Free Energy Generator SEG Searl aandeel 2

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 05/03/09, 20:10

Alain G schreef:jointbk

Hoe lang heeft het gewerkt

Heb je foto's, een diagram, het exacte model van de ventilator?

Als u met deze info contact met ons kunt opnemen.

Bedankt!
:D


Moet proberen contact met hem op te nemen via zijn e-mailadres!
0 x
jointbk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/12/08, 21:39
Plaats: Colmar

Ik ben hier!




par jointbk » 06/03/09, 06:45

Hallo allemaal !

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn e-mailadres dat niet klopte. De echte zijn als volgt:

jointbk@hotrmail.de


Dan moet ik zeggen dat mijn Bedini-fan nog draait.

Voor foto's en video's zijn er genoeg op YouTube.

Maar als je me nog steeds niet gelooft, wil ik je voorstellen
het exacte bouwplan: om het bij u thuis te doen.

het is dankzij John Bedini (en Imhotep) dat ik erin geslaagd ben om deze generator te bouwen, en dat hij / zij wilde dat iedereen het wist ... Ik sta klaar om je te helpen.

dus om hier te beginnen is het recept:

-2 diodes (ECG125) 1N4005
-1 transistor 2N3055
-1 125V-indicator (optioneel omdat het niet gemakkelijk te vinden is in Europa)
-1potentiometer (ik had 2K2 maar het is te onnauwkeurig)
-2 batterijen 12v een lege gevuld
- een 12V computer ventilator (middelgrote mijne was

En dat is alles!!

Beeld


Ik zou hier zeker niet nog een keer op terugkomen Forum dan al een tijdje ...
Ik wens iedereen veel succes en als je een vraag of onderwerp hebt, schrijf me dan naar mijn e-mailbox. Dit circuit is heel eenvoudig.

Deze video kan nuttig voor je zijn, zelfs als je geen Engels verstaat ;-) http://www.youtube.com/watch?v=eDS9qk-Nw4M


Blij dat ik je heb kunnen cultiveren en je leven hebt kunnen veranderen.

Gezamenlijkbk.
0 x
"Alles is mogelijk tenzij je hersenen je tegenhouden" John Searl
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 06/03/09, 10:41

Ja, maar het probleem is dat Bédini-motoren, we hebben er honderden gezien en ik denk niet dat we YouTube of diagrammen hoeven te bekijken om te weten wat ze zijn! De meeste zijn niet-functioneel, ik denk dat we er twee of drie kunnen hebben, toch?

Vooral omdat je een Bedini-motor hebt verward met een SEG!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 06/03/09, 11:53

mmmh ...

geen video

geen foto

maar toch een diagram (incompleet), met een klein detail dat mij aanspreekt:

Ter herinnering, de drie draden die op de meeste CPU-ventilatoren worden aangetroffen, zijn de massa, de +12 volt en dat waardoor de revoluties / minuut kunnen worden gelezen met een Hall-effect sensor. De vierde draad maakt gebruik van wat technologie wordt genoemd PWM. Met deze vierde draad kan een ventilator efficiënter worden geregeld dankzij deze PWM die staat voor Pulse Width Modulation.

dus dit is waar 3 en 4 pin fans van gemaakt zijn
Beeld Beeld

Dit is al ongeveer wat de 4e pin (DRIVE) brengt:

Het is verbonden met een transistor die er is om de gemiddelde stroom in de statorwikkelingen te beperken, dus het magnetische veld, dus de snelheid.

Hoe doet hij het?
Het werkt als een schakelaar en schakelt snel van aan naar open, met een frequentie en inschakelduur bepaald door het signaal afkomstig van de CM.
Ik ga geen cursus over inductoren volgen, maar je moet weten dat hoe hoger de inschakelduur, hoe groter de stroom zal zijn. Voor een inschakelduur van 100% (nog steeds aan) is het alsof niets moduleert (zoals een 3-pins).

Maar je zal me vertellen: ja maar de PWM was al in gebruik, met speedfan bijvoorbeeld.
Ja, maar wat we gemoduleerd hebben is de totale voeding van het circuit (+ V), en niet alleen de wikkelingen, dat wil zeggen alle elektronica (en ja, het is een borstelloze motor in pc-fans), en ze waardeert matig dat we zijn voeding zo schakelen, dus we hebben de frequentie beperkt tot ongeveer 30 Hz, anders riskeren we alles te verbranden (kortsluiting bij het loskoppelen van appartementen bijvoorbeeld).
Maar bij 30Hz is het probleem dat we trillingen genereren op het niveau van de motor, volledig hoorbaar en een functie van de meca.
Bovendien verloren we de lezing van de rotatiesnelheid (zie hier)

Met deze 4e pin hebben we deze beperking helemaal niet meer, de elektronica wordt altijd continu geleverd. Plots schakelen we over op 25Khz, onhoorbaar.

Waarom niet meer? De stroom moet de gewenste gemiddelde waarde kunnen bereiken, in feite geldt: hoe hoger de frequentie, hoe stabieler de stroom zal zijn (weinig variatie), maar hoe langer het duurt voordat deze is vastgesteld.

Uiteindelijk verkrijgen we een rotatiesnelheid die evenredig is met de duty-cycle van het ingangssignaal met een groter bereik dan voor "conventionele" PWM.
De rheobus die deze fans zal aansturen, zal ook veel kleiner zijn dan de huidige, al het elektronische stroomgedeelte is niet langer nodig.
Het zou ook veel minder moeten kosten ... in theorie Evil of Very Mad

Ik zal hieraan toevoegen dat er alleen in de computeromgeving is waar we PWM (Pulse Width Modulation, PWM in het Engels) nog steeds lage frequentie zien op het niveau van de ventilatorvoeding, het was tijd om te veranderen een kleine knipoog


jointbk, in het licht van deze uitleg, kunt u de aansluitklemmen van de ventilator bevestigen zodat we kunnen reproduceren?

Aan de andere kant, kan een elektronica-ingenieur van de site het nu volledige diagram bekijken om een ​​analyse te maken?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 06/03/09, 12:25

Hallo,
Het lijkt mij dat deze mensen een redelijk geïnformeerde mening zouden moeten hebben ... sommige namen zijn mij bekend :D
In ieder geval een goed team dat nooit ruzie maakt.
http://www.conspirovniscience.com/forum ... 21&st=3280
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 06/03/09, 13:50

Capt_Maloche schreef:mmmh ...

geen video

geen foto



er zijn veel forum over het onderwerp
Ik heb er al een genoemd op een andere thread

hier is een diagram met slechts 1 batterij die tegelijkertijd wordt opgeladen

Beeld

Beeld

Beeld

en 3 video
http://www.youtube.com/watch?v=eDS9qk-Nw4M

http://www.youtube.com/watch?v=vy9nIg6k ... re=channel

http://www.youtube.com/watch?v=67QJOn39 ... re=channel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 06/03/09, 13:57

Lejuste, :D

Onze vriend Quartz is daar, ik heb deze kleine tool behouden waarmee ze de lijnen van velden kunnen visualiseren: http://www.dailymotion.com/naca4412/vid ... _apcm_tech

Ik dacht meer aan nlc of Elephants


Tagor, bedankt voor uw herinneringslinks

op het diagram dat u publiceert, heeft de motor 4 wikkelingen

terwijl 4-pins pc-motoren niet hetzelfde zijn ontworpen (zie diagrammen op mijn post)

Het zou al nodig zijn om te beginnen met het geven van het juiste model van motor, type, aantal windingen, bediening.
Dernière édition par Capt_Maloche de 06 / 03 / 09, 14: 04, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 06/03/09, 14:04

Capt_Maloche schreef:Onze vriend Quartz is daar, ik heb deze kleine tool behouden waarmee ze de lijnen van velden kunnen visualiseren: http://www.dailymotion.com/naca4412/vid ... _apcm_tech

Ik dacht meer aan nlc of Elephants

Tagor, bedankt voor uw herinneringslinks

op het diagram dat u publiceert, heeft de motor 4 wikkelingen

terwijl 4-pins pc-motoren niet hetzelfde zijn ontworpen (zie diagrammen op mijn post)

Het zou al nodig zijn om te beginnen met het geven van het juiste model van motor, type, aantal windingen, bediening.



bij uw orders kapitein
maar dit zijn 2-draads ventilator
ze zijn gedemonteerd ... en aangesloten volgens de foto ...
met 4 zonen !!

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 06/03/09, 14:40

Okaayyy!

ja ... maar in dit systeem zijn er alleen permanente magneten, koperen spoelen, een paar componenten, 2 batterijen, allemaal met aanzienlijke prestatieverliezen ...

Dus wat zou de "begrijpelijke" en samenhangende verklaring zijn die ons in staat zou stellen te concluderen dat er sprake is van overeenheid?

Omdat dit een 12V telecom batterij is Beeld kan een kleine pc-ventilator weken van stroom voorzien ... dus hoe lang draaien ze hun mounts?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933




par Christophe » 06/03/09, 14:49

Capt_Maloche schreef:Omdat dit een 12V telecom batterij is Beeld kan een kleine pc-ventilator weken van stroom voorzien ... dus hoe lang draaien ze hun mounts?


Deze man bedoel je?
Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 46-gasten