mechanische perpetuum mobile verklaringen

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 02/09/05, 13:40

Rulian schreef:Het is jammer om een ​​lid te moeten ontslaan, maar er was geen andere keus. Hij ging te ver. :boos:

Hallo,
Ik zei toch dat hij een wetenschappelijke trol was!, maar toch een trol! B)
@+ :P
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 02/09/05, 13:45

Yahi schreef:Werkloosheid is soms goed!

bedankt Christophe voor al je werk, je kwaliteitsnieuws en je huidige acties!

Yahi

“Werkloosheid is goed”

Het is snel om te zeggen...het is niet deze site die mij laat eten...(nou ja, nog niet...misschien zal er op een dag genoeg verkeer zijn om mijn brood mee te verdienen...). Ik heb het niet eens over mijn "ingenieurscarrière"...

We moeten ook niet vergeten dat niet alleen ik deze site maak, maar ook alle actieve leden van de forum. In dit verband een grote preventieve dank aan Rulian voor wat we binnenkort gaan lanceren!
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 02/09/05, 13:50

econology schreef:...
In dit verband een grote preventieve dank aan Rulian voor wat we binnenkort gaan lanceren!

Hallo,
Daar zei je te veel of niet genoeg! :P :P
Is dit wat je gaat lanceren?
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 02/09/05, 14:13

Het is waar dat ik soms een beetje een cynisch gevoel voor humor heb, maar maak je geen zorgen, dat is niet zo.
bedoel nooit.
Je zult merken dat ik ervoor zorg dat ik niemand pijn doe.
Als het ondanks alles gebeurde, vraag ik vergeving aan degenen die dat wel hebben gedaan
Ik voelde me het slachtoffer van mijn soms onbegrepen humor.
Het is waar dat mijn registratie recent is, maar in feite achtervolgde ik de forum
al een tijdje. Dit is de kwaliteit van het werk dat op uitwisselingssites wordt gedaan
waardoor ik besloot meer te zijn dan een anonieme toeschouwer.

Afgezien daarvan is de forum econologie is een forum interessant interessant
waar gemotiveerde mensen naar alternatieve oplossingen kijken
voor wat een meer dan dringend probleem aan het worden is, namelijk de consumptie
Petroleum producten.

Ik ben blij dat de brandstofprijzen een moeilijk niveau bereiken
aanvaardbaar voor degenen die zich niet bezorgd voelen over de vervuiling,
overconsumptie van energiebronnen en misbruik
van hun voertuigen. Deze gebeurtenis (eerste golf van een ernstige crisis
energie) begint politici bewust te maken
dat het tijd is om iets anders te zoeken, voorlopig zijn ze nog steeds stil
om te proberen de deadline uit te stellen door de mensen te kalmeren, maar nog steeds 10 of
$20 per vat meer en ze zullen geen keus meer hebben.

de forums zoals Econology zal de staat misschien toestaan ​​om erover na te denken
andere mogelijkheden dan die welke de olielobby’s zich voorstellen.

;)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 02/09/05, 14:35

Bedankt, Econologie, voor het ontslaan van de jager. Kwade trouw en sarcasme zijn een tijdje oké. Uiteindelijk is het niet meer grappig.
Ik wil graag terugkomen op een geanimeerde gif die Mikhail (dankzij hem :P ) had opgegraven op een forum om zijn eigen uitvinding te illustreren.
Het geheel is bedoeld om onder water te roteren, noodzakelijkerwijs langzaam omdat de wrijving hoog is. Het principe bestaat uit het gebruik van de stuwkracht van Archimedes om de zwaartekracht te compenseren en de onbalans te creëren die bedoeld is om het hele ding voort te stuwen. Het mechanisme is veel eenvoudiger dan dat van Mikhail.
Een paar jaar geleden hadden een paar goedgelovige vakmensen zelfs de plannen gekocht voor dit apparaat dat volgens de verkoper (een echte boef, dit) de energieproblemen van de planeet zou moeten oplossen. Zijn er prototypes gebouwd? Met welk resultaat? Weet iemand?
Ik heb de gif gevonden, maar ik kan hem niet in dit bericht integreren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 02/09/05, 15:43

ja het is waar, wat ben je van plan met Rulian :rolleyes:? Het ongeduld groeit nu al dat Rulian ons al een hele tijd lokt met zijn verbazing in de handtekening... :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 02/09/05, 17:39

Wie zal leven vera! In feite zijn er twee verrassingen aan de gang, maar één die pas over een paar maanden wordt vrijgegeven.

Voor de ander hopen we deze begin oktober te lanceren... En ja nog een maandje geduld (en tweaken voor ons allebei) maar wees voorzichtig als je ongeduldig op iets hoopt, loop je het risico teleurgesteld te worden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 02/09/05, 22:10

gegyx schreef:En het wordt nog erger! Onbreekbaar! “ charlatan-jager " ...
Je kleinzieligheid, je slechtheid, je eigendunk zijn delicatessen waar je steevast van geniet; je slechte kant wordt bij elke tussenkomst ontdekt.
U wijst de vragen van Candides af.
Wilt u ons alstublieft in onze gemeenschappelijke middelmatigheid achterlaten, zodat we hierin kunnen blijven spartelen forum, als deze niet bij je past?

Gebruik in plaats daarvan uw ‘perfect geassimileerde kennis’ om te innoveren, te construeren, een persoonlijke studie te onthullen, iets transcendents, of op zijn minst nieuw en origineel.

Deze bijdrage van u zou ons opnieuw een ‘wetenschap’ doen bewonderen die vandaag de dag is afgedwaald, van humanisme naar uitsluitend winstbejag.
De wetenschap wordt verdraaid door ‘mandarijnen’ die vasthouden aan hun verworven macht, hun prebends, die de vitale financiële inspanningen van de natie monopoliseren en die tegelijkertijd elk origineel idee verwerpen dat naar voren wordt gebracht door ‘olibriuses’ die niet tot hun ‘essentie’ behoren. In ieder geval verwerpen ze systematisch elk nieuw idee dat hun middelmatigheid zeker zou onthullen...
Zodat het verwerven van uw diepgaande kennis, de investering van het land in uw opleiding, en ook de toewijding van uw familie (die u bij uw studie heeft ondersteund) niet alleen maar een extra verspilling zijn, verander uw gedrag, stel u open voor anderen.
Wees constructief en leerzaam zonder minachtend te zijn!

Als deze houding voor u onrealistisch of zelfs ondraaglijk is, isoleer uzelf dan in uw neerbuigendheid.
Gebruik dan je bepaalde vaardigheden om de vliegen lastig te vallen... Ze zullen je dankbaar zijn.

Knappe jager, met een ziekelijk oor, gaat een tijdje, bij gebrek aan iets beters, de vliegen verslaan...
Veel goeds voor hem! Pas op dat hij niet gemuteerd terugkomt, getransformeerd zoals in Barjavel's "de roekeloze reiziger", of Kafka's "metamorfose"...

Bedankt, Econologie, voor het gebruik van uw moderatorrechten. U leek lange tijd te aarzelen, om niet beschuldigd te worden van autoritarisme. Maar het had de grenzen van de tolerantie allang overschreden... Ondanks de onophoudelijke roep om gematigdheid waren de leden verwoest en geïrriteerd door zoveel onnodig cynisme.
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 02/09/05, 23:13

Het is waar dat mijn avatar lelijk is. Schaam mij!

Ik heb er niet al te veel aandacht aan besteed, ik ga dit probleem onderzoeken.
esthetisch en corrigeer de situatie.

Bedankt dat je mij hierop wijst.
In feite is het een maatprobleem en ik heb het met verf bijgesneden totdat het paste. Maar de weergave van forum het uitvergrote vandaar de gruwel.
: Huh:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 03/09/05, 01:16

Ah, maar nee, als ik op de referentie klik, zien we de gif... :P
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten