Gratis energie SEG Generator Searl

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jointbk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/12/08, 21:39
Plaats: Colmar

Gratis energie SEG Generator Searl

par jointbk » 15/12/08, 23:13

Hallo
Ik ben 17 jaar oud en ik ben een middelbare scholier in de SI-sectie “Ingenieurswetenschappen”.
Dankzij een voormalige wiskundeleraar ontdekte ik een paar weken generatoren die op vrije energie draaien.
Een van de generatoren die mij tijdens de bouw zowel interessant als begrijpelijk leken, was die van John Searl.

http://www.youtube.com/watch?v=N-14tjc7 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=LJOkYH_L ... re=related


Ik probeerde dit idee voor praktisch werk te presenteren, maar de enige reactie was spottende opmerkingen van alle leraren scheikunde/natuurkunde, elektronica en mechanica.
Niemand is overtuigd en zelfs na het tonen van talloze video's en documenten op internet is de spot nog groter geworden.
Ze vertelden me dat het onmogelijk was, dat het bekend zou zijn... „Sinterklaas bestaat ook niet, ook al wordt hij op tv getoond.”
Ik ben totaal teleurgesteld door hun reactie, maar om de waarheid te zeggen, zelfs bij het zoeken naar informatie in het Engels, Duits en Frans heb ik nog steeds niet het exacte plan voor een dergelijke constructie gevonden, noch de uitleg over hoe het werkt.

http://www.swallowcommand.com/index2.html


Als iemand mij kan helpen dit systeem te begrijpen of mij de informatie kan geven die nodig is om zo'n generator te maken, zou ik duizend keer dankbaar zijn.
Ik ben bereid alles te doen voor het succes van dit project
Al je informatie is welkom en als je weet hoe een andere gratis energiegenerator werkt, laat het me weten:
ALLE INFORMATIE OVER GRATIS ENERGIE IS WELKOM


HELP ME, IK BEN WANHOPIG EN DE TIJD ROOPT
0 x
"Alles is mogelijk tenzij je hersenen je tegenhouden" John Searl
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7

par highfly-addict » 15/12/08, 23:44

Kom op, ik zal je het GEHEIM geven:

Vrije energie is stom, je bent voor de gek gehouden. Maar je bent niet de enige, maak je geen zorgen

Sst! hoef je niet te herhalen hè!

Beeld

Sorry, ik kon het niet helpen

Beeld
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: HELP ME Gratis energie SEG Generator Searl

par Tagor » 16/12/08, 07:32

jointbk schreef:HELP ME, IK BEN WANHOPIG EN DE TIJD ROOPT


als je $ 1 miljoen hebt, kun je naar Magnacoster gaan
http://www.youtube.com/watch?v=vvfi9ZpXKOY
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: HELP ME Gratis energie SEG Generator Searl

par Christophe » 16/12/08, 09:53

jointbk schreef:HELP ME, IK BEN WANHOPIG EN DE TIJD ROOPT


“De tijd dringt”, ze is erg goed… anderen hebben hun hele leven geprobeerd iets te doen… zonder ooit te slagen…

Wat de reacties betreft, maak je geen zorgen, het is normaal, zelfs met dingen die werken (waterdoping) is het hetzelfde... mensen zijn dom en aarzelen om te veranderen. Wetenschappers zijn bijzonder moeilijk te ‘herformatteren’ (daar ben ik zeker van)...
Dernière édition par Christophe de 16 / 12 / 08, 11: 07, 1 keer bewerkt.
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon

par Obelix » 16/12/08, 11:03

Hallo,

Je moet niet alles geloven wat je op internet ziet.
Wat betreft de SERL-generator:
http://www.ovni007.com/id102.html
Er zijn nogal wat details om dit soort ervaringen te begrijpen!

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

par Hydraxon » 16/12/08, 16:23

Een manier om snel te sorteren tussen serieuze of niet-sites is spelling.

Sommige bronnen beweren dat Searl werd geïnspireerd door een reeks van twee opeenvolgende dromen die hij begon te krijgen op de leeftijd van 2 4/1 en die hij zes jaar lang voortzette om zijn eerste generator te ontwikkelen.


Ziezo, ik denk dat dit goed illustreert.

Pagina met beschrijving van het principe, roterende magneten. Klassiek. Berekening van de krachtenarbeid tijdens de rotatie van een magneet? Afwezig. Een effectieve manier om aan vrije energie te doen is door intuïtie te gebruiken om de energie te schatten, waarbij klassieke wetenschappers een integraal gebruiken.
0 x
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2

par xboxman4 » 16/12/08, 16:40

Sterker nog, je zult SEARL niet meer kunnen ervaren!

Waarvoor ? heel eenvoudig omdat hij magneten gebruikt die hij zelf heeft gemaakt! Met andere woorden, hij heeft veel geld uitgegeven om specifieke magneten te maken, waarvan de vervaardiging erg ingewikkeld is! Op dezelfde manier moet je heel specifieke materialen gebruiken: voor de generator heb je bijvoorbeeld koperen cilinder(s) van een bepaalde dikte nodig, die je niet in de handel zult vinden. Hetzelfde geldt voor de isolatie-elementen.

Dus laat het los!

Aan de andere kant, als je wanhoopt bij het idee dat je zo'n machine niet kunt bouwen, wend je dan tot de BEDINI-generator (doe wat onderzoek op internet en je zult het principe zien). Het is een machine van dezelfde soort en het lijkt mij dat er in Amerika een klein meisje is dat erin is geslaagd er een te maken (heel eenvoudig om te doen) en dat ze de eerste plaats heeft gewonnen in een wetenschapswedstrijd.

Er was trouwens een tijd, net als jij, dat ik aan mijn natuurkundeleraar vroeg hoe zo’n machine werkte: hij vertelde me simpelweg dat hij in strijd was met de wet van behoud van elementen, behalve als de energiebron niet uit het niets komt! : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
jointbk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/12/08, 21:39
Plaats: Colmar

Dankjewel :-)

par jointbk » 16/12/08, 20:29

Bedankt allemaal voor jullie reacties!!!!!!!!! en bedankt voor je snelle reactie
Ik ben je oneindig dankbaar, ook al heb je me laten begrijpen dat het Searl-project niet haalbaar is
Ik weet dat John Searl apparatuur heeft besteld uit Indonesië, maar ik hoopte deze zelf te kunnen bouwen met machines uit een speciale werkplaats...
Maar goed
Ik ontdekte dat het prototype van de SEG (Searl Effect Generator) geen elektriciteit produceerde. Alleen de meer gecompliceerde constructie deed dat. Het prototype stond er alleen als demonstratie van de werking van dit systeem.
Ze zuiverden ook de lucht, maar de constructie van deze motor in een auto riskeerde gevaarlijk te zijn tijdens de circulatie... om redenen van liefde
Wat mij nog meer interesseerde was de slijtage van deze machine om in de lucht te kunnen opstijgen, maar ach. Misschien op een dag, als ik de noodzakelijke afmetingen ontdek... wie weet...

Maar op dit moment lijkt de Bédini-generator mij voldoende om deze idioten te bewijzen dat vrije energie bestaat! MOHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!
Bovendien heb ik een leuk filmpje gevonden waarin “stap voor stap” de bouw van zo’n generator wordt uitgelegd.

http://de.youtube.com/watch?v=EaIYRM1yrM4&NR=1

Het is perfect  Bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt!!
En als u meer informatie heeft, aarzel dan niet om deze op te schrijven.

Ik zag ook een reportage “GALILEO” op tv waarin ze probeerden een machine te bouwen die kon vliegen. Ze bouwden alles, maar het enige probleem was dat het niet vloog, maar in plaats daarvan op magie draaide. Dit fenomeen werd volledig genegeerd, ook al hadden ze net een gratis energiegenerator gebouwd. 

En verder zag ik dat ze er in Indonesië al in waren geslaagd een scout op te bouwen die met dit systeem werkte.
Op you tube vind je een filmpje waarin ze Chinees spreken maar waar ze daadwerkelijk laten zien dat de scout aan het rollen is!!!


DE HOOP WORDT VERNIEUWD
0 x
"Alles is mogelijk tenzij je hersenen je tegenhouden" John Searl
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

Re: Bedankt :-)

par Hydraxon » 16/12/08, 20:48

jointbk schreef:Maar op dit moment lijkt de Bédini-generator mij voldoende om deze idioten te bewijzen dat vrije energie bestaat! MOHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!


Als je op deze weg volhardt, zullen de leraren feitelijk het gevoel krijgen dat je ze als idioten behandelt.

Je generator werkt, je staat op de voorpagina van veel kranten.

Het werkt niet, de leraren zijn zich ervan bewust dat je ze idioten noemde, en je hebt geen verdediging.

Dus zowel als de motoren een voldoende laag rendement hebben dat je kunt verbeteren door te sleutelen, en de vrije energie, is het nogal slecht.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat als het zou werken, je nooit zou kunnen uitleggen waarom.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 16/12/08, 21:48

Hallo en welkom bij de forum,

Het doel is om te slagen in je studie!!!
Ga niet tegen je leraren in, anders zullen ze je afslachten!!!

Niets houdt u tegen om gepassioneerd te worden en uw eigen onderzoek te doen dat u met ons kunt delen!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 49-gasten