onafhankelijke generator

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/01/11, 16:24

In feite is er geen overtollige energie of energie die uit het niets komt, de energie is aanvankelijk aanwezig in de vorm van 30 bar geïnjecteerd gas en vervolgens opgeslagen in 20 bar voor gebruikIk herhaal dat de adiabatische eigenschappen van stikstof, het feit dat er geen gaslek is en daarom 100% afdichting zijn, plus het feit dat alle cilinders en leidingen polymirror 600 zijn, dit niet-verlies van 'energie' mogelijk maken.
Het is meer een "geen energieverlies als vacuümenergie of iets anders

deze zinnen tonen a misverstand over de wetenschappelijke aard van energie!!
Als we aan de uitgang 9 kW energie terugwinnen, kan deze niet lang in stikstof bij 30 bar worden opgeslagen, zoals een gasmotor op een tank!!
Deze uit de demonstratie gekopieerde zinnen wekken geen vertrouwen.
Ten slotte zal zonder kogellagers de afdichting niet beter of zelfs slechter zijn, gegeven de benodigde ruimte ook, en daarom begrijpen wij het niet.
Geen van deze zinnen wekt vertrouwen.

De rigoureuze wetenschappelijke methode met gedetailleerde en consistente studie is anders dan geloof.
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 16:59

ja je begrijpt het niet, het is jammer, misschien leg ik mezelf niet goed genoeg uit, maar het is niet omdat je het niet begrijpt dat het niet werkt. Ik heb de coördinaten voor je achtergelaten, je kunt het zelf proberen te begrijpen. En nee, ik kopieer de advertentie niet, je beledigt mijn werk daar. Ik heb twee dagen en een goed uur met de uitvinder doorgebracht om het te begrijpen en het is waar dat het niet gemakkelijk te visualiseren is, maar het was er! Nou, ik vergat te zeggen dat het gas bij 20 bar de volle tanks verlaat en naar de lege tanks gaat. Bovendien is de turbine van hun uitvinding ook niet beter verklaarbaar dan dat en is volgens mij een bepalend element in het begrip van het geheel!
Daarna komen er patenten, goed onderzoek dus.
Zoals ik al zei, ik ben niet op zoek naar het vertrouwen van iemand anders. Ik ging daarheen en het is niet gemakkelijk, zelfs niet met de machine voor me en de uitvinder bij de hand (en zelfs soms heb ik de indruk dat ik op bepaalde punten niet alles begrijp, dus omdat ik het in detail kan uitleggen, ben ik niet de uitvinder ) dus voor jou die er niet bij was en die ook een intellectuele blokkade heeft, ben ik bang dat je het niet voor altijd zult kunnen begrijpen, maar ik zal de leiding hebben en aangezien ik contact heb met deze mensen, zodra als ik kan, zal ik er een krijgen. En bovenal zal ik me in april haasten om de start van een van de eerste te zien.
De aard van energie en luister goed, een bepaalde druk van de lucht en de snelheid ervan op de bladen van een windturbine betekent dat deze daar hetzelfde werkt in gesloten omgevingen zonder energieverlies (behalve de opstartomgeving), Ik heb het nu drie keer geschreven, duidelijker kan ik niet zijn. Teleurgesteld! :frons:
Oh ja, ik vergat het, energie is alles behalve wetenschappelijk: dat is het ook, en dat is alles, maar dat is filosofisch! Als je eindelijk ziet dat het goud opgelost in Violets water de vorm van energie heeft, weet ik niet zeker of iemand echt weet wat energie is, maar ja, dat is een ander debat: D
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/01/11, 17:09

Het is duidelijk dat de rigoureuze wetenschappelijke methode is helemaal niet instinctief in de menselijke natuur, in tegenstelling tot het instinct van religie waardoor je in alles gelooft!!!

De site heeft een aantal geweldige zinnen!!

Geef € 15000 uit om je huis te verwarmen, maar als je mijn advies wilt, neem dan een goede gepatenteerde verzekering tegen het niet nakomen van specificaties, gratis verwarming van het huis met elektriciteit!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 03/01/11, 17:13

Makarov schreef:Nou, ik vergat te zeggen dat het gas bij 20 bar de volle tanks verlaat en naar de lege tanks gaat.
En als de volle tanks leeg zijn :?
Wij ruilen ze in voor andere volle tanks :? :?
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 17:16

Ah ja, hetzelfde systeem komt vrij, 9,12,18kw alleen de geïnstalleerde dynamo verandert, de energie wordt niet op afroep geleverd of anders opgeslagen dan in de vorm van 20bar continue druk in het systeem dat draait gekoppeld aan de dynamo) zoals ik heb al geschreven bij 1500 rpm wat er ook gebeurt. Je consumeert ze of niet zoals bij EDF, maar ook dat heb ik al gezegd.
Welnu, wat deze laatste uitleg betreft, ik heb werk, voor de rest neem rechtstreeks contact met hen op. Je kunt het prototype gaan bekijken dat momenteel in Bonneville (74) draait. Nou, als je mij meeneemt, ik hou van carpoolen (ik heb nu een beetje geld tekort) met de GO voor 1.20 €, in afwachting van iets beters. 8).
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 17:24

Als de leegtes vol zijn, dan worden de leegtes gevuld die voorheen vol waren en daarna leeg werden. Elvis en Versa enz... dat is het punt!
Je herhaal dat ik noch religie noch geloof heb, ik ging daarheen en ik zag niets.
Herlees alstublieft alles wat ik heb gezegd een paar keer, zodat ik het niet 50 keer moet herhalen.
Спасибо большой!
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 03/01/11, 17:32

Makarov schreef:Als de leegtes vol zijn, dan worden de leegtes gevuld die voorheen vol waren en daarna leeg werden. Elvis en Versa enz... dat is het punt!
Je herhaal dat ik noch religie noch geloof heb, ik ging daarheen en ik zag niets.
Herlees alstublieft alles wat ik heb gezegd een paar keer, zodat ik het niet 50 keer moet herhalen.
Precies, ik begreep het principe van de turbine tussen de 20 bar-tank en de "lege" tank, maar ik zag niets over het principe dat het mogelijk maakt om een ​​hogedruktank vanuit een lagedruktank te vullen zonder energieverbruik.

Makarov schreef:Спасибо большой!
ευχαριστημένος.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 03/01/11, 17:36

Makarov schreef:Als de leegtes vol zijn, dan worden de leegtes gevuld die voorheen vol waren en daarna leeg werden. Elvis en Versa enz... dat is het punt!
Je herhaal dat ik noch religie noch geloof heb, ik ging daarheen en ik zag niets.
Herlees alstublieft alles wat ik heb gezegd een paar keer, zodat ik het niet 50 keer moet herhalen.
Спасибо большой!


het is niet nodig om zelf te schreeuwen
kijk naar PM
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 03/01/11, 17:53

Na magnetisme, zwaartekracht en ik weet niet welke andere onzin... hier komen ze met een eeuwigdurende beweging gebaseerd op stikstof : Mrgreen:
Alsof het gebruik van stikstof, of ik weet niet welk ander zeldzaam of neutraal gas, het in staat zou stellen om op zichzelf te circuleren en zelfs energie te leveren.
Kom op, kom terug naar de aarde...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 03/01/11, 18:06

Forhorse schreef:Alsof het gebruik van stikstof, of ik weet niet welk ander zeldzaam of neutraal gas, het in staat zou stellen om op zichzelf te circuleren en zelfs energie te leveren.
Maar ja, aangezien we je vertellen dat het adiabatische eigenschappen heeft :!:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 152 gasten