Gratis energie SEG Generator Searl

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jointbk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/12/08, 21:39
Plaats: Colmar

Gratis energie SEG Generator Searl

par jointbk » 15/12/08, 23:13

Hallo
Ik ben 17 jaar oud en ik ben een middelbare scholier in de SI-sectie “Ingenieurswetenschappen”.
Dankzij een voormalige wiskundeleraar ontdekte ik een paar weken generatoren die op vrije energie draaien.
Een van de generatoren die mij tijdens de bouw zowel interessant als begrijpelijk leken, was die van John Searl.

http://www.youtube.com/watch?v=N-14tjc7 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=LJOkYH_L ... re=related


Ik probeerde dit idee voor praktisch werk te presenteren, maar de enige reactie was spottende opmerkingen van alle leraren scheikunde/natuurkunde, elektronica en mechanica.
Niemand is overtuigd en zelfs na het tonen van talloze video's en documenten op internet is de spot nog groter geworden.
Ze vertelden me dat het onmogelijk was, dat het bekend zou zijn... „Sinterklaas bestaat ook niet, ook al wordt hij op tv getoond.”
Ik ben totaal teleurgesteld door hun reactie, maar om de waarheid te zeggen, zelfs bij het zoeken naar informatie in het Engels, Duits en Frans heb ik nog steeds niet het exacte plan voor een dergelijke constructie gevonden, noch de uitleg over hoe het werkt.

http://www.swallowcommand.com/index2.html


Als iemand mij kan helpen dit systeem te begrijpen of mij de informatie kan geven die nodig is om zo'n generator te maken, zou ik duizend keer dankbaar zijn.
Ik ben bereid alles te doen voor het succes van dit project