onafhankelijke generator

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 09/01/11, 23:16

Ik bewonder het zelfvertrouwen van de gepatenteerde tegenstanders die uit principe uit de verte grijnzen en grinniken. Ongetwijfeld hebben ze gaven van mediumschap, zelfs middelmatigheid?

Ik woonde de presentatie van Lille bij

De gepresenteerde technologie en het bedrijf lijken mij serieus en onze huidige kennis over de onsamenhangende kwestie en de hysterese die daaruit voortvloeit, zijn voldoende om de feiten en resultaten mogelijk te maken die door dit bedrijf worden beweerd.

Ik betreur het echter dat ik de producten niet in werking heb gezien en dat ik ontevreden ben gebleven met te weinig openbaarmaking van technische informatie over de gebruikte fysieke principes.

Dus voor nu... wordt vervolgd.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 09/01/11, 23:19

0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/01/11, 23:46

kistinie blijft ontevreden:
Ik betreur het echter dat ik de producten niet in werking heb gezien en dat ik ontevreden ben gebleven met te weinig openbaarmaking van technische informatie over de gebruikte fysieke principes.

het wonderbaarlijke technische of fysische principe doet er niet toe, omdat het blijft wonderbaarlijk, maar waar het om gaat is: is dit waar of niet waar?? en het ontbreekt aan een nauwkeurige verificatie dat de energie die eruit komt uit niets van buiten en van binnen komt door dagen, weken, maanden lang de elektrische energie te meten die eruit komt om een ​​onbetwistbare gekalibreerde calorimeter met bekende verliezen te verwarmen.
kistinie lijkt vastbesloten om 8000€ of 15000€ te betalen om deze beslissende maatregel uit te voeren door haar huis elke winter gratis te verwarmen en in de zomer de elektrische energie door te verkopen!!!

Dus geen toekomstig olietekort meer, noch teveel CO2 voor ons allemaal!!!!!! als het wonder waar is.
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 10/01/11, 10:37

! Wonder ! Wonder ! Wonder ! En ja... "Het is het wonder van de elektriciteitsfee"... precies zoals mijn oma zei, die je waarschijnlijk kende in je jeugd, mijn Dédé.

Ben ik bereid te betalen om mijn trimaran 5 jaar lang draaiende te houden met dit type motor? Ongetwijfeld, en mijn oma, ook enthousiast over dit concept, is bereid mij het geld te lenen om te investeren in een 50Kw unit.

Maar zoals ik al zei, ik ben een grote fijnproever, en voorlopig heb ik nog steeds honger.

De jouwe mijn rol.
0 x
----------------------------------------------



Think global act lokale ...

et

Weet goed, dat is niet emmerdée!



-----------------------------------------------
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/01/11, 11:14

kistinie schreef:! Wonder ! Wonder ! Wonder ! En ja... "Het is het wonder van de elektriciteitsfee"

Kistinie verwart de Daltons met de elektriciteitsfee. : Mrgreen:

Het is gek hoeveel "Experts" aan doordrenkte wetenschap, die in overtollige energie geloven, zijn multi-hatted (zo niet multi-diploma gecertificeerd door de praktijk). En het is gek dat als ze de genoemde tests hadden doorstaan, ze tijd zouden besparen in plaats van empirische benaderingen te beginnen.

Bovendien zijn de grenzen snel bereikt als de echte vragen komen... er staat niemand meer aan de poort:
https://www.econologie.com/forums/post189037.html#189037

"...tagada, tagada, het waren de Daltons! Tagada, tagada, er is niemand meer..." : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 10/01/11, 11:22

Bonjour à tous,

In de preambule wil ik niemand overtuigen, ik voeg gewoon een document toe aan het dossier door een filmpje
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 10/01/11, 11:24

Hallo,

Alleen voor Dedeleco:
Het is een citaat:
Ik geloof zeker niet, ik vraag niet om te geloven, ik rapporteer wat ik heb gezien en de informatie die ik daar heb verzameld.
Voor kogellagers komt het probleem voort uit het risico van stikstoflekken door de as van de turbine. Er is geen vet, geen pakkingen, alles is minimaal 10000 duizendste dankzij het gebruik van de laser.Nadien heb ik niet alles gedemonteerd om de exacte waarde te meten. Franse bedrijven kregen de opdracht om de 2% afdichtingsproblemen die overbleven na het ontwerp van de turbine op te lossen, maar dat lukte niet. Alleen de Duitsers zijn erin geslaagd, ik heb er niets mee te maken, maar omdat ik in de zware en precisie-industrie heb gewerkt, verbaast het me niet, de Duitsers beheersen deze technologieën beter dan wij en het is geen geheim. En terwijl ik Russisch spreek, weet ik dat ze eerst naar de Duitsers gaan voor zeer nauwkeurige mechanica. En omdat ik bij Chausson outillage heb rondgehangen, weet ik het goed! bovendien hoef je maar in een Merco te rijden en dat begrijp je allemaal. Mijn schoonvader is monteur bij Mercedes-vrachtwagens, nadat hij politieauto-voorbereider op een politiebureau was geweest en ik sleutel genoeg aan hem om het te weten.de eerste op 8 miljoen kilometer omdat Mercedes de motor gratis verving.
In feite is er geen overtollige energie of uit het niets, de energie is bij de start aanwezig in de vorm van 30 bar gas geïnjecteerd en vervolgens opgeslagen 20 bar voor gebruik, ik herhaal dat de adiabatische eigenschappen stikstof, het feit dat er geen gas is lek en dus 100% dichtheid plus het feit dat alle cilinders en leidingen polymirror 600 zijn, zorgt ervoor dat er geen energie verloren gaat, evenals de sequentie-injectie door de magneetventielen. Het is meer "geen energieverlies" dan vacuümenergie of wat dan ook. Er is ook geen koude kernfusie, stikstof is gasvormig en de rest verandert niet van toestand. Er wordt 10 bar gebruikt om te starten, waarna het systeem een ​​kruissnelheid van 1500 tpm bereikt. Voor de prijs 8000€ is het voor de 12kw de nieuwe moet ongeveer 5000€ zijn, dat moet ik in mijn aantekeningen vinden.
Hier is het adres van de site en de coördinaten van de heer Vanoise http://www.heat-solution.com/femradd-01-f.html
u kunt het zelf uitzoeken om te onderzoeken, neem contact op met siemens in karlsruhe.
HEAT Duitsland GmbH:
Siemens Industriepark, Siemensallee - 84 Karlsruhe 76187
Tel: 0049 / 0/ 721 531 695 70
mail: heat-deutschland@t-online.de
Enz... Ik vraag niet dat mensen me geloven, ik weet nu wat me te wachten staat. Maar ik ben het ermee eens dat ik pas helemaal tevreden zal zijn als de eerste leveringen in april hebben plaatsgevonden als alles goed gaat!
Nou, hier is wat ik kan toevoegen. Aangezien ik een artikel voor Nexus aan het voorbereiden ben, zal ik proberen de video van de proto en een meer expliciet diagram te hebben, maar wanneer ik kan, zal ik proberen de foto's die ik heb gemaakt te plaatsen.

Hier is alles aanwezig om een ​​mening te vormen, anders bestaat de telefoon om erachter te komen en worden de nummers beschreven!
Voor het principe is het een rankine-cyclus maar slim gebruikt.
Voor meer details legt dedeleco graag uit......

Obelix

PS: een exemplaar is zichtbaar in Bonneville (74)
0 x
In medio stat virtus !!
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 10/01/11, 11:27

kistinie schreef:Ik woonde de presentatie van Lille bij

De gepresenteerde technologie en het bedrijf lijken mij serieus en onze huidige kennis over de onsamenhangende kwestie en de hysterese die daaruit voortvloeit, zijn voldoende om de feiten en resultaten mogelijk te maken die door dit bedrijf worden beweerd.

Ik betreur het echter dat ik de producten niet in werking heb gezien en dat ik ontevreden ben gebleven met te weinig openbaarmaking van technische informatie over de gebruikte fysieke principes.


Ja, dus eigenlijk zag je een model, vooral bedoeld om sukkels te lokken.
Bovendien staan ​​er op hun site niet eens foto's van de machine maar een eenvoudig 3D-model.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 10/01/11, 11:38

Ze zijn nog te sterk : Cheesy:
Op hun website lees je
Elektriciteitsproductie door een 18 KW-centrale:
Lengte 95 cm Breedte 70 cm Hoogte 55 centimeter.
Gewicht: 110 kg (zie afbeelding)


Hun systeem PLUS de generator weegt minder dan alleen de generator...
Oh maar ik ben dom! het is natuurlijk te danken aan adiabatische eigenschappen stikstof : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/01/11, 15:58

Du "systeem plus" maar "goedkoop", dus "aansteker"...? : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten