Over-unit generator met een wortel?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Electroplus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/07/09, 18:28
Plaats: Planeet aarde)

Over-unit generator met een wortel?




par Electroplus » 23/07/09, 18:42

Hallo, ik zag net deze video:
http://www.dailymotion.com/user/Ecolojo ... ottes_tech

Om nog maar te zwijgen van over-eenheid-energie, en kijkend naar het fenomeen in een tijdsbestek waarin wortelgroei niet is opgenomen, denk je dat het energiecreatie is of gewoon een goed gebruik van de energie van de wortel (het is een beetje dom om dat zo te zeggen , maar ik ben het niet die ervoor koos om een ​​wortel te gebruiken)...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/07/09, 19:06

?????? Het kan me niet schelen Nawak! Wat te zien? :onheil:
Dernière édition par olifant de 23 / 07 / 09, 21: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6874
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2842




par gegyx » 23/07/09, 19:24

Videocommentaar:
De sonde wordt ondergedompeld in alcohol, waaraan het wortelpoeder wordt toegevoegd. Dit creëert een gelijkstroom met een lage intensiteit. Na het doorlopen van een basisschakeling op basis van een diodebrug wordt deze omgezet in een wisselstroom van 26Hz. Deze stroom wordt door de wortel gestuurd, die ook een deel van de gelijkstroom van de elektrolyse ontvangt.
Elke 2 fase-omkeringen gaan de stromen tegen elkaar in en creëren een magnetisch veld dat zich voortplant in de kern. De structuur van de wortel maakt, zoals die van de meeste wortels, een vrij substantiële versterking van dit magnetische veld mogelijk.
De wortel wordt in het midden van een solenoïde geplaatst, een geïnduceerde stroom wordt dan geboren in de spoel die de bijzonderheid heeft stabiel en krachtig te zijn.
Volgens de uitgevoerde tests is het mogelijk om met 2 wortelen (een hele en een gevriesdroogde) een continue stroom van ongeveer 12V (40W) te produceren gedurende 40 tot 60 minuten, afhankelijk van de versheid van de groente.


:schok: Dit wekt bij mij argwaan...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933




par Christophe » 23/07/09, 19:32

Laten we wachten op de mening van Rabbit...
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 23/07/09, 19:46

Hallo,

Ik stel naast het wortelsap prei-selenoïde, aardappelresistentie, kerveldiode en parelui-capa voor.
Als het niet lukt, zal het ons altijd een goede soep maken

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 23/07/09, 20:03

Dag
Ik begreep het ding niet dat in water wordt ondergedompeld met de gevriesdroogde wortel,
maar dan kan ik met de paddenstoelen die de radioactieve elementen absorberen een microkernreactor maken : Lol: !
@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 23/07/09, 21:01

Goed zo

Ik wist niet dat wortels zulke magnetische eigenschappen hadden : Cheesy:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/07/09, 21:08

Nou, we zijn hier aan het hallucineren. We hadden al moeite om van Von Thule af te komen!

Er zijn echt mensen die grappen met ons uithalen in de hoop dat we als één man zullen lopen!

Al de tekst: een assemblage op basis van diodes om het alternatief te maken :onheil:

Ik sluit me aan bij de mening van bpval :D maar we mogen de perlimpinate d'escampette niet vergeten!!! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 23/07/09, 21:38

Rook de wortel niet. Mc Gyver liet hij zijn wekker werken met een aardappel of een citroen.


Anders hou ik van Christophe's idee: "Vraag Konijn" wat hij denkt : Mrgreen:
0 x
kariboe
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 05/07/08, 13:31




par kariboe » 23/07/09, 23:02

Je mist serieus humor...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 48-gasten