Gratis energie SEG Generator Searl

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6874
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2842

par gegyx » 16/12/08, 22:05

Wijze suggestie.

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 16/12/08, 22:06

Is het niet???
Er zijn dagen dat ik mezelf verras!!! : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
jointbk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/12/08, 21:39
Plaats: Colmar

Ja inderdaad

par jointbk » 17/12/08, 23:00

Tegen leraren ingaan is altijd een slecht idee, maar ik ga niet tegen hen in, maar integendeel, ik open de ogen van deze onwetende mensen. Ik ben geen zenuwachtig persoon, maar als ik één ding haat: het is spot.
Ik kan dit gedrag niet tolereren, in mijn gezicht lachen!!!
Als ik het niet doe, wie dan wel?
Ze zullen doorgaan en stom sterven.
Als ik erin slaag ze te overtuigen, zullen ook zij lijden zoals ik heb geleden, en zal hun wijsheid enorm toenemen.
Nou, verder maakt het niet uit (genieën worden altijd verkeerd begrepen), jammer voor hen.
Nu heb ik alleen magneten nodig die niet gemakkelijk te vinden zijn.

Ik zal het bouwen en dan proberen het steeds meer te verbeteren
Maar maak je geen zorgen, ik laat het je weten als ik mijn BEDINI-generator heb gebouwd

(Trouwens, ik dwaal volledig af van wat ik ga zeggen, maar wist je dat er een medicijn bestond dat malaria geneest? Mineral Miracle Solution (MMS) gemaakt door Jim Humbel. Het heeft al duizenden mensen in Afrika genezen c Het is geen onzin, kijk vooral op internet naar forum of filmpjes op youtube. Je zult boos zijn. Ik heb er een paar thuis uit Canada.
En waarom is het niet op de markt? Niet duur genoeg, de staat zou miljoenen verliezen als de behandeling door MMS zou worden vervangen...)

Ik moest het zeggen en goed, zo niet voor vrije energieën
als je advies te geven hebt
of getuigenissen
of aggregaties

schrijven ! ! !
0 x
"Alles is mogelijk tenzij je hersenen je tegenhouden" John Searl
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00

Re: ja inderdaad

par comode » 23/12/08, 16:26

jointbk schreef:Tegen leraren ingaan is altijd een slecht idee, maar ik ga niet tegen hen in, maar integendeel, ik open de ogen van deze onwetende mensen. Ik ben geen zenuwachtig persoon, maar als ik één ding haat: het is spot.
Ik kan dit gedrag niet tolereren, in mijn gezicht lachen!!!
Als ik het niet doe, wie dan wel?
Ze zullen doorgaan en stom sterven.


Ik ben achterover gebogen... Als je niet van spot houdt, dwing jezelf dan niet zo... Je bent jong en naïef, en misschien ben jij degene die je ogen zou moeten openen...

De jongens die je oude dwazen noemt - ongeacht hun temperament - hebben een miljoen keer meer kennis dan jij in alle disciplines die je aanpakt... Dus als je denkt dat je "hun ogen opent" door alleen maar stomme dingen te hebben om naar te verwijzen gepubliceerd op internet door 14-jarige kinderen, wees niet verbaasd dat mensen je uitlachen... Zeg dan tegen jezelf dat internet de enige manier is om iets te publiceren dat het niet verdient om in een echt werk gepubliceerd te worden. Dat verklaart waarom er zoveel onzin is...

Dus als je geloofwaardig wilt zijn - ongeacht de inhoud - moet je gewoon een echte bibliografie aanbieden als je dit soort dingen openbaart (maar ik zal niet verbergen dat je moeite zult hebben om serieuze werken hierover te vinden). En gezien het feit dat je bijna niets zult vinden en dat je jong en naïef bent, zul je je waarschijnlijk nog steeds lobbyplannen voorstellen die erop gericht zijn dit soort werk te laten verdwijnen, wat je verder in diskrediet zal brengen... Dus vermijd het ..
0 x
jointbk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/12/08, 21:39
Plaats: Colmar

par jointbk » 24/12/08, 17:25

arme commodus
jij bent een van de onwetenden :?
Het is een schande voor jou.
Misschien zul je op een dag niet meer dom zijn

: Cheesy: Eén dag of nooit : Cheesy:
0 x
"Alles is mogelijk tenzij je hersenen je tegenhouden" John Searl
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 24/12/08, 17:32

Oké jongens,

Ik zal het u duidelijk maken: dit soort agressieve en zelfs ongepaste uitspraken op bepaalde punten leiden tot niets.
Het openen van de ogen van anderen op bepaalde punten is oké, maar tijd verspillen met het geven van lessen of het maken van grapjes is helemaal NIET oké!!!

Daarnaast raad ik je ten zeerste aan om wat meer aandacht te besteden aan je grammatica en spelling als je zoveel ophef maakt om niets!!!!

DANKJEWEL!!!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00

par comode » 26/12/08, 17:21

jointbk schreef:arme commodus
jij bent een van de onwetenden:?
Het is een schande voor jou.
Misschien zul je op een dag niet meer dom zijn

:cheesy: Eén dag of nooit :cheesy:


Persoonlijk kom ik hierop uit forum om mij af te leiden... Het is mijn kleine moment van vreugde, en daarom bedank ik je! Ik lach als ik je proza ​​lees, maar ik zal nog steeds spijt hebben van de gebrekkige argumentatie die mijn enthousiasme enigszins tempert...

Ik zou het ook bijzonder op prijs stellen als u mij zou willen vertellen hoe u mijn beschuldigingen ontkent?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

par Gregconstruct » 27/12/08, 09:38

Dit is de laatste waarschuwing!!!!!!!! :onheil:

Als je doorgaat, sluit ik dit onderwerp!!!!!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
comode
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 03/09/08, 15:00

par comode » 29/12/08, 01:57

Maak je geen zorgen, het is een dienst die je hem moet bewijzen...
Hoe meer onderwerpen je hier afsluit, hoe minder domme dingen er worden gezegd.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 44-gasten