Searl-generator en schijf

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/02/11, 22:47

deledeco (alweer!) zei:

bal bliksem


Pas op dat je het niet kwijtraakt, del! :D

(Maak een onderwerp voor ons met goede links over het onderwerp, laten we het afronden!)
We weten dat het bestaat: ik heb twee of drie directe getuigenissen gehoord, waaronder een met vuur, maar praat er alsjeblieft over als een goed shot over een speciaal toegewijd onderwerp.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
scarabdore
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/01/11, 10:07
Plaats: Zuiden




par scarabdore » 11/02/11, 07:22

Het probleem is dat elke wetenschapper, zelfs van een zeer hoog niveau, niet in staat is om dit te doen, omdat het resultaat van wonderbaarlijke levitatie, superenergie, enz. in tegenspraak is met alle basiswetten die tot nu toe miljoenen keren zijn vastgesteld en geverifieerd!


Ik wilde het niet hebben over het principe van levitatie (zelfs als deze technologie tegenwoordig wordt erkend door de grootste Franse ingenieurs in vergelijking met de B2), ik wilde het hebben over het werkingsprincipe van de Searl-generator. Omdat het primaire doel van Searl was om een ​​andere generator te maken.
Waar ik naar op zoek ben, is welk idee hij oorspronkelijk had over deze generator.
Van wat ik kon begrijpen, was zijn idee om een ​​rotatie van de rollen van de binnenschijf te brengen, zodat dankzij de magneten en de velden die in de schijven worden geïnduceerd, de rollen van de externe schijf volgen. Klopt ? Zijn idee was een reductieprincipe met behulp van magneten. De mensen van buiten proberen die van binnen in te halen. ? (asynchroon principe)
vb: Als we een rotatie op 13 magneetrollen op de 1e binnenschijf brengen, zullen de 23 rollen van de buitenschijf die van de binnenschijf proberen in te halen... Is dat het principe?
0 x
Kennis is niets als het er alleen is om ons te hinderen: laten we verder gaan!
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 11/02/11, 09:17

scarabdore schreef:Ik zal het helemaal niet kunnen uitleggen en ik hoef niet aan iedereen te bewijzen dat wat ik zag mooi was, echt is omdat ik weet wat ik zag.
Zelfs als je er absoluut van overtuigd bent, kun je iemand die niet hetzelfde heeft gezien niet vragen om je blindelings te geloven (anders wordt het religie genoemd).

Dus als je iemand absoluut moet overtuigen van wat je hebt gezien, moet je het ofwel uitleggen (maar je weet het niet) of het reproduceren zodat ze het ook zien.

Het is precies hetzelfde voor Searl's record.

En aangezien hij geen uitleg achterliet en niet genoeg informatie om hem te reproduceren : Cry:
0 x
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2




par Arnaud M » 11/02/11, 09:45

Rael profiteert ook van 100 miljoen buitenaardse technologie, en hij heeft al veel mensen gekloond (hij is de eerste ter wereld die dat heeft gedaan)...
Als hij in plaats daarvan ooit had gezegd dat hij een levitatiegenerator had uitgevonden (hoe meer volgelingen in de sekte, hoe beter voor de financiën van de goeroe), dan zou hij denk ik foto's hebben gemaakt van een deksel van een vuilnisbak, vastgehouden door een dunne nylon draad, onzichtbaar op de foto (anders is er photoshop).

Het beschreven principe is inderdaad dat van een asynchrone motor, die af en toe als generator kan fungeren, maar die meer energie pompt dan hij opneemt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359




par Forhorse » 11/02/11, 10:38

Hoe dan ook, we weten hoe we dingen moeten laten zweven, dat is het probleem niet... er is zelfs een gadget als dit verkocht op Conrad.
0 x
scarabdore
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/01/11, 10:07
Plaats: Zuiden




par scarabdore » 11/02/11, 12:06

En aangezien hij geen uitleg achterliet en niet genoeg informatie om hem te reproduceren

Daarom zal het gemakkelijker zijn om hetzelfde spirituele pad als hij te volgen om een ​​replica te maken.
Hij wilde een generator maken (om nog maar te zwijgen van overunity, misschien wilde hij gewoon een generator maken met een goede output.

op een site wordt geciteerd dat het nodig is om magnetische lijnen op de rollen af ​​te drukken weet iemand waarom?

Het drukken, dat in Duitsland wordt gedaan, is moeilijk te realiseren. Het moet de magnetische lijnen afdrukken en afkoelen zonder breuk te veroorzaken. Hiervoor worden spoelen gebruikt, waarbij eerst de bestaande velden worden verwijderd, vervolgens het afgedrukte veld wordt geproduceerd en ten slotte het voltooide onderdeel wordt gekoeld. De vorm van de gedrukte golf wordt gecontroleerd met een oscilloscoop.
0 x
Kennis is niets als het er alleen is om ons te hinderen: laten we verder gaan!
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 11/02/11, 12:25

scarabdore schreef:op een site wordt geciteerd dat het nodig is om magnetische lijnen op de rollen af ​​te drukken weet iemand waarom?

Het enige mogelijke antwoord is "omdat Searl zei dat het moest".

Uitleggen "waarom" zou hetzelfde zijn als zeggen dat we weten "hoe het werkt"...
0 x
scarabdore
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/01/11, 10:07
Plaats: Zuiden




par scarabdore » 11/02/11, 12:46

Zijn systeem bevalt me ​​al. Er is een zeker evenwicht op "Searl and Newton part 1" we zien hem één voor één de rollen opleggen. Elk van zijn rollen vindt zijn plaats. Het is fascinerend. Ik zou dit principe graag willen begrijpen.
0 x
Kennis is niets als het er alleen is om ons te hinderen: laten we verder gaan!
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 11/02/11, 12:57

Bonjour à tous,
Niet ingewikkeld de truc van de rollen die hun plaats helemaal zelf vinden.
Elke rol is een magneet van noord naar beneden, naar het zuiden, ze worden aangetrokken door de centrale torus die ook een magneet is, maar noord naar boven en zuid naar beneden, normaal.
Elke rol is identiek gepolariseerd en stoten elkaar af.

Geen magie op dit niveau, alleen logica.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
scarabdore
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/01/11, 10:07
Plaats: Zuiden




par scarabdore » 11/02/11, 13:14

Ja, maar dat verklaart niet waarom de rollen tegenover elkaar staan. Als er twee zijn, staan ​​ze tegenover elkaar.
0 x
Kennis is niets als het er alleen is om ons te hinderen: laten we verder gaan!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten