mechanische perpetuum mobile verklaringen

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 03/09/05, 01:52

Hervat het bericht en klik rechtsboven op Bewerken.

selecteer het adres en druk op Ctrl c (kopiëren) en klik vervolgens op de knop
IMG

druk op Ctrl v (plakken)
en vervolgens Ok in het scriptvenster.

t verwijdert het vorige adres.
en je klikt op
Bericht verzenden Bewerken


Voordat u verzendt, kunt u op klikken
voorvertoning
om te zien wat het geeft

Door te oefenen zul je zien dat het supereenvoudig is.
Het bemoedigende is dat u er al in bent geslaagd uw imago te vestigen
op een gewone server.D is dit het moeilijkste deel.
;)

Het doet me denken aan een advertentie die enige tijd geleden op tv was. :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 03/09/05, 08:58

Uitleg van het gif:
Een riem draait op twee katrollen.
Deze band is voorzien van een bepaald aantal elementen gevormd door een cilinder en een zware massa die als zuiger fungeert.
Van elk element is één uiteinde open zodat er water naar binnen kan.
Het andere uiteinde heeft een nek. Een flexibele buis (niet weergegeven in de gif) verbindt deze nek met de nek van het tegenoverliggende tegenstuk op de strip.
In het dalende element verdrijft de zuiger de lucht die wordt overgebracht naar de stijgende tegenhanger.
lichtblauw: lucht
donkerblauw: water
Alles staat onder water.
Zou een sterk brein naar dit project kunnen kijken en kunnen berekenen waarom het niet kan werken?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 04/09/05, 10:15

Geweldig, Jean-François. Lapin heeft het me goed uitgelegd, maar ik weet niet goed of het mechanisme dat in de gif wordt weergegeven, kan werken of niet. Het lijkt geen passie op te wekken. Het is waar dat het oud is. Als Hunter daar was geweest, zou hij op hem hebben gespuugd, maar dat zou de schmilblick niet vooruit hebben geholpen. Weet iemand of er een prototype is gemaakt en wat de resultaten waren?
A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/09/05, 23:14

Sorry ?

Het is niet omdat een vloeistof in bepaalde poreuze of absorberende vaste stoffen opstijgt dat er energie wordt gevormd....

Dit fenomeen is perfect verklaarbaar door eenvoudige natuurkundige wetten.

http://fr.wikipedia.org/wiki/Capillarit%C3%A9
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 05/09/05, 14:07

Ik reageerde stom op de forum videos. Ik kopieer hier.

Ik ga de video's bekijken, die voortkomen uit het onderwerp "mechanische MP", en zeker een betere toekomst hebben...
Terugkomend op het mechanisme: als er een externe energiebron zou zijn, zouden we niet langer in de logica van een mechanisch parlementslid zitten. Wat de band zou moeten doen bewegen, is de stuwkracht van Archimedes die aan de ene kant sterker is dan aan de andere, de aanwezigheid van lucht die het verplaatste vloeistofvolume vergroot en een opwaartse stuwkracht creëert die gelijk is aan het gewicht van deze vloeistof, zoals iedereen weet.
Als we ervoor zouden zorgen dat de elementen aan de benedenzijde zwaarder zijn dan het water en die aan de bovenzijde lichter, wat zou dan voorkomen dat de band zeer regelmatig ronddraait (afgezien natuurlijk van de wet van behoud van energie)?
Voordat ik aan een model ga sleutelen, zou ik graag willen weten of anderen, voor zover u weet, dit ding hebben geprobeerd. Als dat zo is, hoef ik me geen zorgen te maken...

Econology-reactie zondag 04 september 2005, 14 uur
Een advies: word niet moe... ...mps met "klassieke" mechanica hebben geen kans om ook maar één joule te produceren...tenzij er een meetfout is

Mijn antwoord :
Mijn interesse in MP heeft niets te maken met energieproductie. Dat laat ik over aan serieuze en competente mensen. Ik ben gewoon geïntrigeerd door het feit dat een mechanisme dat op papier vanzelfsprekend lijkt, in werkelijkheid misschien niet werkt.
Het probleem is hetzelfde als dat van permanentmagneetmotoren: hoe zorg je ervoor dat een permanente kracht intermitterend is? In het geval van het ondergedompelde mechanisme gaat het om het afwisselend inzetten van twee antagonistische permanente krachten: de zwaartekracht en de stuwkracht van Archimedes.
Voorlopig heb ik dat gedaan
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 05/09/05, 14:09

(vervolg) Voor nu zou ik graag willen weten of iemand een doe-het-zelver kent die heeft geprobeerd een mechanisme als dit te bouwen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 10/09/05, 08:55

Cuicui schreef:Zou een sterk brein naar dit project kunnen kijken en kunnen berekenen waarom het niet kan werken?

Om deze motor te laten werken, moet u de volgende wijzigingen aanbrengen:
- hendels toevoegen.
- voeg de gasveren toe, zoals hier afgebeeld: http://perpetuum.monsite.wanadoo.fr/page2.html
- en vervaardig de drijvers zo dat ze in hun minimale volume staan. onderwater wegen ze niets. Positief drijfvermogen, bijna nul.
En natuurlijk moet alles correct worden berekend.

Het is erg makkelijk:
- Het is bewezen dat een massa evenveel energie naar beneden produceert als naar boven gaat, onafhankelijk van het pad dat is ingedrukt. De energiebalans = 0.
- Deze passerende massa zorgt ervoor dat de volumes van de drijvers variëren. En het verschillende volume van de drijvers veroorzaakt de verschillende Archimedische stuwkracht aan de linker- en rechterkant van de motoren.
Vandaar: - de werking van motor 01 11357.
C'est tout.
0 x
SM
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 17/09/05, 18:37

Twee nieuwe voorbeelden van ‘eeuwigdurende bewegingen’, die al een tijdje op internet rondslingeren...

Ze beginnen onmiddellijk, maar verdwijnen meestal na een paar minuten.

Hier is een link:
<a href='http://www.jp-petit.com/Inclassable/illusion_optique2.htm#14_9_05' target='_blank'>http://www.jp-petit.com/Inclassable/illusi...ue2.htm#14_9_05</a>
:P
(Zie op Google: gekke illusie)
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 17/11/05, 12:01

Bonjour!
Zoals ik al heb geschreven, ben ik niet de enige die een schone energiebron nodig heeft. Eerlijk gezegd heb ik er helemaal geen behoefte aan.
Ik begrijp niet waarom al deze ecologen, de groenen... enzovoort, alleen maar shows kunnen geven voor de camera's.
Ze maken voor niets veel lawaai, ketenen zich bijvoorbeeld vast aan spoorlijnen, klimmen in bomen, herinneren zich hun verre afkomst, houden lange toespraken op tv om niets (of bijna niets) te zeggen... enz., enz., enz.
Maar ze kunnen geen geldig alternatief bieden voor kernenergie, bijvoorbeeld voor olie... enz.
Zelfs als iemand met iets heel waardevols komt, hoort niemand het. Het is de roep in de woestijn...
Ik heb iets waardevols voorgesteld (naar mijn mening), maar vreemd genoeg kan ik niemand vinden die mij kan helpen. En dit alles, naar mijn mening, omdat wij de concrete acties moeten doen en niet de show voor de camera's. En om het concreet te maken: er is niemand meer.
Yes!
0 x
SM

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten