Meyer-elektrolyse of meyerisatie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 08/10/08, 09:31

Hallo,
Dit is op zijn zachtst gezegd interessant:
"Het verschil tussen Ravi's replicatieresultaten en die van Dave is dat Ravi een grotere cel bouwde en een gasstroommetertest uitvoerde. Deze gasstroommetertest bewees zonder enige twijfel dat hij iets had dat nauw verband hield met Meyer's oorspronkelijke proces. Meyer's resultaten zouden naar verluidt toonde een opbrengst die tot 1700% boven de elektrolysewet van Faraday lag. Het is dus alleen maar logisch om aan te nemen dat de gepulseerde DC-resonantiesystemen geen conventionele elektrolyse zijn."
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/10/08, 11:56

hallo

Ik probeer het Engels te interpreteren, dat ik maar een beetje beheers, maar ik heb er toch een bepaalde betekenis uit kunnen halen.

Toen Faraday zijn formules afleidde, was het Joule-effect zeker de belangrijkste stroomverbruiker in zijn experimenten.

in het Meyer-proces (onder andere die ook een enigszins gelijkwaardig principe gebruiken) is het joule-effect afwezig omdat er geen gelijkstroom circuleert tussen de elektroden, vandaar de ondermijning van de wet van Faraday.

maar weinig mensen zijn bereid dat toe te geven. In de meeste gevallen zou ik moeten zeggen dat zelfs de overgrote meerderheid van de wetenschappers en/of wiskundigen dit feit weerlegt en totaal ontkent dat het mogelijk is om deze elektrolyse op een andere manier uit te voeren dan de manier die ze in de scheikundeles hebben geleerd...

Meyer wordt vaak omschreven als een boef, een charlatan, een buitenstaander, enzovoort...

Helaas zijn er in het leven een bepaald aantal mensen die zeggen dat ze erin zijn geslaagd veel gas te produceren met weinig energie, maar velen zijn mystifiers die de rest van de echte uitvinders die erin zijn geslaagd volledig verkeerd voorstellen!

Zoals ik in een ander onderwerp al zei, passen sommige wetenschappers de formules die ze hebben geleerd met oogkleppen toe, zonder te proberen het te begrijpen, zonder zelfs maar te proberen te weten of hun formule daadwerkelijk kan worden toegepast op het beschreven principe, en wee jou als je geconfronteerd wordt met Als je ze onder ogen ziet, staan ​​ze klaar om te bewijzen dat je ongelijk hebt, omdat ZIJ de waarheid hebben!

jeff
Dernière édition par coucou789456 de 08 / 10 / 08, 12: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/10/08, 12:12

re

voor Lietseu en de anderen bovendien een kleine uitleg over mijn bijnaam.

Ik heb het gemaakt omdat ik een Hotmail-account nodig had om verbinding te maken met MSN. snel, tegen mezelf zeggen dat het iets heel tijdelijks was, en dat ik eigenlijk een account ging aanmaken met een minder stomme bijnaam... maar de tijd verstrijkt, mijn msn-account bestaat al 5 jaar en dat doe ik niet alleen gebruik uiteindelijk deze bijnaam.

jeff

(Jeff is de samentrekking van Jean-François)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 08/10/08, 12:38

Over dit onderwerp had ik als voormalig scout gedacht dat het misschien goed zou zijn om iedereen te vragen een afbeelding (avatar) te plaatsen van een dier dat hij (zij) leuk vindt... maar het is niet eenvoudig om een ​​avatar te kiezen (het vinden , het is geen probleem) om zeker te schalen, het kan problematisch zijn... niet iedereen heeft een beeldverwerkingsprogramma, hoewel...picassa2 die gratis is staat (voor uw informatie) toe om bijna alles te doen!
Inclusief verzenden per e-mail, afdrukken zonder groot probleem, retoucheren, bijsnijden, oplichten enz...
Voor de minder getalenteerden: weet dat er een "Ik heb geluk"-functie is waarmee je uitstekende verbeteringen kunt aanbrengen op een schot dat rampzalig lijkt en zelfs op een goed schot...

Dit is ter informatie." Lietseu's ideeën" op uw kiosken, thuis, bijna elke dag : Mrgreen:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/10/08, 15:02

re

Ik heb geprobeerd een persoonlijke thumbnail in de avatar te plaatsen, maar dat is niet gelukt, ik heb waarschijnlijk een stap gemist.

Beeld

zijn naam was Jimmy, we hebben hem 10 jaar vastgehouden, tot aan zijn (natuurlijke) dood in 2004
hij vergezelde ons overal waar we gingen, zelfs naar hotels!

jeff

ps: laatseu Ik heb je op 25 september 2008 een vraag gesteld over een ander onderwerp, maar je hebt mij geen antwoord gegeven, het is jammer.
de vraag was heel eenvoudig: “Lietseu: moet ik mezelf op orde brengen?”
(onderwerp: "TL-buizen: uitzetten of aan laten?")
0 x
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 08/10/08, 20:15

Om terug te keren naar het onderwerp, zal ik een link aanbieden, maar in het Engels:

http://www.web-space.tv/free-energy/P7.PDF
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
Tom
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 14/09/05, 23:47
Plaats: oise




par Tom » 08/10/08, 21:08

bewezen feit: er is geen joule-effect bij Meyer-elektrolyse omdat geen stroom circuleert niet tussen de elektroden! (de kathode is elektrisch geïsoleerd) maar ik ken de wet van Faraday niet in detail[/quote]

Geen stroming zegt veel!
Er is sprake van verbruik zolang er een weerstandswaarde is, zelfs bij 2 of 3 Mohms in het water is er sprake van verbruik!
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/10/08, 21:34

goedenavond

Gilgamesh ---> wat is deze link, als het Usenet is, ben ik al geabonneerd op een gelijkwaardige powerusenet-service, voor 15 dollar per maand, onbeperkte downloads, 120 dagen retentie, 1 MB/s download: een divx van 700 MB in ongeveer 12 minuten



precisie voor Tom, bij Meyer-elektrolyse is de kathode elektrisch geïsoleerd, dus de weerstand is niet 1 of 2 megahm maar veel hoger
aan de andere kant gaat er een wisselstroom doorheen, maar zeer beperkt. alleen de spanning over de cel is hoog (resonantie van de spoel en het celsamenstel in serie)

jeff
0 x
Tom
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 14/09/05, 23:47
Plaats: oise




par Tom » 08/10/08, 22:48

Op sommige punten ben ik oké, maar niet op alle.
Verwar wisselstroom niet met oscillerende stroom.
Bij Mr Meyer oscilleert het continu met een frequentie (x)
Ik denk ook dat de op ferriet gemonteerde bifilaire smoorspoel de bijzonderheid heeft dat hij stroom I remt en een bepaalde vorm van resonantie creëert.
Het signaal wordt onderbroken om "de spanning geleidelijk te verhogen" tot aan de grens van het doorbreken van de isolatie.
Ik ben (als amateur) bezig met een forum dat sommige ecologen goed weten!

PS: we praten veel over de heer Meyer! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/10/08, 23:21

re

Sorry voor de alternatieve term, het is een verspreking van mij

de spoel, door zijn waarde in henry, en de cel door zijn capaciteit in farads, vormen een serie LC-resonantiecircuit, er zit geen geheim in: het is een zogenaamd "banddoorlaatcircuit", een circuit dat bekend is in de HF-elektronica, in tegenstelling tot parallelle LC-capcircuits!

Waarom dan continu oscilleren, vanwege de diode die een wisselstroom gelijkricht. de periode waarin er geen oscillatie is, dient om de cel te ontladen omdat deze zich gedraagt ​​als een elektrochemische condensator. Het heeft geen zin om de spanning te laten stijgen totdat deze kapot gaat, behalve om een ​​doorgang van gelijkstroom in het water te creëren, waardoor de capaciteit van de cel wordt gewijzigd, evenals de resonantiefrequentie. wat uiteindelijk zal resulteren in de stopzetting van de productie.

De gasproductie vindt plaats tijdens het "opladen" van de cel, tegen het einde van het opladen, d.w.z. gedurende een zeer korte tijd: in totaal ongeveer 1/10 van de tijd. aan de andere kant beïnvloedt een magnetisch veld dat op het juiste moment wordt opgewekt de productie, vooral om deze te beperken.

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 80-gasten