouden dus gratis stroomsterkte hebben, die we in een waterstofgenerator zullen injecteren.

Concreet, zonder de vraag van de machine of de productie van H2 te stellen, is het mogelijk?

dank u : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 12/08/08, 22:10

Welkom Xboxman, bedankt voor je sympathieke tussenkomst, maar ik denk dat we het record een beetje moeten rechtzetten.

Minato: waar zag je het draaien? Omdat ik een paar maanden geleden de vriendin van mijn zoon (100% made in Japan) vroeg om een ​​zoekopdracht in het Japans te doen op zijn in Japan gekochte mobiele telefoon: helemaal niet overtuigend: zelfs geen spoor van winkels waar we zogenaamd de 40.000 vervaardigde fans zouden kunnen kopen.

Whimshurt-machine: stop met dromen: de hoeveelheid energie is onevenredig (in die zin : Cry: ) tussen de energie die je gebruikt om de slinger te draaien en degene die er echt uitkomt. Bij hoogspanningselektrolyse zijn er zeker tests die moeten worden gedaan, maar ik denk niet dat dit de juiste manier is. Als je 10.000 volt hebt onder 10 microamps, onder 100 volt, heb je nooit meer dan een paar milliwatts: W = UX I.

Laat je niet ontmoedigen, blijf ons bezoeken, stel vragen, maar lees eventueel je natuurkundeles opnieuw.

Zie je snel, geen harde gevoelens hoop ik.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 13/08/08, 01:18

Dat dacht ik (niet voor mijn natuurkundeles, ik herinner me ^^). Het is voor haar dat ik de vraag stelde: ik twijfelde aan de elektrolyse, maar het is waar dat zelfs als we de spanning verlagen om een ​​betere stroomsterkte te krijgen, het vermogen altijd hetzelfde zal zijn. Het ergste is dat ik het wist (wet van ohm).

Toch bedankt.

HS: voor de minato magnetische motor heb ik duidelijk gemaakt dat er een gebrek aan informatie is, ik weet dat je onderzoek hebt gedaan: is het echt op de markt gebracht, we weten niet of het werkte, of het is nog steeds een oplichterij! het is alweer 4 jaar geleden! Ik zou graag een Magn-motor willen gebruiken. maar ik zie niet welke (de newman inspireert me niet, de bedini is redelijk goed maar hey ik heb geen batterij bij de hand en ik zou niet weten wat ik ermee moet doen XD, dan zijn de anderen niet gedetailleerd genoeg) : kortom, het is niet morgen de vooravond van magnetische energie: /)
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 13/08/08, 10:35

welkom
als je stopt bij de wetten, kom je nergens 8)
0 x
geen brandstof
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 10/08/08, 22:44
Plaats: rhone

Minato




par geen brandstof » 24/11/08, 23:15

hallo tegen alle 2, slechts een klein detail met betrekking tot de minato-motor, het heeft slim 2 rijen permanente magneet geplaatst, wat betekent dat het slechts 20% elektriciteit verbruikt in vergelijking met een conventionele motor voor hetzelfde vermogen teruggegeven wat enorm is, maar het is geen superunitmotor !!!
de 40000 fans werden verkocht aan een keten van grote oppervlakken, maar niet voor wederverkoop, voor de airconditioning van hun winkels !!!
Ik zal er een voor mezelf hebben gevonden, maar we zullen moeten wachten.

2 link:

http://www.dailymotion.com/relevance/se ... ato_events


http://www.ovni007.com/id106.html
0 x
hoe meer ik langzamer trap, hoe minder ik sneller vooruit ga
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00




par comode » 28/11/08, 16:23

jonule schreef:welkom
als je stopt bij de wet, kom je nergens 8)


MUAHAHAHAHA!

Jij, het is niet voor niets dat je de prijs van de meest hoogstaande man hiervan verdient forum !
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 28/11/08, 17:44

comode schreef:
jonule schreef:welkom
als je stopt bij de wetten, kom je nergens 8)


MUAHAHAHAHA!

Jij, het is niet voor niets dat je de prijs van de meest hoogstaande man hiervan verdient forum !

Zat? wat betekent het :D
De Jonule is wat hij is, maar in dit geval, wanneer hij zegt:
als je stopt bij de wetten, kom je nergens
, Ik zeg luid en duidelijk, hij heeft gelijk.
Copernicus, was erg bang voor de wetten ... in plaats van voor degenen die wetten en gerechtigheid maken ... (er zijn vele anderen ...)
Ik heb een heel slecht geheugen, maar ik herinner me het belangrijkste, namelijk, als een persoon de waarheid vertelt, steun ik het, als ik het niet zeker weet, zal ik zwijgen.
Wat ik uit ervaring ook weet, is dat het kwetsen of beledigen van een persoon niet positief is; er zijn andere manieren om jezelf uit te drukken ... '(humor bijvoorbeeld).
stilte is ook een manier om jezelf uit te drukken :DBeeld
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00




par comode » 28/11/08, 19:51

Moet daar niets meer zeggen ...

Als je de wet van mannen begint te vermengen met die van de natuurkunde, is het normaal dat je zo'n domme redenering hebt ...

In termen van humor heb je het misschien niet opgemerkt, maar het feit dat ik het kwalificeer, ligt eerder in plaats van dom (wat veel geschikter zou zijn geweest voor zijn geval) is op zichzelf een vorm van humor, aangezien ik zijn woorden associeer met de psychotrope effecten van bepaalde stoffen in plaats van met zijn catastrofale (en echte) mentale tekortkomingen.

Dus nee, de wetten van de natuurkunde kunnen niet worden overtreden ... nooit en nooit! Als je een scenario vindt of denkt dat je de natuurwetten hebt overtreden, dan heb je ze niet uitputtend overwogen! Ik specificeer het omdat ik de grappige komst voel die zal denken dat een vliegtuig de wetten van de zwaartekracht overtreedt ...

Dus als Elephant P = IU zegt, moet je er echt zijn om iemand te vertellen het niet te vertrouwen, vooral als de wet in kwestie uitputtend is in zijn context!

En tot slot, om te reageren op xboxman, vecht niet, het is de kracht die telt, de watt die overeenkomt met een energie per seconde (joule / s). Om een ​​OH-binding te verbreken, wordt deze geteld in joules. En zoals Elephant zei, P = UI

Je kunt zoveel spelen als je wilt op de intensiteit / spanning, het vermogen blijft hetzelfde.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 69-gasten