onafhankelijke generator

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/01/11, 17:34

Sommige zijn slechter dan dedeleco !!!!!

Als een gogo moeten we controleren op deze zwarte doos die energie levert, met een calorimeter (met het huis aldus verwarmd, met eerder gemeten verliezen door het te verwarmen met EDF door het meten van zijn beroemde "waterwet") dagen, weken en maanden !!
Bovendien moet je hebben een geigerteller, voor het geval ze een radioactieve bron of cel erin hebben gestopt die jarenlang energie kan leveren !! (onwaarschijnlijk, gezien de prijs voor NASA)

Anders verbetert een tekstanalyse als wetenschapper het vertrouwen niet, gezien de tegenstrijdigheden:
In feite is er geen overtollige energie of uit het niets, de energie is in het begin aanwezig in de vorm van 30bar van geïnjecteerde en opgeslagen gassen en vervolgens van 20bar voor gebruik, ik herhaal dat de adiabatische eigenschappen van stikstof, het feit dat er geen gaslek is daarom afdichtend tot 100% plus het feit dat alle cilinders en leidingen polymirroir zijn 600 maakt het mogelijk dit niet-verlies van energie, evenals de volgorde van injectie door de magneetventielen. Het is meer een "geen energieverlies" dan energie uit een vacuüm of wat dan ook. Er is ook geen koude fusie stikstof is gasvormig en de rest verandert niet van toestand. Het wordt gebruikt 10bar om te starten, waarna het systeem een ​​kruissnelheid van 1500t / min bereikt.
"geen overtollige energie" maar het laat 9KW of 12KW bruikbaar zonder overmaat, wat een perfecte logische tegenstelling vormt
Voor de prijs 8000 € is het voor de 12kw de nieuwe moet draaien rond 5000 €, ik moet dit in mijn notities vinden.
Verder geen antwoord waarom met 9KW uitkomen, we 5% tot 10% niet kunnen uitgeven aan gebruikelijke strakke lagers om 90% energie te hebben in een eenvoudig Frans systeem !!


Wat zijn de patentteksten, de tekst op de verwarming is om rechtop te slapen !!!



je kunt er zelf achter komen om het te onderzoeken

maar kistinie "bleef hongerig", met de onmogelijkheid om het te zien functioneren en de energie te verifiëren die uren, dagen, maanden vrijelijk naar buiten komt !!!

15 jaar geleden, Ik kreeg de gelegenheid om een ​​bevestiging van overtollige energie te meten en wetenschappelijk te verifiëren; gepubliceerd in een leuk artikel over Sciences et Vie over een schokdemper met sterke Russische hysterese die water onder druk injecteert in een verscheidenheid aan zeolieten met fijne poriën !!!
De ernstige calorimetrie toonde aan 10% de afwezigheid van een opmerkelijke overmaat energie !!!
Onder 10% is het een uiterst moeilijke en zorgvuldige meting op een complex en zwaar systeem.

Ook ben ik sceptisch, ik wil niet op mijn honger blijven voor een monoloog die nooit precieze vragen beantwoordt en een reële mogelijkheid om te controleren door calorimetrie door een container of huis op dagen, weken en maanden te verwarmen om elke vorm te elimineren van opslag door batterij verborgen binnen !!!

Op dit moment zijn de zinnen met fundamentele tegenstrijdigheden in de logica niet geloofwaardig om een ​​echt wetenschappelijk onderzoek van dit apparaat te rechtvaardigen.
De belangrijkste werkingsprincipes van FeMRaDD:
1 - De drie wetten van Newton vormen de basis voor het begrijpen van de dynamiek van rotatiebeweging.
De eerste wet van Newton, toegepast op rotatiebeweging, houdt dat ineen lichaam in roterende beweging
uniform neigt ertoe in een dergelijke beweging te blijven.

Iedereen kan dit controleren op een fietswiel, maar dit is geen reden voor dit gelanceerde fietswiel om eeuwig de heuvels op te gaan zonder te stoppen !!
FeMRaDD-specifieke turbines geïntegreerd in een cilinder specifieke technische kenmerken zijn opgeleid door een versnellingskracht geproduceerd door een bepaalde hoeveelheid of zelfs een bepaalde hoeveelheid stikstof met technische kenmerken gedefinieerd onder een bepaalde druk en 31-injectoren of meer achterlatend, afhankelijk van het toepassingsgeval.
De turbines in de cilinder draaien met een absolute snelheid V waarvan het aantal omwentelingen per minuut varieert naargelang
de app. Dus bij de toepassing van FeMRaDD op automotive gebied, de meetinstrumenten
maken voorafgaande regeling van de vereiste maximumsnelheid mogelijk, afhankelijk van het GVW-gewicht en de snelheid
maximum van het betreffende voertuig. Variaties in snelheid worden bovendien geregeld door alle veiligheidsvoorzieningen.
2 - De permanente werking van turbines in een gesloten circuit vereist een perfecte cilinderafdichting.
De stikstof die onder een bepaalde druk in de cilinder circuleert, vereist inderdaad een perfecte afdichting.
Het herhalen van dezelfde zin maakt het niet duidelijker.
De perfecte vloeibaarheid van de rotatie van de as is essentieel, evenals de regeling van de temperatuur van de stikstof binnenin
van de samenstellende organen van FeMRaDD.
en absoluut niets over waar en hoe de energie in dit systeem naar buiten komt !!! [
Dernière édition par dedeleco de 10 / 01 / 11, 18: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/01/11, 18:00

Voor het principe is het een rankine-cyclus maar slim gebruikt.
Voor meer informatie zal dedeleco graag uitleggen ...


Google en Wiki verklaren beter dan ik dat het de grote turbinecyclus van EDF is
http://fr.wikipedia.org/wiki/Cycle_de_Rankine
http://en.wikipedia.org/wiki/Rankine_cycle
De Rankinecyclus is een thermodynamische cyclus waarvan lheeft externe warmtebron wordt doorgegeven aan een gesloten lus die een vloeistof bevat.
De Rankine-cyclus wordt soms een praktische genoemd Carnot cyclus omdat, wanneer een efficiënte turbine wordt gebruikt, het TS-diagram begint te lijken op de Carnot-cyclus. Het belangrijkste verschil is dat de toevoeging van warmte (in de ketel) en afwijzing (in de condensor) isobaar is in de Rankinecyclus en isentropisch in de theoretische Carnot-cyclus.

Dus je hebt een hete lente en een andere koude bron nodig om met Rankine te werken !
de FeMRaDD-machine schrijft:
http://www.heat-solution.com/femradd-01-f.html
FeMRaDD is een set interactieve rotatiesystemen met variabele dimensies.
FeMRaDD werkt: zonder water, zonder brandstof, zonder benzine,
geen kerosine, geen waterstof, geen wind, geen lucht
gecomprimeerd, zonder zonne-energie, zonder nucleair, zonder magnetisme.

Meerdere toepassingen: stroomopwekking, vliegtuigen,
auto, trein - boot - ... allemaal bewegend systeem
roterend door as.

en dus werkt zonder enige hete bron (zonder brandstof die warmte geeft) in volledige tegenspraak met de basisdefinitie van de Rankine-cyclus !!

Dus nog steeds zinnen met perfecte logische tegenstrijdigheden om rechtop te slapen !!
Schep de kom
en onnodig om te gaan kijken zolang ze dergelijke onlogische verklaringen schrijven
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 10/01/11, 18:30

dedeleco schreef:de FeMRaDD-machine schrijft:
http://www.heat-solution.com/femradd-01-f.html
FeMRaDD is een set interactieve rotatiesystemen met variabele dimensies.
FeMRaDD werkt: zonder water, zonder brandstof, zonder benzine,
geen kerosine, geen waterstof, geen wind, geen lucht
gecomprimeerd, zonder zonne-energie, zonder nucleair, zonder magnetisme.

Hopelijk werkt het ... met een stikstofbron onder druk : Cheesy:
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 10/01/11, 19:44

Hallo,

Dus de slimmeriken het begrip is moeilijk ??
Het is geen kwestie van het bezitten van een grote stapel diploma's, het is noodzakelijk om gewoon twee sous de juggery te hebben en vooral een kritische geest bij elke test ...

Goed, voor degenen die het nog niet begrepen hebben:
Een rankinecyclus zoals zo goed gezegd dedeleco bestaat uit een warme bron en een koude bron. De hete omgevingslucht de koude de ontspannen lucht door de turbine van Tesla in beweging te zetten, maar slechts een deel. De rest van de turbine brengt de lucht opnieuw samen en injecteert deze terug in het circuit.
Deze lucht recupereert omgevingswarmte en stijgt daarom in druk enzovoort.
Vandaar mijn punt: "slim" gebruik van een cyclus van rankine ....

Goed, ik hoop dat de roddel waardig is voor een basisschoolplein
zal nu een beetje hoger vliegen om de mogelijkheden van een dergelijke regeling het beste uit te leggen ...

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 10/01/11, 20:36

Uitleg rook binnen ... zoals gewoonlijk.
En omdat natuurlijk niemand het ooit heeft zien draaien, kunnen we het nog lang bespreken. : Lol:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/01/11, 21:23

Obelix verlicht de roker:
Een rankinecyclus zoals zo goed gezegd dedeleco bestaat uit een warme bron en een koude bron. De hete omgevingslucht de koude de ontspannen lucht door de turbine van Tesla in beweging te zetten, maar slechts een deel. De rest van de turbine brengt de lucht opnieuw samen en injecteert deze terug in het circuit.
Deze lucht recupereert omgevingswarmte en stijgt daarom in druk enzovoort.

Vandaar mijn punt: "slim" gebruik van een cyclus van rankine ....

en zo is het heel duidelijk, de truc realiseert de voortdurende beweging van Rankine Carnot !!!!!
De truc is duidelijk; zonder koude bron maken we het uit het niets door de lucht te ontspannen en we gebruiken het en als het koud is verwarmen we het met de omgevingslucht, zonder iets te verliezen, door te toveren, wat alleen werkt als we geen diploma's !!
Het is geen kwestie van het bezitten van een grote stapel diploma's, het is noodzakelijk om gewoon twee sous de juggery te hebben en vooral een kritische geest bij elke test ...

Er zijn betere, soortgelijke, de motorboot die werkt en er ijsblokken achterlaat als een koude bron !!!
Alleen Carnot heeft nog nooit dat echte gezien (hij had te veel diploma's!) Bepaalde zijn principe van Carnot, dat alleen werkt met afgestudeerden !!!
En geen afgestudeerde sinds 170 jaar na Carnot, heeft dit nog gezien !!
Maar als afgestudeerde ben ik bereid om alles wat de ongekwalificeerde Obelix bezit te wedden met "twee cent van savvy", dat dit Carnot-principe blokkeert het echte functioneren van deze eeuwigdurende generator !! zelfs voor de gogo's zonder diploma's die bij elke test ontbreken aan magistratuur en vooral een kritische geest om niet te worden opgelicht !!!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 17/01/11, 17:26

voor sommigen is het de ironie, de twijfel en zelfs de zeer sceptische houding

voor anderen geen kwestie van overtuigen dat ze voorbijgaan
in de productiefase

In zijn forum, Rossi schreef:

We zijn al de fase gepasseerd om iemand te overtuigen. We zijn aangekomen bij een product dat klaar is voor de markt. Onze rechter is de markt. Op dit gebied is de fase van de competitie op het gebied van theorieën, hypothese, vermoedens enz. Voorbij. De concurrentie zit in de markt. Als iemand een geldige technologie heeft, hoeft hij mensen niet te overtuigen door te kletsen, hij moet een reactor maken die werkt en die gaan verkopen, zoals wij dat doen.

Vragen over aankopen moeten worden gericht aan info@leonardocorp1996.com




Rossi schat dat de kosten van energie die met dit systeem wordt gemaakt lager zullen zijn dan 1 cent / kWh, in het geval van elektrische stroom gemaakt door middel van een Carnot-cyclus, en lager dan 1 cent / 4,000 MJ in het geval van thermische energieproductie voor verwarmingsdoeleinden. Dat is meerdere keren goedkoper dan energie uit fossiele brandstoffen zoals steenkool of aardgas.


Volgens Rossi is het gedemonstreerde apparaat dat afgelopen vrijdag is getoond hun industriële product waarvan wordt beweerd dat het betrouwbaar en veilig is. Bij normaal gebruik zou het 8-outputeenheden produceren voor elke input-eenheid. Hogere outputniveaus zijn mogelijk, maar kunnen gevaarlijk zijn. Ze beginnen binnenkort met de serieproductie van hun modules. Door de modules in serie en parallelle arrays te combineren, is het mogelijk om elke vermogenslimiet te bereiken. De modules zijn ontworpen om in serie en parallel te worden aangesloten.

Rossi zegt ook dat ze één reactor hebben gehad die twee jaar ononderbroken heeft gedraaid om een ​​fabriek van warmte te voorzien. Ook kunnen de reactoren zichzelf in stand houden door de invoer uit te schakelen, maar ze hebben liever een invoer. Elk half jaar krijgt het apparaat onderhoud. U bestuurt het "net zoals u uw televisietoestel in- en uitschakelt".




http://www.youtube.com/watch?v=dmHZrhTQ ... er&list=UL

http://www.youtube.com/watch?v=u-Ru1eAy ... er&list=UL

http://www.youtube.com/watch?v=dmHZrhTQ ... er&list=UL
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 17/01/11, 17:50

Ik heb het mis of deze generator (koude fusie) heeft niets te maken met de vorige (turbine met gecomprimeerde stikstof)?

Het is verbazingwekkend hoeveel mensen op dit moment zelfstandige generatoren ontdekken :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 17/01/11, 20:01

Nou, 18.000 € de lege doos die niets produceert, zelfs als je alleen 1 of 2 verkoopt voordat je snel in de landen van het oosten verdwijnt, heb je een goede deal : Cheesy:
En jammer voor de gogo die je zal hebben geloofd!

Eerlijk gezegd, als je vandaag de dag komt om echt te ontdekken hoe je een autonome generator kunt maken, en dat je, zelfs met de hulp van een groot bedrijf, erin slaagt om het daadwerkelijk te bouwen, zou je het dan gaan verkopen aan wie het ook zou willen? landelijke beurzen?

Persoonlijk is het helemaal niet wat ik zou doen. Overweegt de prijs van energie, met misschien de volgende opkomst van elektrisch vervoer. het zou winstgevender en minder riskant zijn om de geproduceerde energie te verkopen, zelfs onder de marktprijs, in plaats van de machine die het produceert te verkopen, vooral omdat het onvermijdelijk snel zal worden gekopieerd en verkocht door anderen.
Als u alleen energie verkoopt, blijven de knowhow en de techniek binnen uw muren, dat beperkt het risico van kopiëren en garandeert enorme winsten ...

Kortom, dit soort aankondigingen heeft geen consistentie, zowel wetenschappelijk als commercieel.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 17/01/11, 21:05

Er zijn duizenden soorten koude fusie in gepubliceerde artikelen !!!
Ik zou graag het Journal of Nuclear Physics-artikel hebben om het te lezen, omdat er enige wetenschappelijke consistentie moet zijn om het te publiceren !!!
http://www.journal-of-nuclear-physics.com/?p=360
Ze spreken van energiekatalysator ???? !!
http://pesn.com/2011/01/14/9501743_10_k ... _in_Italy/
Ik moet Italiaans beter leren.

We moeten de lange lijst met publicaties kunnen vinden die tot dit resultaat leidt.
http://www.journal-of-nuclear-physics.c ... _paper.pdf
http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?WO=2009125444

Ik moet absoluut hun uitleg begrijpen omdat ze beweren consistent te zijn !!
toch blijft er een deel over in het industriële geheim.

Het wordt H geabsorbeerd op Ni gesmolten in koper !! en de energie is van het nucleaire type !!

#
Andrea Rossi
Januari 16th, 2011 op 4: 01 PM

Geachte heer William:
1- Ik ben de uitvinder van de methode en het apparaat.
2- U vraagt ​​mij om gratis technologie weg te geven en te weten hoe. Het is om voor de hand liggende redenen onmogelijk.
3- We zijn al de fase gepasseerd om iemand te overtuigen. We zijn aangekomen bij een product dat klaar is voor de markt. Onze rechter is de markt.
Op dit gebied is de fase van de competitie op het gebied van theorieën, hypothese, vermoedens enz. Voorbij. De concurrentie zit in de markt. Als iemand een geldige technologie heeft, hoeft hij mensen niet te overtuigen door te kletsen, hij moet een reactor maken die werkt en die gaan verkopen, zoals wij dat doen.
U bent niet overtuigd? Het is niet mijn probleem. Mijn probleem is mijn reactoren te laten werken. Ik denk dat de reden waarom ik in een werkende reactor aankwam, is dat ik mijn werk zo goed deed van reactoren die niet werkten, totdat ik de juiste maakte, volgens mijn theorieën die misschien fout zijn, maar in elk geval het resultaat gaf dat ik wilde.
Als iemand ervan overtuigd is dat hij een goed idee heeft, moet hij niemand overtuigen door te kletsen, hij moet iets maken dat werkt en het verkopen aan een klant die besluit te kopen omdat hij een product kan zien dat werkt. Als een klant mijn product geen probleem wil, ga ik naar een ander, zonder te babbelen of gratis technologie weg te geven.
Wat ik heb gemaakt is geen 'heilige graal', zoals je ironisch genoeg zegt, maar een product. Mijn klanten weten dat het werkt, daarom hebben ze het gekocht, dat is genoeg voor mij. We investeren om duizenden reactoren te maken en zijn absoluut irrilevant voor ons als iemand of vele personen negatieve gesprekken voeren over ons werk.
Om ons te vragen om onze technologie, waarin ik mijn leven heb geïnvesteerd, weg te geven, om iemand of morebodies te overtuigen dat mijn reactoren werken, is in strijd met de fundamentele regels van de economie.
Om de wereld van ons product te overtuigen, moeten we alleen producten verkopen die goed werken, niet om te kletsen. Als iemand ervan overtuigd is iets beters of gelijkwaardigs te hebben bedacht aan ons product, hoeft hij niet te kletsen, hij moet een product beter of gelijk aan het onze maken en het verkopen.
Bedankt voor uw nuttige vraag,
Met vriendelijke groeten,
Andrea Rossi
Geachte heer Svein Utne:
Allereerst bedankt voor je interesse. Het spijt me, maar ik kan geen informatie geven over de katalysatoren.
Hartelijke groeten,
AR
Mr. Rossi,

Ik heb een paar vragen.

1) Wie is de uitvinder (s) van dit apparaat? Is het jezelf of jezelf en anderen?

2) Ik zou willen voorstellen dat u specifieke plannen vrijgeeft voor een eenvoudige versie van dit apparaat die zichzelf kan onderhouden. Ik erken dat er gevaren zijn. Persoonlijk ken ik echter meerdere hoogopgeleide ingenieurs met toegang tot topapparatuur die geïnteresseerd zou zijn in het repliceren van uw technologie. Het probleem is dat ik weet dat ze * details * voor replicatie willen in plaats van hun tijd en geld te besteden aan het proberen "raden" wat de beste manier is om verder te gaan. Ze zijn dat pad eerder gegaan met andere claims zonder succes. Als u zelfs basisplannen voor een eenvoudige versie van uw apparaat zou kunnen bieden, zou het enorm nuttig zijn. In dergelijke plannen kun je een lijst maken ...

a) De grootte / vorm / volume van de cel en zijn materiaal.
b) Het onderdeelnummer van de weerstand.
c) De ingangsstroom / spanning.
d) De hoeveelheid nikkelpoeder en een bron voor het poeder.
e) Hoe het poeder in de cel te doen. Ik heb gelezen dat het in een keramiek is geplaatst?
f) Hoeveel afscherming zou u aanbevelen.
g) Hoe zorg je ervoor dat voldoende diwaterstof wordt omgezet in waterstof.

Kortom, een "stuklijst" en een korte handleiding.

Wilt u dit alstublieft overwegen?

3) De afgelopen twee dagen heb ik alle informatie over uw technologie verzameld die ik kan vinden. Ik ben gewoon weggeblazen. Ik heb geen reden om te denken dat je liegt, dus het lijkt erop dat je de HEILIGE GRAIL van energieproductie hebt. Als dit het geval is, moet de wereld zo snel mogelijk worden overtuigd. De beste manier die ik ken om dit te doen, is replicatie door honderden mensen. Ben je bereid om diegenen te helpen die willen repliceren?
Je hebt gelijk. We kunnen de weerstand zelfs uitschakelen: we doen het regelmatig in ons R & D-centrum. De reden waarom we in een module voor het publiek een aandrijving moeten onderhouden, hangt samen met veiligheidsredenen.
Geen cruciale info, het staat in het toekomstige patent en hij wil het niet kapot krijgen !!

Als het waar is, zal het door het verkopen van een loopmachine plotseling worden gemaaid !!
in ieder geval lijkt hij serieuzer en gelooft hij erin!
En sommige mensen zijn het zat om de energie te meten die hoger komt dan wat binnenkomt met temperaturen ???
Hij had het over positronium en 2 fotonen!

Als het waar is, komt ITER in de vuilnisbak terecht.

Eindelijk, als zijn nucleaire katalysator waar en effectief is, het riskeert scheten van de aarde, omdat het mogelijk wordt om de waterstofkernen allemaal samen te voegen tot ijzeren kernen die collosale energie geeft (ijzer is de nucleaire staat, minimale energie, daar wordt de energie bewaard !!!!) wie kan meeslepen en alles opblazen als in een supernova als zijn katalysator meesleept !!
Bovendien moet het niet veilig zijn met uitgestoten deeltjes !!!
Ik ben sceptisch omdat het centrum van de zon op miljoenen graden geen ijzer kan maken !!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten